چالش 30 روز آهنگ (روز چهاردهم)

 چالش 30 روز آهنگ (روز چهاردهم)

آهنگی که هیشکی انتظار نداره تو دوسش داشته باشی

 

داشتم فک میکردم چه آهنگیه که بقیه فک میکنن من ممکن نیس ازش خوشم بیاد:/ بعد گفتم خب همه که میدونن من هرچی دم دستم بیاد گوش میدم😂

از فندومام قطعا نمیتونستم بگم چون همه میدنن وقتی بعنوان فندوم گروهی معرفی میکنم خودمو ینی همه آهنگاشو میدوستم و گوش میدم

ینی حتی داشتم میرفتم از دوستام بپرسم ک بنظرتون کدوم آهنگو که انتظار ندارین من دوس داشته باشم؟! تا اینکه یهو یاد یچی افتادم😶

آهنگ لاو اسکور از سیزی و نانون

SIZZY & NANON - Love Score

 خب قضیه برمیگرده به اینکه من یبار تو تیک تاک داشتم عینه خر ویدیو های اهم و نانون (بازیگرای بد بادی) رو میدیدم که فهمیدم نانون آهنگم خونده بعد ازون پارت رپش خیلی خوشم اومد هیچی رفتم یوت ام وی رو زدم دیدم اصن آهنگش زمین تا آسمون با تصوراتم فرق میکرد😂 خیلی شاد و آروم و رنگی منگی😂 دقیقن برخلاف تصوراتم بود چون اگه ام ویش رو ببینین پارت رپ نانون یهو تم ام وی دارک میشه ولی در حقیقت بجز اون پارت بقیه‌ی ام وی خیلی گوگول و سافته 😂

 

این تیک تاکه رو میگفتم

دیدین؟! 😂 اینطوری میبین یه تم خفن داره ولی برین ام ویشو ببینین خیلی گوگول و سافته 🥺😂

 

و بله من بطرز عجیبی رو این آهنگ قفلی دارم و میگوشمش 😂

 

اهم احمق رو فقط ببینین چجوری تو فیلم پارت رپ نانون رو میخونه احمق کیوتم😍😂

 

پ.ن: امروز رو موود بودم ترکوندم اینجارو از بس ستاره روشن کردم😂😂😂

پ.ن2: در مرود عکس اول پست هم دلم نیومد ساکت بشینم... من سونوو میخام🥲😭😭😭 کادو تولد برام سونوو بخرین باتشکر🥲✋💙 سونوو امروز بالاحره اومد یونیورس بوس بازی کرد رفت وااییی من قلبم هروقت سونوو میاد ی وضع غریبانه‌ای میتپه که اح اصن ولم کنین میخام برم سونوو رو بخل کنم بچلونمش🥺🥲😍💕💙 

پ.ن 3: فیک سونیو پیشنهادی دارین که قشنگ باشه؟! 

  • Bin Bin

هرکی برام سونوو بخره باهاش ازدواج میکنمTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

دیدم امروز ترکوندی اونی😂😂😂💚

سونیو؟ نیستتتتTTTTTTTTTTT

فقط یدونه تریسام سونیوکیو یافتم-

هیقققق شوکو من بوس میخامممم ازش T.T  ایششش با اینکه از بوس بدم میاد ولی سونوو فرق داره نمیدونم چرا T.T
واایی جر شوکو😂😂😂
نه به اینکه یهو گم و گور میشم نه به اینکه بعضی موقع بیان رو میزنم میترکونم 😂 امروز نشستم هرچی از آپدیتای وب ایتزی هم مونده بود سروسامون دادم حتی نشستم یدونه پست قدیمی (مال مثلا 2 سال پیش) رو سروسامون دادم سپردمش به سارا سابشو بزاره منتشرش کنه 😂 چه ادمین خوب شدم من اوههه دست بزنین برام جرررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میگم تو از همون چنل فیکشن مال چنل دبویز فیکارو میخونی؟
من خیلی دلم سونیو میخاد T.T 
عه تریسام؟! خب اوکیه بهتر از هیچیه 😂 اسم فیکشو میگی؟!

مش جمال؟😂😂

آره مش جمال 😂😂😂
واایییی میدونی از کجا درش اوردیم؟! منو دوستم (همونیکه باهم داماد آردی درست کرده بودیم😂) سر لایو تولد جهیون که این مردی نشسته بود فیلتر میزاشت... ما نشستیم گفتیم عهههه چه سیبیل بهش میاد و اینا ازونورم این برنامه عه نمیدونم چیشیه اسمش (مغز ماهی گشت😂) اونجا هم جهیون لنتی یه وضع قهوه خونه‌ای طوری نشسته بود بعد منو دوستم گفتیم باو این خیلی ایرونیه اوففف یه سیبیل فقط کم داره و آره قهوه خونه‌ی مش جمال ساختیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan