چالش 30 روز آهنگ (روز سیزدهم)

چالش 30 روز آهنگ (روز سیزدهم)

آهنگی که بهت حس گناه و مقصر بودن میده

 

وااووو جدا این یکی سوال خیلی عجیب و جدید بود *0*

عااممم آهنگی که باهاش احساس گناه کنم؟!

اوووم... شاید آهنگ ایت عینت می سلنا باشه؟!:/

Selena Gomez - It ain't me

خب معنیه لیرک این آهنگ دقیقن مخالف موزیک ویدیوش عه

تو موزیک ویدیو یه پسر و دختر هستن که تصادف میکنن و پسره میره کما و دختره صب تا شب پیششه و امیدواره که چشماشو باز کنه صحنه هایی داشت که خیلی وقتا باهاش گریه میکردم و یونو لیرکش دقیقن برخلاف ام ویشه... تو لیریک میگه من اونی نخواهم بود که وقتی مستی مراقبت باشه... برسونتت خونه... اون فرد من نخواهم بود... من از پس سختیای رابطه برنمیام...

یجور یه حس مخالفی که بین معنیش و ام ویشه برام جالبه و یجوریه که منم حسش میکنم...

 

  • Bin Bin
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan