اندراحوالات💚

اندراحوالات💚

 

درووودددد😍💙

یونجونا اگه بدونی چقد دلم برا لپات تنگ شده🥲💙

منو تو باهم لمامونو از دست دادیم ولی من الان باز دوباره لپام برگشتن ولی برا تو...🥲 اوکی ولی من تا ابد میص لپاتم فرزندم😍🥲💙💙💙

 

امروز بالاخرهههه ارائه رو دادیم وااییی اصن حس آزادی دارم😂😂😂 میدونین چرا استرس داشتم؟! چون یهو این موضوع برا ما شد و فقطم یه هفته وقت داشتیم همه کارارو آماده کنیم و خب ناموسن ترکیدم😅✋ دست بچه ها هم دردنکنه خیلی مسلط بودن اصن خیالم راحت شد😂✋

جمعه کامبک فایو ساس بود و وااییی اصن نگممم😍😍😍😍🥲❤

ازونجاییکه به شوکو قول دادم آهنگو آپ کنم کلیک

از چنل @fivesosdisco گرفتم ✋💕 

 

بورن عاف بلاد همون روز که دعا کردیم دور هم آپ شد😍😍😍 و منم خوندم و تمومش کردم ولی خب چون سرم شلوغ بود حتی نرسیدم پست عر روز شنبه بزارم الانم حسش نیس چون باید برای 4 پارت طولانییی عر بزنم و ایشالا حالا بعدا😂✋ 

 

از صب انگار کرم افتاده باشه تو معدم:/ همش گشنمه هوفففف الانم در حد فاک گشنمه و کاش مامان زودتر اقدام کنه شامو گرم کنه🥲 شام لوبیا داریم واایی اصن اسمشم میاد ضعفم بیشتره میشه😍🥲🥲🥲💙 

خواهرم وقتی خونه میمونه: ته کشیدن تمامی خوردنیا😐 

 

جوریکه از کامبک ایتیز همش فوتوتیزرا رو درکیدم و یهو به خودم اومدم دیدم ام وی منتشر شد😐 الانم واقعن از برنامه کامبکشون هیچ خبری ندارم!😐 

 

از پروژه‌ی سارگرد دبیوی نیزیو فقط خستگیش تنم مونده😐💗 به لایوشونم نرسیدم🥲 عکس بچگیاشونو داشتن نشون میدادن الهیییی😍😍😍💗💙

 

امتحانای میانترم هم ازین هفته شروع میشن بح بححح😐

 

اگه خدا قبول کنه میخام استارت آیین نامه خوندنو بزنم بحمدالله😐😂✋💕 

 

پ.ن بی ربط: دیگه واقعن خستم کاش **** بفهمه من تنبلی نمیکنم فقط سرم شلوغه، کاش کمی خودشو ببینه که رسمن همچیو به من سپرده و بازم همجنان ازم انتظار داره😐 بهش گفتم امیدوارم کمی درک کنه ولی باز منکه میدونم مثه همیشه قراره باز خرم کنه و گاردمو بکه پایین😑 (نمیگم اون شخص کیه بهرحال ولی دلم میخاس یبار این حرف تو دلمو بزنم که خالی بشم:/) 

 

اجرلی MMA تی اکس تی رو دیدین؟! یونجون=اسپویل خالص از دو آلبوم بعدیشون😂✋💙 

چن روزه نمیتونم از آهنگ spit it out سولار بیرون بکشم واقعن🥲🤌🤌🤌💙🧡 

ولی میدونین چیه؟! برد رو منی کردم که خواهرمو از هیتر مامامو به مومو دارم تبدیل میکنم😌 

 

پ.ن: سونگمین تایم

  • Bin Bin

لپای یئتح (vay daram divoone mishammm laptopam taze reside dastam va keyborde farsi nadareeeeeeeeeee ://////) لپای یونجون دنیاااا بوووود موهای جهیون دنیاااا بوووود ازمون گرفتنشوون TT

طتمظنیساتبنایبساتبیسمتیستممسیت ممنووووووووووووووووووون اونیییییییییییییییی

چقدرررر اهنگش قشنگهههههه :")))

حسش خیلیییی نازههههه

ام وی داره؟؟

 

کامبک ایتیز یه ام وی دیگه هم داره اونی نگران نباش XD

البوم هم ریلیز نشده :"))

خیلیییی قشنگ بوووود

وااییی موهای جمال :"))))))))))))
خیللیییییییییی *-* انقد عر زدم سرش کهههه *-*
نه الان ام وی نداره ولی ممکنه بعدا بسازن، معمولا اینا اول آهنگو میدن بعدن هوس ام وی ساختن میکنن XD

عه خب خداروشکر *-* XD
خیلییییییییییییییی ^^

واهاییییی اونی دیدی جمال گفتناشووووو😐😐😐😐😂😂😂

هلو

دیس ایز جمال اسپیکینگ...

همه‌ی سیزنیا دنبال شوهر جمال نامن😐💔😂😂😂

وای چقدررر خوبننن اول اهنگ بعد ام وی😂😂

کاش براش ام وی بسازن :"))))))))

 

آره آیلین به منم گفت انقدر خوشحال شدممممم TT

واایییی جمال گفتناشششش😍😂😂😂 کم مونده بره شناسنامه‌ش رو عوض کنه بزاره جمال😂😂😂😂✋💚💚💚 
وااییی پارررممم😂 از انسیتی پاره تر همون سیزن هان و بس😍😂😂😂💚 

اره😂👌 آدم وقتش بازه😂😂😂👌 مثلا برای همون یانگبلاد من اینریختی بودم خدایا میشه ام وی براش بدن؟! پلیزز پلیزززز🙏🙏🙏🙏😭 بعدا ام ویش اومد دیدم عه خدایااااا کاش یانگبلاد ام وی ای داشت که اعضا هم توش بودن، و بهلههههه خدا آرزوهامو بر آورده کرد👌😍😍😍


واااییی تازه بعد از 5 قرن فهمیدم تاریخ انتشار: 10 دسامبر😍😂😂😂😂😂😂😂😂

بخداااااا

دیدی اسم بابلشو جمال کرد؟://

این خیلی حق بووودXDDD

 

 

یروز میرم یوت میشینم ام ویاشونو میبینم :")

 

وااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ام وی ایتیز دهم میااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاااااااااا خود خداااااااااااااااااااا

ام وی یونیورس هم دهم میاد کههههههTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

آره آرهههه😂😂😂😂😂😂✋💛


😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭 
قول بده اول ام وی hey everybody رو ببینی😍😂😂😂✋💕 


گمونم؟! 
آررررههه😭😭😭
پاره‌ایم شوکو بد بختیمممم ✋✋✋✋💙 اوندفه هم کامبک127 نزدیک ایتیز بود...🤦💙.💚

سونگمین تایمㅠㅠ.... 

سبااا وایی جیغغغ😍💕💕💕 خوبی دترم؟!💛
سونگمین تایم😍💕💕💕💕🌹

سلام اونیییㅜㅜ

بدک نیستم*-*

شما چطوری اونیه هیون نما؟💙💙

شنیدم هیون موهاش و دوباره رنگ کرده آیا قراره دوباره باهاش قهل کنی؟:"

دفعه قبل بخاطر اینکه موهاش بلند بود قهل بودی یا رنگه موهاش؟ ㅋㅋㅋ

 

امیدوارم بهتر شده باشی🥲🥰🌹❤
من خوبم😍☺🧡🧡🧡
آره اینجور که این بچه مو قایم میکنه قطع به یقین مو رنگ کرده😂✋💙 
نه باهاش قهر نمیکنم😂✋💙 من حتی گفته بودم اگه موهاشو آبی کنه هم باهاش آشتی میکنم ولی خب گوش نکرده بود اونموقع😍😂😂😂😂💙 حالا ایشلا ایندفع؟!😍😂💙 من که دلم روشنه😂💙 بنفش باشه خوبه🥲💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan