کمی زرنوشت😂🥔

کمی زرنوشت 😂🥔

 

این عکس خیلی مووده😂😂😂😂😂😂👌🥔

 

امتحان بافت که انقد داشتم خودمو پاره میکردم باهاش کنسل شد رفت همراه بقیه‌ی میانترما باهم گرفته شه🤦

و من مین وایل دارم فک میکنم چجوری اندیشه، روانشناسی و فوریت و واپیدمیولوژی رو بخونم خاااک🤦

 

(پ.ن بی ربط: میشه لطفا یکی حسن رو خفه کنه؟! واقعن رو مخمه😑😑😑)

 

انی وی بشینین دعا کنین بورن امروز آپ شه🙏💙 

 

دارم فک میکنم به چ روش فاکی ای درس بخونم تا آخر این هفته تقریبا یدور اندیشه و روانشناسی و فوریت رو خونده باشم😐🤦

(قبلنا با ریلیتی شو دیدن به خودم انگیزه‌ی درس خوندن میدادم مثلا گویینگ میزدم و بابت هر 1 لاین از حرفاشون یدونه تست میزدم😂✋💙 الان که تست ندارم ولی فک کنم با هر لاین باید یه بند بخونم نه؟!😉😂💜) 

 

الان دقیقن یک ساعته کامله که استاد روانشناسی داره درس جلسه قبلو دوره میکنه و نیم ساعت تا پایان کلاسش مونده😑 و من واقعن هیچوقت حوصله‌ی این کلاسو ندارم از بس حوصلم سر میره🤦

 

پ.ن 2: اکه خدا بخواد امروز اسکیز کد رو میبینم آمین یا رب العالمین😍🥲❤ 

  • Bin Bin

چیپساشونووو😂😂😂

ورنون داره جر میخوره😐😂😂

 

واقعا کنسل شد؟:/

ولی بهتر ")

 

(ج.پ.ن بی ربط : کی؟*-*)

 

اونی یکی یکی بخون

اول یکیشو بخون برو سراغ اونیکی

یا همه رو باهم ببر جلو

من تا حالا گویینگ سونتین ندیدم :")

 

صیممممم

منممم

الان دینی داره دوره میکنه منم پیچوندمش :/

خیلی خنده داره واایییی😂😂😂😂😂🥔 
اصن نگاهای ورنون وااییییی😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥔

اره دیروز فهمیدم کنسل شد اصن یهو فهمیدم چنان جیغی کشیدم همه فقط خیره به من😍😂🥔

(یه پسره‌ی مزخرفِ پیشه استاد لوس کن خودتو که امروز استاد اندیشه امروز 78 بار اسمشو صدا کرد😐📌🥔) 


بافت رو یه هفته طول دادم تا تموم کردم با این سرعت لاکپشتی پیش برم تا آخر سالم درسارو تموم نمیتونم کنم 😂✋🥔 
باید جنگی بشینم خر بزنم😂✋🥔 
من دوساله گویینگ ندیدم و خیلی میصم ولی دلم میخاد باز استارت بزنم🥲🥔 
این چنتا برنامه اسکیز و ایتیز و انسیتی و وب درامای ترژر رو صفر کنم بحمدالله🤲


واااییی تموم شد خداروشکررر 
وااییی روانیم کرد زنه🤦
چقد فک میزنه🤦🤦🤦
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۲ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

روانی عکس پستم..xD

 

لاینی یه خط بخون*-* محض احتیاط دو ایت لایتسوم ببین-لامصب 1098 لاینه درحال پاره شدنمم- زیاد تر بشه..xD

خیلی مووددهههه وااییی😍😂😂😂😂🥔

دو ایت لایتسوم؟! ریلیتی شو شونه؟! 
داری سابشو میزنی؟!

من امروز بعد ۲ سال حضوری امتحان فیزیک داشتم کخ بهتره توضیح ندم 🚶‍♀️💔

 

آقا من غلط کردم نمیخوام مدارس حضوری شه🤧🤦🏻‍♀️ اصلا انگار دوباره دارم ار کلاس اول شروع میکنم...

من برا تفریح بین درسام فقط تونستم یه چیزای کوتاه ببینم اسمش خواهران خون آشامه بنظرم باحال بود هر قسمتش ۱۰ دقیقس دختره هم خیلیی ناز و خوشگله:"^^

آقا بگو ببینم دراما سوپرام رو بالاخره دیدیش یا نه 😂😂

راستی این درامایی که گفتی مال سوبین کلی ذوق داشتیم براش دیگه زیرنویی فارسی نداره قسمتاش اینقد دوست داشتماداشو ببینم 😔😢

واایییی🤦

صیم اصن منم آمادگیه حضوری ندارم...
اگه حضوری میخان کنن ناموسن از اولش حضوری کنن نه از وسط سال😐😑🤦🥔
وااییی گفتی خوناشام، الان دارم شب ترسناک با انسیتی میبینم ناموسن چ داستانای ترسناکی گفتن شت😶💚🥔
اره ماله تیونگ، تن، مارک رو دیدم، برا لوکاسم یجور خلاصشو میدونم چیشد✋💚 
عه! من با زاب فارسی دیدم که😶
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۱۷:۰۲ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

عه شت چرا گفتم دو ایت-

دو یو لایتسوم منظوره~

اوهومم تا قسمت شیش اومده اونوقت من هنو قسمت اولو تموم نکردم._.xD

یاپ~

فداسرت😂✋💙
عا
وااییی ازین برنامه انقد انباشه میشه رو هم دیگه آمارش از دست آدم در میره🤦 
من الان بشخصه نیزیو لاگ رو کلن سپردم بخدا😂🤦 اصن حس ساب زدنم نمیاد، جوریکه ساب ام وی نید یو رو یه قرن طول دادم😐😂🤦
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۱۷:۴۲ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

منم همینطوررررxDD

من ساب ام ویارو رفتم با چنل پنتا هماهنگ کردم گفتن بابا راحت باش هر سابی میخوای بردار

ولی برنامه هارو دس بهش نمیزنن:"/

منم خیلی شیک بیخیال شدم..xDD پنتوریارو جز بعضی مهما نمیزارم..xD

منشاسیبمشابث ترک میکنمممممم حسش نیستتتxD

بخدا ادم دیگه بعد از ی جایی جا میزنه ول میکنه نمیشه بخدا T.T
من یمدت اینریختی شده بودم که اصن چرا برای نیزیو ساب بزنم؟! میرم چنل ایتیز مترجم میشم اصن XD شاید اصن پولی هم بهم دادن که داند؟! XD

کاشکی یکی بیاد امتحانای ماروهم کنسل کنه/=

ایححححح

من دعا میکنم آپ بشه

همشم بخاطر این که خودم نمت بخونم.../=

من اول درسامو میخونم سپس میرم ریلیتی شو می‌بینم

اونی یادت میاد کی زیرنویس تو دو رو گرفتم؟؟

هنوز ندیدم...==/

منی که تا آخر هفته به بهونه ی اسکیز کد درس میخونم و زنده میمونم

دعا کن ویلایو بریزم

گشادیمو بزارم کنار.....

ایحح

این یارو ابزروره اومده تو کلاسمون نمیزاره مثل آدم درس بخونیم/==

کنسل امتحان میکردیم ما سال دوازدهم وااییی ینی هیشکی مثه ما رکورد کنسلیه امحان نداشت XD
مرسیییی>.<
میدونی که تو واتپد هم میزاره دیگه! اگه واتپد داری برو ازونورا بخون ^^

واییی الهیییی
خیلی درک میکنم منم پارسال اینا مثه تو بودم دیگه واقعن وقت نمیشد >.<
امیدوارم ویلایو بریزی اولین چیزیم ک میبینی چانزروم باشه ^^
ابزروره؟!

شب ترسناک کدومه؟! من یه خون آشام دو قسمتی از 127 دیدم فقط😂

بابا قسمتای بعدشو میگم تو الان تا چند دیدی؟ از ۷ به بعد که ساب نداره 💔💔🚶‍♀️ ساب انگلیسی م پیدا نمیکنن 😢😢

تو چنل انسیتی تازگیا سابشو گذاشتنااا! همین چن روز پیش بود
دویونگ، جیسونگ، سونگچان، رنجون، جنو، ته ایل توش بودن داستانای ترسناک اینا میگفتن گریمای هالووینی هم داشتن XD اینم 2 قسمتی بود

الان وایسا بینم :| تو کدوم فیلمشو میگی؟! فروشگاهه؟! همونیکه 4 تایی رو دختره کراش میزنن؟! اون فیلمش کلن 6 قسمته هاا *-*
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۲۰:۵۳ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

اونجا که جون میکنی ترجمه میکنی بعد نظرا یکی دوتان دلم میخواد برم تو دیوار.......

نیزیو چه ربطی به ایتیز داشتتشنمیاضکهصاصضیxDD

وای یکی از دوستام ادمین چنل پنتاس، فن پیج ووسوکم هست تو اینستا

بعد همه ریلیتی شو هارو ساب میزنه بچم میزاره تو پیجش خیلی پرکاره..پشت کنکوریم هست خیر سرش:"/xD

بعد ادمین اصلی چنل پنتا بهش گفته بود این سابارو میتونه بزاره تو چنل؟ اینم اومده بود غر میزد که یه حقوقی بم بدن حداقل اینهمه پاره میشم..xD

اونی مدیونی فک کنی تنها دلیلی که زحمت ترجمه کردن پنتوریارو به خودم میدم فقط و فقط خل بازیاشونهxD پشت صحنه ام وی دو اور نات یه صحنه ای داره که استفا میان میگن وقت فیلمبرداری سکانس ووسوکه شماها میتونین برین

یهو همشون با جیغ و فریاد پاشدن رفتن..xDD یوتو ام بادکنک پرت کرد سمت ووسوک..xD ینی ترکیده بودم و به این فک میکردم انگیزه م از استن کردن اینا چیه..xD

من کلا کرم درونم زیاده همشم تو ساب خالی میکنم بعد حس فوشام به پسرانم زیادتر از دخترانمه (جوریکه من آبرو براشون نمیزارم گمونم XD)
واایییی الهی چقد پرکار *-*
راس میگه حقوق بدننن *-* (چنل ایتزی پول میده یمدتم دلم میخاس برم اونجا XD)
میدونی برنامه ای که خودت پایه ی دیدنش باشی هم خیلی تاثیر تو سرعت ساب زدنت داره *-* مثلا من برای نیزیو اسکوت اینجری بودم که آسمون زمینم بیاد باید تا آخر ببینمش پس ساب میزنم... ولی نیزیولاگ لنتی اصن حسش نیس XD
واایییی جرررممم XD
واقعا چرا؟! شاید باز باید این حقیقتِ محض رو به خودمون یادآوری کنیم که دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید *-* XD

میدونی اون چنل انسیتی که بهم گفتی اینقد مجبور ن آپدیت بزارن که واقعا برنامه ها رو پیدا نمیکنم تو سرچم زدم چیزی دستگیرم نشد🤦🏻‍♀️

 

نه نه اونو که با ساب چسبیده دیدم این جدیده رو میگم the moment the heart shines این ساب انگلیسیش نیومده در نتیجه هیچی به هیچی 😑

فعلا گوشیم دستم نیس ولی اینو تو چنلشون سرچ کنی گمونم بیاد [@NCTchannel]NCT'S_Horror_Night_E01


وااییی سارا من مطمئنم آلزایمر دارم :|
اصن یادم رفته بود این سریاله در حال پخشه @.@
اره اره ساب قسمت 7 هنوز نیومده *-* ساب انگلیسیش ظاهرا نیومده که اینا هنوز بلاتکلیفن... T.T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan