عر روز شنبه ها 💕🧁🌹💜

عر روز شنبه ها 💕🧁🌹💜

 

اولا که بازم عرض میکنم سان همیشه گوگولیه منه و قرار نیس جور دیگه‌ای بهش فک کنم

 

 

باز من اومدمو و عر روز شنبه م 😂

 

عرضم به حضورتون این پارت پر از حرصـــا و حسودیــــای کیوت جونگینی بود تا بهش یه تلنگر بخوره که بفهمه هیون رو خیلی بیشتر از ی نیمه ی دوم دوست داره

خدا بزاره کریستال رو که کمک دستِ هیون شده تا سنسورای جونگین به راه بیفته

البته کریستالِ من خیلی از دست برادر تخسش همش داره فوش میشنوه که خب بدرک خودشم میدونست همچین میشه دیگه 😂

همش میترسم یچی بگم برا آیلین اسپویل شه 😂

 

 

خب دلم هوس کرد یکم براتون از دیروزم فک بزنم 😂

دیروز عینه چی حوصله ی آپدیت گذاشتن نداشتم بعد بیرون هم میخاستیم بریم یه عالمه کار داشتم برای همین فق تند تند گویینگ و CSI رو آپ کردم فرستادم رفتم گورمو گم کردم 😂

من آخرش بخاطر این وسواسم کار دستِ خودم میدم:| بخدا که... (فقط شوکو میدونه من چی میگم 😭)

 

هااا داشتم میگفتم... دیشب حس هیچی بود ولی بشدت حس دراما دیدنم گل رده بود 😂

نشستم 5 قسمتیکه از "لحظه ای که قلب میدخشد" اومده بود رو دیدم. از همین جا اعلام میکنم من نارا با سوکجین رو بیشتر دوست

ولی ظاهرن اینجور که بوش میاد نارا رو با جونیونگ قراره باهم شیپ شن -_____- من نوموخااااااممممممم هیقققق من نارا و سوکجین بیشتــــــــــــر دوســـــــــــتتتتتتتت T😭

 

انی وی بعد از اون نشستم Blue Birthday دیدم و اوکی منو نزنین ولی تا ساعت 5 صبح بیدار موندم تا هر 16 قسمتشو یسره باهم ببینم😐 (بعده فیلم عینه زامبیا شده بودم 😂 ) همه میدونن من واقعن آدم احساساتی ای نیستم ینی یه قطره اشک سر فیلمـــا محاله بریزم 😂 ولی دیشب داشتم قسمت 15 رو میدیدم نمدنم بخاطر اینکه زیاد خمیازه کشیدم و چشامو مالوندن بود چی بود چشام خیس شده بود بعد اون اتفاقاییکه تو قسمت 15 افتاد و بدتر از همه گریه های هونگسوک رسمن منو کشتتتتت🥲😭 ینی پا به پای هونگسوک داشتم گریه میکردم دیگه...😭😭😭💙

دیشبم رفتم از روهینا و یکی دیگه از دوستام لیست دراما گرفتم الان یه 5/6 تایی تو نوبتن برای دیدن 😂 برم ببینم چخبره 😂😂😂

 

 

این چن تا هم یهو زرتی چشم خورد حیفه شما رو هم باهاش مرگ ندم🥲💚

اینم باز سان گوگولیممممم🥺💚💚💚 

 

🥺🥲😭😭😭😭💕 

 

پ.ن: من شنبه ها مغزم کار نمیکنه یا واقعن سر کلاس اندیشه اسلامی و روانشناسی مغزم اصن کار نمیکنه و حرفای استاد رو نمیفهمه😐🤦🧡 مخصوصن اندیشه😐✋💙 ینی ی کلمه از حرفاش نمیفهمم و مجبورم بعدا سره جزوه نوشتن باز ویسشو گوش کنم و بنویسم😐🤦 الانم روانشناسی دارم و بچه ها دارن ارائه میدن و منیکه حس میکنم فصل 8 زیست دوازدهمو انگار دارم باز میخونم😐🤦🌹

  • Bin Bin
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۱۳:۱۵ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

سلاااام کریستال اونییییییی*-*

حالت چطوره؟

عر یهو عکس هیونجون رو اون بالا گوشه صفحه دیدم دلم میخواد گریه کنم ㅠㅠ ینی چی که هیونجین توی فصل ۲ کالر براش بازی نمیکنه؟ من به عشق کی سریالو ببینم پس؟ اصن حس میکنم کل عشق و علاقه و امید به زندگیم بود شد رفت هوا:" گرچه هیوک مکنه ویکس قراره از نقش اصلی های فصل ۲ باشه ولی خب بازم من هیونجون میخوام:")

فقط منم که لحظه ای که قلب می درخشد رو به عشق سوبین میبینم؟ عه منم سوکجین و نارا رو شیم میکنم*-* قبلا توی وب درامای قبلی سوبین با این دختره نقش نارا که فکر کنم اسمش کیم جیسو عه همبازی بود:") 

بلد برثدی بدجور با قلب و روحم بازی کرد:")))))))))))) فقط منم که هونگ و سری رو شیپ میکنم؟ حالا در حد فرند شیپ ولی خب بازم شیم میکنم من مومنت میخوااااام:") 

سلااام سانبینااا😍✋💙 خوبی خوشی سلامتی؟!😍💛 
مرسی من خوفم🥰💖 
عرررر هیونجوننن🥺🥺🥺🥲💙💙💙💙💙 منم نمیتونم واقعنننن🥲🤌💙 

عااام راستش من همینطوری یهویی داشتم دنبال فیلم میگشتم این دراما رو پیدا کردم بعدن فهمیدم عه سوبین هم توشه که😂😂😂🤦 بعد دیگه بخاطر سوبین ادامه دادمش🥲😂💙 عه بازم فیلم بازی کردن باهم🥺💙 (رفتن و دنبال فیلمه گشتن و بازگشتن) اسم فیلمش convenience store fling عه؟! 

واااییی اون اصن مغزمو انگار به تسخیر خودش در اورده بود اصنننن🥺🤌🤌🤌💙💙💙💙💙💙💙💙💙 خیلی خوب بوودددد 🥺💕🧁 
خب در حد همون فیلم اوکیه 😂✋💙
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۱۴:۰۱ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

منی که تازه چیز دستی هام رو توی کامنت قبلی دیدم*

خوبم خوشم سلامتم مرسی^-^

خداروشکر 

دلم برای اون بچه  تنگ شده:"))))))))

 

😂🤏

اره*-*

ووسوک پنتا و جیهون گلدن چایلد و دونگهیون ای بی سیکس هم توش بازی کردن*-*

خیلی محشر بودㅠ-ㅠ

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

وااییی فداسرت بابا منم همینطوریم اصن مگه میشه کصدستی نگرفت؟! XDDDDDD

خداروشکر ^^
صیم سیس :"))))))))))))))))))))))))))


اره اره دید ووسوک و جهیون فرزندانم *-* حس میکنم پوسترش رو قبلن دیدم ولی اونموقع چون حس قیلم دیدن نداشتم دقت نکرده بودم دیگه یادم رف XD (#کورِ مملکت XD)
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۲۱:۱۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کریستال شاه آلبوم سومی رو گوشیدی؟

خیلی کراش بووودددد D:

 

ج پ.ن : هعیییی منم سر کلاس زیست هییچیییییی نمی فهمم😐✋🏻 ولی در کمال تعجب امتحان زیستمون راحت بود

نمیدونم شایدم من هیچی نفهمیدم فکر میکنم راحته😐✋🏻

وااایی گاادددددد من عاشق روانشناسیم D: یه وب روانشناسی بزن به مام یاد بده XD

 به قول بیان زکات علم نشر آن است XD

اره گوشیدم
خیلیی ^^


زیست که راحته XD
منم راونشناسی خیلی دوس درم ولی سر کلاس واقعن نمیتونم استاده رو تحمل کنم ینی حرفاش اصن یذره تو مخم نمیره XD
جااان؟! من همینطوریشم میخام از هرچی وب و ایناس فرار کنم بعد وب جدید بزنم؟! XD من اگه عرضه و وقت داشتم میرفتم وب نیزیوم رو ی دستی میکشیدم تازشم منکه رشتم روانشناسی نیسXD
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۲۲:۱۳ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

راستی اون آهنگای آیزوان به علاوه دوتا آهنگ دیگه که همینجوری دانلود کردم رو گوش دادم😂

خوب بود ولی تو سبک من نبود 

خب هرکسی ی نظری اره ^^

اونیییییییییییییییییییی

میخوام بشینم پا به پات عر بزنم یونو

بات فقط و فقط الان جشمم همین چند خط از پستتو گرفته :"/

دیروز عینه چی حوصله ی آپدیت گذاشتن نداشتم بعد بیرون هم میخاستیم بریم یه عالمه کار داشتم برای همین فق تند تند گویینگ و CSI رو آپ کردم فرستادم رفتم گورمو گم کردم 😂

من آخرش بخاطر این وسواسم کار دستِ خودم میدم:| بخدا که... (فقط شوکو میدونه من چی میگم 😭)

هایششششش اونییییی

میخوام دعوات کنم😐💙😂😂

اونی باز دوباره اولویتتو فنسایتا گذاشتیییییی TT^TT

اونییی بخدااا اونی که بخواد پیدا کنه برنامه ها رو هرجور شده پیدا میکنه تو چرا خودتو اذیت میکنییییی TT

شوکو آروم باش فرزندم 😂
نه اصن اولولیتو اون نزاشتم 😂 اصن اون کارم بیرون رفتن بود یونو؟! 😂 قرار بود بریم دریا از صب میدوییدم کارای وسیله جمع کردن اینارو به مامان کمک کنم 😂 اون گویینگ و CSI هم تو راه فقط زدم آپ شه فقط فرستادم دیگه کلن رفتم اصن حتی تو پنلو ی نگاهم ننداختم 😂 اون پرانتزه هم راجبه وسواسم تو مدل پست گذاشتنا بود (مدیر پنل نیزیو پستاییکه میزاره هشتگا رو درست نمیزنه میره رو اعصابم ازونورم مدیرشه و چنله خودشه من چی بگم؟! 😂 برای این گفتم وسواسم😂 )
گریه نکن شوکوییممممم *-*
سه شنبه ۱۱ آبان ۰۰ , ۲۳:۵۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

نه بابا کجاش راحته😐 من سر هر مبحثش پدرم در میاد تا یاد بگیرم

خب رشته ات روانشناسی نیست چه ربطی داشت؟ مگه تو الان داری مثلا ایتزیولوژی میخونی که وب ایتزی داری؟😂

بزن منتظرم😂👍🏻

😐🤦 دیگه یذره رو ک باید پدرتون دربیاد زیسته مثلنااا😍😂 

ایتزیولوژی😂 اره ایتزیولوژی خوندم😍😂 کسیکه یه پیر ایتزیه دیگه اسن مدرکو داره😍😂✋💙 
بیا برو 😂😂😂🤦
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۱ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

جوووون دکترا رو داری دیگه؟😂

نمیرم تا وب نزنی نمیرم😂✋🏻

اره😂
انقد منتظر بمون...😐
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۲۳:۳۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

تا زیر پات علف سبز شه😂

بابا من شش ماه واسه سولو لیسا صبر کردم دو ماه واسه فول آلبوم ایتزی و نیزیو کل تابستون واسه لیسا و دیجی اسنیک الانم چند ماهه واسه کامبک بلک پینک....

دیگه از من صبور تر تو دنیا پیدا نمیشه که😂🌙

جرررممم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan