مقداری عر🥲🤌💚🖤🍀

مقداری عر 🥲🤌💚🖤🍀

 

ماریو مومنت چی میگه؟!🥺🥲😍😂🐣🦢

 

جانی با عینک؟!

کنسلی مرددددددد کنسللللل🥲😭😭😭😭🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤

 

دیروز از صب تا بعد از ظهر یریز تو یوتیوب بودم نشسته بودم یا JCC میدیدم یا ETC 😂 یهو میبینم نت قطع شد نگو تموم شد🥲

حس عذاب وجدانی گرفتم که نگم براتوننن🥲🤌💚 

 

ولی این قطعیه نتم باعث شد برم اون ساب ای که یه ماهه دستمه و قراره لایناشو سرجاش بزارم رو تموم کنم اوففف راحت شدم الان فقط ترجمه یه 300 لاین آخرش مونده که اونو یروزه میشه رسید، حالا اگه همت کنم😂 

 

به پروف جدید من سلام کردین؟! 

جناب تن زحمتشو کشیدن عکس دادن منم که خرتوباقالیه😍🥲🤌💚 

 

اون لایو وین وین، یوتا با ته‌ایل رو میخاااممم ولی دیروز کل چنل رو گشتم ساب نزده بودتش🥲 من گریه خببب🥲😭😭😭😭💚💚💚💚

 

گوگولای قندعسلیممم🥺😍😍😍🧡❤🧡❤🧡❤

 

  • Bin Bin

ببخشید

بله درسته

مارکهیوک ایز فاکینگ ریله ^^

(وی از درون اشک میریزد🤧)

ببخشید؟!
بله درسته؟! 
شوکو هرکدومو برا کجا گفتی؟! عاخه ببخشیده واسه چیه؟!😂 عایم هنگ...🤔

خیللییی🥺😍😭😭😭😭💙💚💙💚💙💚 
بیا از درون بارون و طوفان راه بندازیم بجا اشک🥺😂😭😭😭😭💙

هیچی اونی همش رو با همون مارکهیوکه بودم منتهی به روش خوددرگیری ذهنی خودم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂😂😂😂😂😂

یجورایی با کسایی بودم که مارکهیوکو قبول ندارن و هیچی بیخیالش اونیی😂😂😂😭😭😭😂

 

بارون و طوفان وای😂😂

موافقممممم🤧🤧🤧🤧

عه آهاااا😍😂😂😂😂😂😂😂 
اصن غلط میکنن قبول نداشته باشن اصن ور عار مای پونزز؟!😠📌📌📌😂😂😂😂😂😂

جرررمم😍😂😂😂💙🧡💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan