عر روز شنبه ها 🐳🌼🍬

عر روز شنبه ها 🐳🌼🍬 

 

 

اول از همه تا یادمه تولد یانگ یانگ رو تبریک بگم😍😂💙💚

تفلد ببعیم مفارکککک😍🐑💚💚💚💚💚💚🎂

 

 

اولن که به اطلاعتان برسانم بنده لقب ریدر طلایی رو از فاطی دریافت نمودم دست و جیغ و هوراااااا😍😍😍😍💕❣💕❣💕❣🐳

ها خب حالا بریم سراغ عرِ این پارت بورن😂

بالاخره دارن رستاخیز رو برپا میکنن عررررررررر ولی ناموسن هیونین بدبخت چقد ددارن زجر میکشن ینی با هر کاری که راجب رستاخیز میکنن تخلیه نیرو میشن جوریکه نایِ بلند شدن ندارن...

برای بار هزارم عرض مینمایم خواهر جونگین ایز سوووو فاکینگگگگگ کراشششششششش😍🥲😭❤❤❣🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

از فلیکسی که از جمین دفاع میکنه خوشم میاد😎🍭

 

 

 

پ.ن: زندگی بدون پاپ سوکت خیلی سخته😐🍼💛 (قاب گوشیم خراب شد اون جدیده رو گذاشتم الان بی پاپ سوکت دارم عذاب میکشم 🤦 باید برم چسب بخرم براش که بچسبونم رو اینیکی)

پ.ن 2: تو ام وی ایترنال سانشاین دیقه 2:48 که یوسانگ داره میخونه اعضا میرقصن خب! اونو بزنین و یه نگاه به سونگهوا و وویونگ و جونگهو و هونگ جونگ بندازین  چه رقصی میرن خداایششش😆😆😆😆🤦🍒

پ.ن 3: من هیچ هیچچچچ هیچچچچ سخنی راجب این کامبک فاکیِ سونتین ندارم 😐🤚💖💙💎

پ.ن 4: سونگمین تایم

  • Bin Bin

وای این دو تا پیشی و ببعی منگول کیوت من😐😂😂😂😂😂😭😭😭😭

تفلدش چوکاهههههههههههههه

پسرکم TT💔💚💚💚💚💚💚

 

 

وایییی گلدن ریدر چه لقب خفن و کراش و برازنده‌ایییی😂😂😂😂😂🤧🤧🤧

نشفممششعجشعشعج واییییی بالاخرهه

خواهرش :")

اونی میگی جمین یاد نانای خودمون میوفتم ")))

 

 

ج.پ.ن۱: منم میخام پاپ سوکت بگیرم ولی نمیخام عادت کنم😂😭

ج.پ.ن2: اونییییییی اخرشووووو دیدیییییییییییی

خداییییی منننننن

روح ووسان شیپر منننننننننن

سنعس۶چپشهشهپشهپشهپشهپشهپهپشسه

دیدی ری اکتشونو؟:)))))

سان کله خر گفته وویونگ برای مرواز کردن به دستای من احتیاج داره :))))))

اخه ینی چی پسرای خر منننن😭😭😭😭😭😭

خیلیییییییی وایب وان دی داشتتتتتت جبییییییییییغ

ج.پن3: و منی که بایددد قبل این کامبک کارات شم TT

لایو اومد عررررر😍😭😭😭😭😭🐑🌼💕 
شوکووووSNL رو کجای دلم بزارممممم؟! این دیگه چه مرضی بود من دیرممممم🤦🤦🤦 منتظر سابشم خراب طوووررر😍😭😭😭😭😭💚😂😂😂😂😂😂


مرسیییی😍😍😍😍💛💛💛
منم یاد اون بچه میوفتم 😍😂😂😂😂💚 اصن منکه همون جه مین خودمون حسابش میکنم شماها خود دانید 😂🤚😍😍😍😍🍒💙

ج 1: پاپ سوکت واقع خوبه و از دست درد آدمو نجات میده واقعن🤦 من اصن شبا فیک میخوندم یذره دست درد نمیگرفتم ولی الان دو دیقه میرم یچیو چک کنم زود برگردم دستم در حد فاک درد میگیره🤦 
ج 2: من روانیه‌ی تمام ووسان مومنتای این ارا میباشم عر خب😍😭🌧☂️ 
نه ریکشن ویدیو رو ندیرم
عررررررررررر😍😭😭😭😭🌧☂️ 
خیلییییییی
ج 3: بشو بشووو🥺🥲😭😭😭😭😭😭💙💖💙💖💙💖💎💎💎

پ.ن:اسمت زیادی موده

ماحلججلححدحاحلححلحلحلححلاحل8 من بورن میخوامممممممتبخحبحبححبحفججففحجلجبججبجبحبحبحبحبحلحلحلححلححلحلحلححلحفححفحف

بخش نویسندگان برو اسم اونیکی اکانتمو ببین پاره تر میشی😍😂😂😂🧜‍♀️

اونی این snl چیه😶😶

میدونم مال127 عه ولی لایوه برنامس چیه *---*

 

 

اره بابا جمین حسابش کن کی به کیه😍😂😂😂😂😂✋🏻💙

 

 

ج.۱: الهییییی

حالا دوباره داری استفاده میکنی؟*-*

ج.۲: این حجممممم ازززز ریلللل بودنننن اخرشششش منو میکشههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اونی ندیدی هم نبین

منم رفتم فقططط اون اخرشو دیدم ک ببینم چی گفتن ک دیدم بعلههههه

مستر سانمون گفته وویونگ برای پرواز به دستای من احتیاج داره🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

ای خدا من چی بگمممم🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

ج.۳ : چشم😍

یه برنامه‌ی کره‌ایه کمدیه خیلی باحاله😍😂😂😂 SNL korea (Saturday Night Live korea) 


صیم صیممم😍😂😂😂💚🍀

ج 1: هنوز وقت نکردم چسب بخرم براش🥲🤦💚 
ج 2: آره حتمن میبینم فعلن نت زیبای من تموم شده نت گوشیمم آخرلشه کلن باسمه‌ الله بسمه الله میام😂😂😂 
حرفی باقی نمیمونه اصنننن😍🥲🥲🥲🤌💚💙💚💙💚💙 
ج 3: چشمت بی بلا😍❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan