💓💓💓💓

من بشدتتتتت منتظرم سامر ویکیشن کمپ زودتر شاب بخوره ببینم😂😂😂 

انقد که این برنامه خنده داره😂😂😂😂✋💙🍗

 

 

وی شاین لایک ایترنال سانشاین~ 🌞🌞🌞 

جوریکه رو پریویو استرنال سانشاین بدجور کراشم ولی کانسپت فوتوهای دژاوو برام حکم مرگ رو دارن😍😂💙 

 

وسط ویدیو کال بودم یهو برق دوستم رفت😐🤦🍗 و جوریکه سانس دوم حرفامون رو گذاشتیم برا بعد از ناهار😂😂😂🍗

 

دیروز عموم و امروز زن عموم همش تو اینستا قربون صدقه هم میرن و پست میزارن قربون صدقه هم میرن و جوریکه من خجالت میکشم برم کامنت بدم زیر پستاشون😐😂 بخدا نمیدونم چی بگم😶🤦 فقط لایک کردم 😂 

 

حوصلم سر رفت😐 با گوشی میخام یچی ببینم زرتی خابم میگره:/ با کامپیوتر هم کمرم درد میگیره یجا بشینم صاف😑 بهترین گزینه تلویزیونه که اون لنتی هم اشغاله و دارن فیلم میبینن😑 من دلم میخاد لاگ بوک ببینممممممممم😭😭😭💙🍗 

  • Bin Bin
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۰ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من و ترنم و پرسون روز سوم شهریور قرار گذاشتیم هر روز کال بگیریم تو گوگل میت بشینیم سریال ببینیم، و در حال حاضر صفر قسمت از 16 قسمتو دیدیمxD

 

میدونستی اینستا داشتن برای من ممنوعه ولی من هر روز توشم؟..xD

وااایییی 0 تا از 16 تا رو دیدین😂😂😂 پارمممم ینی😂😂😂😂😂😂😂 حرف زدین همش؟! 

بح بححح چه بچه های صالحی هستیم ما😂😂😂💕 
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

اصن زنگ نزدیم ما گشاد تر از این حرفاییمxDD

به جاش تو گروه سخنرانی کردیمxD

 

خیلییی..اصن قانونمند، به حرف مامان بابا گوش بده..اوفxD

جرررمممممم 😂😂😂😂😂😂😂 
ولی خداییش چت کرذن یچیز دیگس نه؟! من تو 5 دیقه‌ی اول تماس تصویری با دوستام فقط میخندم هی میگم سلام😐😂😂😂😂😂🍗 ولی تو چت انقده حرف دارم کهههه😂😂😂😂


وای شت زیادی صیممممم😍😂😂😂😂😂😂😂😂🍗💙

منم حوصلم سر رفته ولی لازمه اینو به مامانم بگم تا همه ی کتابای دست نخورده دهمم رو بریزه حلوم😐😐😂

جررمممممم😂😂😂😂 شوکو😂😂😂💙
میگم برا شما کلاس تابستونه برای شروع یازدهم نزاشتن؟!

نه خاکبرسرا :///

ینی فک کن همه‌ی مدارس تیزهوشان شهرای دیگه گذاشتن

اونوخ مدرسه ما بیخیااااااااآاال

اییی😶
همه مدرسه هاییکه میخان زود تموم کنن نیزارن ایی خداا🤦 برا ما هم گذاشته بودن :/

چنگده بیخیالن خیدااااا🤦

هوف ولی خوبه بزارن 

بهتر از بیکاریه :/

 

اوف اوتی مدریمون یک ادم بیخیییااااااالیههه که نگو

همه ازش ناراضین

هم معلما

هم دبیرا

اما چون عملکردش تو کنکور خوبه عوضش نمیکنن :/

آره 👌 


وححح😑😑😑 
عملکرد خوبه چون بچه ها میخونن😐🍗 مدرسه ک گوهی نخورد وححح😑💄
مدرسه ما هم از نعلماش راضی نبودیم چن تایی بعد حالا بدبختی اینجا بود زنیکه ها و مرتیکه ها سهام دار مدرسه بودن نمیشد بیرونشون کرد😐💛

دقیقااااا :"////

هوف چی بگممممم

پول متاسفانه حرف اولو میزنه :/

هعیییی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan