یک عدد آدم حوصله چوخیده😂😂😂

حوصلم چوخید😐🦊

 

بهم برنامه از ایتیز معرفی کنینننننن 😭🍪 

کد نیم ایز ایتیز/ کی کیو فلاز/ وانتد/ لانگ جرنی/ ترژر فیلم/ فیور رود/ ایتیزووم/ساپ دنس/ انیوز/ و یکن از لاو تست رو دیدم و یکمم لاگ بوک:/

تازه هم هلو 82 رو دانلود کردم:/ 

اعصاب ویکلی آیدل اینارو ندارم😐 (کلن تو دیدن اینا کم حوصلم بیشتر ریلیتی شو هاییکه بازی اینا میکنن بیشتر دوست) 

چیزی دارین باحال باشه ببینم؟!

میدونین چیه؟! یکشنبه لپ تابمو قراره بدم درست کنن قراره درشو درست کنن، حافظش و رمش رو زیاد کنن، آنتی ویروسشو آپدیت کنن، قندشکن بریزن بالاخرررههههه🤦 بهله رسمن کارش زیاده منم احتمالن تا چن هفته بدون لپ تاب قشنگمم😐🍪 

میخام تو فلش بدبختم چیز میز بریزم برا اون دوران😐😂

الانم حس ایتیز دیدنم وحشتناک زیاده سو اگه چیزی میشناسین باحاله بگین منم ببینم😂🍪 

 

 

انقد که از صب دشویی رفتم دیگه داره باورم میشه مرض قند گرفتم😐😐😐🤦 

 

راه حلی دارین که موقع ساب زدن خوابتون نگیره؟! 

 

دنسینگ لایک باترفلای وینگز اوو اووو اووو🦋 

 

یه عالمه هم حرف داشتم الان یادم نمیاد😐

  • Bin Bin
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ , ۱۲:۵۸ ( ننه شوکو دوستت داریم🍫🐥🤍)SunBin 💫🍀

راه حلی که موقع ساب زدن خوابت نبره: آهنگ گوش دادن  😐😂

 

اونم گوش میدم باز خوابمه همش خمیازه میکشم 😂😂😂 
منو باید با خرس تنبل جامو عوض کنن😂😂😂

اومممممم من وقتی کارام زیاده خوابم نمیبره اکثرا صبح زود ساب میزنم که تازه از خواب بیدار شده باشم یا مثلا ساعت 7 و 8 شب:/

حرف ایتیز شد

اینجانب هنوز منتظر رسیدن ساب های ترژر فیلم عه:/

واااییی شب ساعت 7/8 خیلی خوبه👌 همشم میخام اینموقعا بزنما...ولی حس ریلیتی شو و فیلم دیدنم اونموقعا خیلی زیاده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
عه من دارم همه ساباشو ها:/ بفرستم؟! میگفتی دیگه دختر من هرچی ساب از ایتیز بخای دارم💙

وایییی موووووود منم وقتی دسشوییم میگیره مش حس میکنم دیابت دارم😐✋🏻😂😂😂😂😂

به مامانم رفتم گفتم میگه فردا صب بلند شو ناشتا ازت با دستگاه دیابت ه آزمایش بگیرم:|

با علاقه ساب بزنی خوابت نمیبره :)

وقتی مجبورم علاقم نم پس نمیده XDDDDDDDDD
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ , ۱۴:۴۳ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

وی منتظر جواب ها است تا خودش هم ببیند*

من تازه ایتینی شدم برا شناختنشون نیازهxD

جوریکه کلن مخاطبی در دسترس نیس... :|
آیلین بیا عزیزم من فعلن ماک وویونگ هارو هم دان کردم انگار وویونگی آشپزی اینا میکنه عای گس XD

وای

اونی یه روز عب نداره چیزی نیست :")

قبلنا هم ازین حسا کردم ازم آزمایش گرفت هیچیم نبود:|
(از نتایج اینکه مامانت جزو کادر درمان باشه همین میشه دیگه -_________________-)

چون حوصلت سر رفته بگم طرفدار د بویزی این برنامه Stealer House جدید اومده باحاله ولی خودم کامل ندیدمش هنوز :)

و ایتیز هم بین اون برنامه هایی که گفتی این ورایتی شو نبود احتمالا ندیدی ATEEZ Wanted ترجمه هم شده 💙

 

 

حوصله ی هممون چوخیده واسه ساب من یکم که میزنم چشام بشدت درد میگیرن نمیدونم فقط منم یا همه اینجورین😐😂

عاخ استیلر هوس *-* اون موقعا تاز اومده بود اولین قسمتشو دید دیگه منتظر دومی ایناش بودم سرم شلوغ شد نرسیدم ببینم *-* خوب شد گفتی برم ادامشو ببینم *-* موضوش باحال بود وووییی کرتحثدکقتحعیت عحذرتکت XDDDDDDDDDD
وانتد رو هم دیدم XD گفتم *-* فک کنم برنامه اصلیای ایتیز رو دیگه تموم شد:/ دیگه بجز برنامه تکیاشون دیگه برنامه اونقد مهمی نمونده:/



منم اصن برنامه ساب رو میبینم خوابم میگیره:| XD الان روهینا آهنگ اینا برام فرستاد خیلی فاز خوبی داره گفت با اینا ساب بزن خوابت بپره *-* XD
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ , ۱۵:۳۸ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

همین ایتیز فیور رودو تموم کنم میرم سراغش

این یونهو و وویونگ پدرسگ کار و زندگی نزاشتن برام همش دارم سوپراستار بازی میکنم بکشمشون پایینxD

فیور رود انقد خوب بود دلم میخاد صد بار ببینمش *-*
وححح میرم میزنمشون -_- من دوبار رفتم سوپر استار جی وای پی نصب کنم نمشد:| بعد گفتم بدرککککککککککک XD سره این ریثم هایو هم انقد بومگیو اینا گفتن رفتم نصب کردم کلن 2/3 بار بیشتر بازی نکردم انقد که بازیه خرش همش میگفت آپدیت آپدیتآپدیت -______- آیلین بچوخ اومدم از بس آپدیتش کردم برا مثلن 5 دیقه بازی کردن -_- آخرش خسته شدم حذفش کردم:| الان دیگه سراغ سووپر استار ایتیز نمیرم اصن میترسم XDDDDDDDDDDDD

این و اینو  این هم هست اینا رو بگی دیدم با دمپایی منتظرتم پشت گوشی😐😂😂😂💙💙 چقد وقت میکنین همه رو دیدین دارم حسودی میکنم به همتون:)))😂😂

 

راستی موزیک ویدیو جدید تن رو دیدم چقددد قشنگ بود بعد یادم افتاد یه برنامه بهت بگم قدیمیه خیلی باحاله اسمش اینه nct life in bangkok به جان خودم اینو ندیدی دیگه 😭😭

وای من چقد دلم آهنگ جدید میخواد پوست آهنگا رو کندم اینقد گوش دادم:/ بی زحمت اسم شاد و خوباشون رو بگو منم دان کنم ^^

نه ندیدم😂 چون ازین مدل مصاحبه طوریا بود برا همین گذاشتمشون آخر😂✋💙 ولی روزی اینارم میبینم فقط حسش بیاد😂
خخخ XDDDDDD

وااایییییییییییی تننننن T.T پسره ی کراش اححححح *-*
نمیتونم اصن ازش دست بکشم هیقققق خیلی قفلیه آهنگش *-*
نه من برنامه های انسیتی رو زیاد ندیدن :") یکی منو شوکو میخاستیم کافه 7 دریم رو باهم ساب بزنیم بشینیم ببینیم دیگه هردوتامون گشادیسممون گرفت نزدیم XD هنوزم نصفه دیدم XD برنامه های انسیتی تو یوت هرچی یوقت ویلاگ اینچیزای کوتاه طور چشم بخوره میبینم XD

Aya Nakamura خیلی کراشه آهنگاش *-* چن ساعته فنش شدم اصن ولم کنین این کراشه خیلی اح T.T
آهنگای djadja , pookie ,Sucette خیلی قشنگن *-* عررررررررررررررررررررررررررررررررررر T.T
حالا فک کن اینجا نشستم همش ایا میگوشم یهو چشم به پست ماولن میخوره این وسط جامه میدرم میشینم هالیوودز بلیدینگ پلی میکنم زجه میزنم *-* T.T
اگه از کیپاپ آهنگ پیشنهادی میخای فعلن پلی لیست من رو ایتیز و ایدن گیر کرده البته به اضتفه ی آلبوم جدید تی اکس تی خدااااااااااا *-*




من خودم برنامه ایتیز لازمم 😐😂

ازون لیست بالایی که من دیدم هرچیو ندیدی برو ببین XD همشون عاللللللییییییییییی و جرررررررر دهنده بودن *-* خیلیم با روحیات پسرا بیشتر میتونی آشنا شی مخصوصا کی کیو فلاز و کد نیم ایز ایتیز که ماله پری دبیوشونه *-*
ولی حقا که Fever Road از همه خر ترینهههههه *-* (ووسان توش سات کنندس اصن خطر غش کردن داره یونو؟! *-*)

وای جیغ من نتونستم تحمل کنم بعد تیزر دومی اومدم اینجا عرررررررررر بزنم واییییییییی یه چیزی بگو فقط بگو زنده ایXD کسی اینجا زندست اصلا؟ آهاااای صداهاتونو نمیشنوم:"))))

مشترک مورد نظر تااطلاع ثانوی غش در غش وسط اتاق افتاده زل زده به سقف موبایلشم داره برا خودش استریم میزنه😐😂😂😂😂😂😂 

آها راستی یه برنامه پیدا کردم ندیدی Salary Lupin Ateez ده اپیزوده 😂✋💙

هاهاها حال کردی اونقد پیگیر شدم که رو دستت زدم😌 حالا برو ببینش✋XD

عااا این اولین برنامه ای بود که دیدم ازشون😍😂😂😂 یادم رفت بگم😐 عههه 😐😂😂😂😂 
خیلی لوپین سالاری باحال بود جر خوردمااا😍😍😂😂😂😂😂😂

وایییی مامانت جزو کادر درمانه؟؟*-*

عزیزممممم خداقوت بهشون :")))

 

حالا نتیجه تستت چیشد؟:")

آره🤦 
میسی قربونت^^ 

شوکو فرار کردم از زیر دستش😂😂😂 صب بلند شدم دیدم اصن یادش نیس منم خودمو زدم به اون راه😂😂😂 (بیا به روم نیاریم که ازون دستگاه قنده با اون سوزن مزخرفش میترسم😐)

😍💙

 

 

وایی😂😂😂🤙💙

منم یجوری میشم :"

سوزتش یهووو با فشاررر میره تو انگشت ادم وویی :/

وحححح آرهههه -_- سوزنِ بد -_- XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan