چصولام گرفته :|

حوصلم چسیده:|

بیکارم :| گوشیمم داره شارژ میشه نمیتونم برم نه فیک بخونم، نه چت کنم، نه یوت گردی، نه مردمو تو ایسنتا دید بزنم:|

ریلیتی شو هامم ته کشیده:|

ازینکه مجبورم از گرما موهامو ببندم متنفرم -____- (از و بستن بشدت بیزارم یونو؟! *-*)

الانم مامانم وسایل کیک پزی رو اورده بیرون میخایم کیک بپزیم *-* خوب شه عکس میگیرم خخخ XD (دعا کنین پودر براونی رو دراره من هوس براونی کردم *-*)

پ.ن: اولین باره کیک میخام بزم ^^

تولد آیدلی یا کسی نزدیکه که به نیت اون کیک بپزم و بخورم؟! *-* (مدیونین فک کنین گشادیم میاد برم تقویممو دید بزنم ببینم کی تولدشه:|)

 

ام وی ایتیز رو دیدین؟!

آهنگش با سبک همیشگیه ایتیز خیلی فرق میکرد:/ میدونین بهرحال کولبریشن بود دیگه:/ کیم جونگکوک با ایتیز:/ کولبریشن قبلیشون رو بیشتر دوست داشتم (همون بلک کت نرو عای) بهرحال سبکای هردوشون خیلی فرق داره و اینکه واقعن جونگکوک همش باید توی پراتای دنس سنتر میبود عایا؟!

ولی خب بیاین از ووسان مومنتاش واقعن غافل نشیم ^^

سونگهوای رپ لاین رو دیدین؟! *-* ای خداااااااااااا من مرگ شدم برای این بشرررررر ^^

ولم کنین میخام برم بالا پشت بوم برا سونگهوام جیغ بزنم *-*

 

  • Bin Bin

اونی گفتی کیک و آشپزی وای یا خدا یاد خودم افتادم:''))))

موفق باشی به هر حال فایتینگ اونی ایشالا خوشمزه شه*-*

و در ضمن منم ببر همرات پشت بوم باهم جیغ بزنیم") 

چطور؟! *-* تو هم داری کیک میپزی؟! @.@
معلومهههههه ^^ باید خوشمزه شه*-* اصن غلط میکنه خوشمزه نشه XD من دارم میپزمش XDDDD (#مثه لینو سوج باشیم: پارت1 جرررXD)
بیا بیا XDDDDDDDD

من دارم وانشات مینویسم 

شبت تکمیله صبح هم که پارت جدید سیو می آپ میشه 😂

البته وانشاتمو توصیه میکنم نخونی چون لیده میشه به حالت *-*

 

به نیت تولد کای بخور *-*

گذشته ولی خیلی نیست ،ـ، 😂

عههههه *-* عااخخخ ایول پس شبم تکمیله *-* XD (ونوس باورت میشه امروز هی نظر بودم سیو می رو آپ کنی XD ینی چس مغزیه من... XDDDDDD)
فداسرت XD امروز داشتم فیک میخوندم وااااییی ونوس در عرض یک شب نصف شخصیت مهما بفاک رفتن و کشته شدن یا یه بلایی افتضاح سرشون اومد اصن همچین رید بهم XD سونگمینمو هم کشتن هیقققق من سونگمو موخام *-*


ایییی آره راس میگی*-*
برا این بچه من عینه آدم دیگه نتونستم تولد بگیرم:| ^^
هفته ی تولدش که هست XDDDDDDD اونا برا ما هفته ی موآ گرفتن ما هم براشون هفتگی تولد بگیریم XDDDDDDDDDD
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۱۹:۱۹ ( ننه شوکو دوستت داریم🍫🐥🤍)SunBin 💫🍀

سلام🖐•_•

من  حتی حوصله شونه کردن موهام رو هم ندارم😂💔

عه خوش بگدره*-*

فردا سالگرد دبیو وینر عه•_•

پس فردا هم تولد جی  دراگون بهروز بعدشم سالگرد دبیو بیگ بنگ و لونا عه*-*

هنوزم تولد کلی آیدول دیگه سالگرد دبیو خیلی های دیگه هم هست ولی من همینجوری یه چنتا رو گفتم*-*

ووسان ووسان ووسان *-*

سلام ^^
جررممم XDDDDD
میسی ^^
عههه مبارکه *-* 


ووسان زندگییییییییییییییییییی ^^

بیا برو اینو ببین چرا اینقد خوبه این ترک کلیک اصلا میخوام گریه کنم:")))))

واااااییییییی میان میانهه *-*
چرا اینقد قشنگههههه هیققق *-*

بلییی ^^

خخ فدا سرت 😂😂

ای بابا :/

یهویی ؟ *-*

هخ سونگمین بچم .. بچه به این کیوتی (؟) یا شایدم هاتی (؟) XDDD

 

 

آره آره 😂😂

دخیخا 😂😂😂

*-*

آره اصن پشمکام فر خورد -_- یهو زد قتل عام کرد -_- من داشتم نقشه میکشیدم سونگمینو به چانگبین برسونم تازه -_-
افتادم رو دور سافتلن بازیه سونگمو *-* (دیشب ساعت 3/4 فلیکس اومده بود بابل انقد لوس کرده بود خودشو اصن قند و نبات انگار داشتی تو دلم آب میکردین *-* عاخه آدم انقد قندعسل؟! *-* واااییییی برنمی تابم *-*)
 میگی هات یاده سونگمینِ تو عاپ عال نایت میفتم XDDDD پسره ی کراش *-*

چرا حوصله ی من نمیچسه؟! هر کاری میکنم این سابا تموم نمیشن لامصب کمرم شبیه مارمولک شده پشت کامپیوتر 🤣🤣🤣

یعنی داری میگی دیگه ریلیتی شو نداری ببنی؟😲😲😲😲 

منی که یک میلیون برنامه دان کردم نمیدونم کی وقت میشه ببینم*_____*   

من امروز به خودم استراحت دادم از فردا سابا رو شروع کنم XDDDDDDDD
ساب نیزیو با 1300 و خوردی لاین پشت درای بسته یک گوشه نشسته:")))
آره:) البته گویینگ سونتین دانلود کرده آماده یه خیلی دارم تو کارتمه ولی حس اون نیس فعلن:/
ماله ایتیز هم مهماشو دیدم:/ دارم فک میکنم برم ترژر مپ ببینم:/ نبینم:/ هعی :)
یه زمانی من همین دردسرو داشتم XDDDDDDD

😂😂

 

گهی کیوت و گهی هات 

چه کرده است وی با استی هات *-*

معنی نداره گفتم قافیه داشته باشه 😂😂😂😂😂

 

اونی .. من این روزا عجیب شدم ://

وااایییییی ونوس شاعر شدی ^^
شاعریت به من رفته یو ها ها  XDDDDDD


نه این عجیب نیس این شکوفا شدن غنچه های شاعری در توست *-* XDDDDDD
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۰:۰۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

رول نویسی:>

:"))))))
از صب میخاستم بنویسم مغزم چسیده بود نمتونستم ادامه داستانتونو بگمXD
دوشنبه ۲۵ مرداد ۰۰ , ۲۰:۳۶ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

کردیمت اونی خفن برنامه ریزمون کیف کنD:

^^

آره خخخ 😂😂

 

خخخ 😂😂😂😂😂😂

*-*

جررمXD

واییییی کیک درست کردی اونییی؟؟؟

براونی به یاد فلیکس؟TT

چطور شدددددد؟؟

درست نکردم گذاشت یروز دیگه😐
مامانم شیر رو برداشت باهاش سوپ شیر درس کرد😐😂😂😂😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

وایییی سوپ شیر هم خوبههه *---*

من عاشقشمممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭

»نم عاشق سوپم مخصون سوپ شیر اوووفففففففففف*-*

منم خیلی وقته نخوردم :")

به مامانم بگم درسته کنه هق TT

بگو بگو *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan