چشمم روشن😶😐😐😐😐🌴

چشمم روشن😐✋🌴

 

این درامای nevertheless هست استری کیدز میبینه، وااایییی اینا انقد حرف زدن منم کنجکاو شدم چیشیه بعد نشستم امروز دیدم ینی من الان با پونز اسکیز رو دنبال نکنم کریستال نیستم😐✋📌📌📌📌📌📌📌📌

اصن حالم بد شد آیییی🤢🤢🤢 کلن در مورد روابط و ازین چرت و پرتاست آیییییی حالم بهم خورد🤢😖 

سونگمین و مینهو من گوشتونو میپیچونم😑😑😑 

سونگمین بنظرت واقعا درامای باحال و جالبیههههه؟!!!!!! نبابا دیگه چی😐 

بشین 4 تا چیز ببین یاد بگیر ازین به بعد میشی دودکش 2 میبینی حرف هم نباشه😐✋💙

 

 

 

یه توصیه به خودم🐬

کریستال آدم باش و فقط بچسب به کارای نیزیو و ایتزی و بقیه تایم آزاد هات رو فقط فنگرلی کن و خوش بگذرون و مثه یه آدم زندگیتو کن و حالشو ببر انقد زندگیت رو هدر نده😐✋💙‌

 

 

پ.ن: بهم نحندین ولی تازه فهمیدم NiziU Quiz ای که سافت بنک میزاشت گزینه داشت😐🌴 خیلی کورم نه؟!!!😐💙🌴

  • Bin Bin

عههههه

جناب مینهو و سونگمین همچین چیزایی میبینن؟؟

بنگ چان پسرم تو نباید بزنی اینا رو له کنی؟؟؟

اونی با پونزات برو جلو با چاقوم پشت سرتم😐🔪

 

 

ج.پ.ن : هیچی نفهمیدم حقیقت...

ینی من مینهور و باز کار ندارم ئلی از سونگمین دیگه بعید نبود؟!!!! سونگمین از مسنهو هم بیشتر در مورد این دراما کوفتیه حرف زده😐😐😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌

چانهههههه نیس خونه که ببینه بچه ها چه کوفتیایی رو میبینن😑😑😑🍍 
اصن با اتود جونگینِ بورن عاف بلاد میرم خونمالیشون میکنم😑🌽😑😑😑😑😑😑🖋🖋🖋🖋🖋🖋🖋🖋🖋🖋


پ.ن: توییتر سافت بنک برای نیزیو یه بازی گذاشته بود که هر بار در مورد یکی از اعضا یه سوالی میپرسید و فن ها با توییت هاشون جواباشونو حدس میزنن و جوابش فرداش منتشر میشد این سوال جوابارو تو چنل و وب میزاشتم بعد خمش میگفتم خدااا مردم چجورس جوابارو حدس میزنن چقد چیز میز میدونن خوش ب حالشون الانفهمیدم 4 گزینه داشت زیرش😑 دیدی تو توییتر گزینه میزارن؟! کور بودم گزینه هاشو نمیدیدم😐

عه جیزززز

منم ک میخاستم برم ببینم همراه دوستام

نبینم؟ ببینم؟

اونی به خودت نگو کور-_____-

ایقد خودتو دعوا نکن-_____-

خوبی راستی؟😍😍💙💙

سبااااا نبین اصن چرت تمامممم😑😑😑
همش یا دارن الکل میخورن یا دختره خر میشه میره با پسره میخابه😑 
اصن معنی مفهوم نداره پفففف😐

عاخه کدوم آدم سالمی اون 4 تا گزینه رو نمیبینه؟!😐🌴✋💙 عینه خر به برنده ها فوش میدادم چجور جوابارو حدس میزنن نگو گزینه داشت😐🌴

آره😍😂😂😂🌴💙

اره بخدا😐

سونگمین تو نسبت به اینا باز ادم تر بودی پسرم😐

کمال همنشین در این حد ینی؟؟؟:"/

 

کجاست پسسسس؟؟

جرم😂😂😂😂😂😂

 

 

ج.پ.ن : پشماممممم منم نمیدونستمممممم😶

همیننننن😐 سونگمین از همشون بچه مثبت تر بود خداااا چسکارش کردن😭💕
کمال همنشین قشنگ عمقی نفوذ کرد😐💙 

تشسته تو اون استودیوش آهنگ خلق میکنه نمیره خونه بخوابه که وقای میره که خورشید خانوم داره طلوع میکنه😐


پ.ن:😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عه"|

سونگهوا هم پیشنهاد داده بود این سریال و آخه گفتم حتما خوبه ک😐😐💔💔

 

وح حالا اشکال نداره که =___=

اونی خودتو اذیت نکنㅋㅋㅋ

 

خدا رو شکر که خوبی😍💙🍀

شتتتتتتت😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
بزنم همشونو ارشاد کنم😐✋🌴


دارم میخندم به احمقیت خودم😂✋💙

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اونی انحراف در مین مین موج میزنه اصلا میبینی😂😂😂

گفتم گول اون سونگمینو نخورا همشون سروته یه کرباسن😂😐

😂😂😂😂لاو یو 

منم بعضی اوقات همین جوری زایع شدم:/

اونی من هفته ی پیش گفتم کاشکی این قسمت اسکیز سانگ کمپ چانگلیکس باشن:/

و چانگلیکس بودن

عررررررر

اصلا ذوق در من موج میزند یونو

میبینی کمال همنشین در لینو اثر کرده ها

همون طور که هیونجین منو میزند به مینسونگ 

ایشونم اومد گند زند به چانگلیکس/"

#بایس جدید من...لینو /"

ارهههه مین مین ایز منحرف😍😂😂😂😂🐬🐠💙

وااایییی هیققققق دیدییییییی عرررررررررررر چانگلیکس 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 واااییییییییی مینهو موهاش چرا انقد قشنگههههه؟!😍😍😍😍😍 
جررررررررر آرهههههه😂😂😂😂😂😂💕🐬
#مبارکه😂😂😂😂😂😂😂🌃
چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۲۱:۲۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

اونی نزنی منو ولی من میبینمش........xDDD

برم به مینهو یوفوریا معرفی کنمxD

ولی زوده براشون هنو به درد سنشون نمیخورههه

اونی با پونزت برو جلو منم چابستیکامو میارم:/xD

سونگمین فرزندم من تورو به عنوان نماد پاکدامنی به ملت معرفی میکردم:"/

 

وای درک میکنم عین چیییییxDD

نمیزنمت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جرررممممممم😂😂😂😂😂😂😂 بدرد سنشون نمیخوره واااییییی خداااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ایول چقد حامی😍😂 خب أیلین تو اینور وایسا شوکو تو هم اونور، با یک دو سه حمله میکنیم خب؟! 
یک...دو...سه (حملههههههههههههه) 😂😂😂😂😂😂😂🐬🐠🌴

خدایا اینا رو از دست هم نجات بده خطرناکن :/

 

میخاستم دعواش کنم ولی از اونجایی که در حد فاک دلم کامبک میخاد

خب اوکب

چانه پسرم بیا برچشب هزارافرین بت بدم ")

😂😂😂😂✋💙

بیا خوب خودمونو آماده کنیم فردا جمعست حدا میدونه از ساعت 19:30 به بعد چن تامون جون سالم بدر میبریم😂

وای راستی امروز جمعسمفششعمپششپهپشه

مشفجشعهشسهچهپسشمعهچس

ینی چی در انتظارمونههههههههههه؟؟

آررررررررههههههههه @.@
راستی شوکو شنیدی لینو و جونگوو قراره مجری های موزیک کور شن *-*
هنوز کمپانیا تاییدش نکردن ولی شخصی بزرگواری بنام هان جیسونگ شی اعظم اومده گفته از همسرش حمایت کنیم از گربه بزرگش حمایت کنیم وااییییی جرررررررممممم XD استری کیدز کلن کمپانی به چپشونه XDDDDDDDDDDD

جونگووی خودمون؟

کیم جونگوو انسیتی؟؟

وای مستر هان جیسونگ نور سارانگهه😂😂😂😂😂😂😂😂

گربه بزرگ؟؟@_@

حمایت از همسر وای پشمام😂😂😂😂😂

بلی دیگه قدرتشون از جوپ هم بیشتره😎😎😎😂

اررررررررررررررررهههههههههههههههههههT.T
شوکوووووووو عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر یک پارتی ای تو دلم الان بر پا عه که *-*
شوکو شوکووووو جیسونگ احمق فهمید اشتباه کرد میاد میگ بیاین تا وقتی کمپانی تایید کنه جوری رفتار کنیم انگار نمیدونیم من لو دادم XDDD اسکل XDDDDDDDDDDD
سنجابک سارانگه بخاطر سازمان تایید شایعه ها بودنت XDDD
به لینو میگه گربه بزرگ XDDDDDDDDD

لممشععمششعجعشچشعجشعجشعجشعجعچشعچعجش

پهمشعجشعشجعجششعجشعجعجششعج

عمششعمشعشعجشعجعشجشعجشعجشعجشعجشعج

واهایییییییییییی منممممممممممممم

وای لنتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

انگار نمیدونیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خیلی خوبن اینا خداااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

گربه بزرگ؟؟؟😐😂😂😂😂

😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕💕
😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕
خیلی خرن بخداااا😂😂😂😂
شوکووو😐 دیدی کولون شدیم😐🤡🤡🤡 
جمعه هیچی منتشر نشد🤡💙

😂😂😂😂✋🏻😍💙💙💙

 

ارهههههه😂😂😂😂😂

ولی اونی بیا خوشبین باشیم

اینا نشونه کامبکهههههه @_________@

هعیییییی میرم بزنمشون -___- میان میگن عه جمعست جمعست بعد عینه اسکلا پشمک شدیم رفت:|
آرهههه کامبک که قطعیهههXD

اونی با کفگیر اهنی بزن که درد داره😐🔪

محکم هم بنزن😐💔

یوح یوحپهیهپسپسههپشهپسهپهپش

حمللللهههههههههههه🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧻🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🧯🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴
بااییهسسقیهقهسقهقشق۵شقثسق۶سفصقفهسیلت

اونی حالا نابود نشن دم کامبکی😂😂

بزار اصن جای کفگیرم بمونه قشنگگگگ ادب شن😐💜

وای جر تصورات ذهن مریض من😂

مثلا فک کن تو ام وی رو بازوهاشون جای کفگیر باشه تف😂😂😂😂😂😂

وااایییی خداااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جررررم اصن خسلی باحال میشه😂😂😂😐
#نه_به_آیدل_آزاری 😐✋💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan