یکم بخندیم😉😂😆


 

یوسانگ برای زندگیه من زیادی زیباست خب؟!😍 

 

 

این دقیقن چ سمیه؟!!!!!😐😐😐💙🌴

وویونگ پسرم یقه رو ول کن 😐🌴🎊🍋

 

میخاستم با این عکس عرض کنم وجه‌ی سافت من دقیقا کپی پیست این عکس😍😂😂😂

من معمولا آدمی نیستم که روی سافتمو به همه نشون بدم ولی پیش دوستام همیشه اینجوریم😂 دقیقا مدل خندیدنم دقیقننننن اینطوری دستمو میگیرم جلو دهنم ایح ایح میخندم😂💙 (البته بعضی موقع هم عینه ووزی دهنمو عینه کرگدن باز میکنم میخندم😐 بعدشم عینه سوسک پشت رو میفتم زمین😐🌴)

 

اون عکس سومیه یونهو رو ببینین دستاشو، من وقتی دارم حرص میخورم از یچیزی دقیقنننن دستامو اینطوری میکنم😍😂😂😂💙

خلاصه که یونهو هم به لیست کسایی که میم فیساش شبیه منه اضافه شد😍😂💙

 

 

 

من اینارو نمیشناسمااا😐✋💙💙💙

 

 

ولی ایتیز واقعا علاقه خاصی به گاز زدن همدیگه دارن😐 ینی کلن 78% عکساشون دارن همو گاز میگیرن😐✋🍋

 

 

هونگ جونگ اینگده🤏😍🥰💙

 

یکی هونگ جونگ یکی هم اسکوپس این دو تا اصننننننن تو کتم نمیره هیونگ گروهن انقد که اینا مکنه ان😍😂😂😂💚💛⭐

 

 

هونگ جونگ اینجا شبیه این جوجه کوچولو هایی که تازه میخان پرواز یاد بگیرن و میرن لبه لونه پراشونو باز میکنن و آماده پریدن میشن نشده؟! 🥺😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙🖤

 

 

ایتیز=اسپایدرمن 😐🐉⭐

 

میدونم کله این پست پر شد از ایتیز ولی واقعن دلم نیومد اینو نزارم😍😅💙

پیام سونوو تو یونیورس عه اصن این بچه رو من میخورم ایحححح😍😍😍😍💙

 

[210712] SUNWOO 💬

دیروز برای سونوو صبر نکردید که بیاد؟

حالا بیاید یکم لوسم کنید، چون ناراحتم

برای اینکه نمیتونم ببینمتون الان، ناراحت میشم

چرا همش میپرسید سونوو چیزی خورده یا نه

چرا باید غذا خوردن مهم تر از خود سونوو باشه؟

من دلم براتون تنگ شده، دلم میخواد ببینمتون

قهر میکنم باهاتون. بهم اهمیت نمیدید چرا؟

اصلاً میرم بمیرم، چون حوصلم سر رفته

از شما هم متنفر میشم، نودل رو به من ترجیح میدید

اما عاشقتونم و فقط هم به شما اهمیت میدم؟

همون بهتر که برممم و نباشم، بای‌بای؟

 

[210712] SUNWOO 💬

کل امروز رو دلم میخواد بخوابم

شما هم بخوابید اگه کاری ندارید

اگه کاری هم دارید باز با سونوو بخوابید

امروز چند شنبه بود؟ دوشنبه بود دوباره؟

اگه من دوشنبه بودم چقدر رومخ میتونستم باشم

حالا اینارو بیخیال، سونوو میره بخوابه

بیبیای مننن سونوو میره بخوابه یه کوچولو

مننن میرممم بخوابمممم سونوو میره بخوابه

خوابممم میاددددد میخوامممم بخوابمممم

میدونید چیشده؟ خوابم میاد، سونوو خوابش میاد

عشقتون میره بخوابه بای‌بای بای‌بای 😛

 

 

اصن من چجوری نخورم سونوو رو؟! چجووورررییییییی؟!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍 

این بچه چرا انقد اسکل میزنه؟!😍😆

من میچلونمش بخداااا ایحححح😍💙

  • Bin Bin

اینا همشون ایتیز بود؟😂😂😂

اوکی یه دلیل به اینکه بایدددددد استنشون کنم اضافه شد😂😂😍😍😍😍

همش همو گاز میگیرن؟

واقعا؟

اوکی یه دلیل دیگه :)

ولی جدا؟؟

گلششپههشپهپپشههپشهپشهششپههپش

پشهپسهشهچشچشهچچشههچشهچهچش

چهششهچشهچشهچشهچچشهچهشهچش

پهسسهچهپسشهچشهچشهچشهچشهچچهش

چسهچشهچشهشهچ

معشجعشجشعشعچچشعچشعچشعچعش

خوشحالم که یه گروهیو پیدا کردم که حس منو درک میکنن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


سوال :

چگونه سونوو را داخل نون خامه‌ای بزاریم؟؟؟؟

آرههه همشون خل و چلای ایتیز ان😍😂😂😂✋💕💕💕

حست؟! یو مین گاز؟!

جواب: 
1. یک عدد نون خامه ای را برداشته
2. سونوو را لای آن میگذاریم
3. نون خامه ایه دیگری بالایش میگذاریم
4. بهش تاف میزنیم میزاریم تو ویترین😐✋💙

ای لاو اینا😂😂

 

یس ای مین گاز @_@

نمدونم یهو دلم میخاد یکیو گاز بگیرم :"/

همیشه هم بابام برام بهترین گزینس :"/

درواقع مامانم نمیزاره گازش بگیرم -___-

گاهی هم لپ اجی و داداشم رو گاز میگیرم خداس۵چپپعششعچپهششپهپسههسپ انقدر مزه میدهههپسااپسپشاشپاپسا

میدونم الان فک میکنی دیوونم😂✋🏻

ولی باور کن یهو حسش میاد 😐😂

 

اونییییی ویترین حیفههههههههههههههه

بده من ببرمش خونمون😭😭😭😭😭😭😭😭💔

وااایییی 😂😂😂😂🐬🍋🌴
من همیشه از دست دوستام وقتی میخاستن گازم بگیرن فرار میکردم جیغ میزدم کله دنیا خبر دار میشد😂😂😂😂😂🍋🌴 
یه کولی بازی ای در میارم که😂😂😂😂🌴 برا همین تا حالا نتونستن روم کرم بریزن😂😂😂😂😂😂😂😂😂
میدونم چی میگی دوستامم اینطورین یهو نشستی کنارشون دستتو میگیرن یهگازی میگیرن کههه😂😂😂😂😂

واااییی بابات😂😂😂😂😂😂😂😂😂


😍😂😂😂😂😂🍋🌴🍍🌽🐶

وای منم دقیقا مثه دوستاتم😂

ولی خب تا حالا روی دوستام همچین کرمی نریختم😂✋🏻

وااییی 😍😂😂😂😂🐬🐠💙💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan