Happy Birthday IU💙 + سخنان دلxD

🌸 Happy Birthday IU 🌸

 

 

یکم دیر شد برای تبریک ولی امروز تولد آیو بود😍💙💙💙 

آیو اولین کراش دخترم تو کیپاپ بود 

خلاصه که خیلی این دختر رو دوست دارم هرچقدم از عشقم به این فرشته بگم کمه😍💙💙💙💙💙💙

تولد جیئون قشنگم مبارررککککک😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💜💜💜💜💜🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 

 

...

 

امزوز سالگرد یه سالگیه STREETLIGHT عه:) 

این ترک جادویی که فک نمیکنم اصن نیازی باشه در موردش چیزی گفت:)

جوریکه من با تک تک لیریکاش خودمو توش میدیدم:)

جوریکه با چانگبین همزاد پنداری میکردم:)

سالگرد یه سالگیه این شاهکار مبارک😍💙💙💙

...

 

جونگین بلاگرفته ببینید رسمن شبتون بخیر نمیگذرود😐😂😂😂🖤

 

 

دلم برا این بین بین خیلی تنگ شده خیلللییییی🥺🥺🥺💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙❄🧊💅🌶

 

 

شب همتون بخیر😍

آهنگ پیشنهادی امشب همون استریت لایت عه چانگبین و چان عه😍

خوابای خوب ببینین😍

منم برم دارکمون رو از اول بخونم ببینم این عشق خاک بر سر سایه رو میابم یا نه ایششش تا حالا که حدسای منو شوکو همون زن افریته عه بود خاکبر سر😐✋💙📌🌶🎀

  • Bin Bin
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عر مبارکT----T

عررررر تفلد عید آیو مبارک قر قر شولولو😍😍😍😂💃💃💃💃💃

الان که داشتم پست رو میدیدم ترجمه انگلیسیه اون عکسه که از لیریک استریت لایت گزاشتم که میگه In the middle if the night باعث میشه یهویی زرتی بگم " این مای دریمز، یو شوود سی د ثینگز وی دوو بیبی اوووهههه این د میدل عاف د د نایت این مای دریمز عای نوو عای گانا بی ویث یو سو تیک مای تایم  عار یو ریدی فور ایت؟! 

😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂

آفرین تیلور و چانگبین رو با هم زدی امشب 😂😂😂💅🥶🌶

اون بلاگرفته داره زیادی مرد میشه ها😐🔪

لازمه برم چنتا پسر بیبی برا خودم پیدا کنم همه‌ی پسرام مرد شدن ایش :/

ینی خدا میدونه وقتی فهمیدم رنجون سیکس پک داره حس مادری رو داشتم که پسرش دست یه دختر و یه نوزاد رو گرفته اورده خونه اومده میگه مامان این بچه منه :///////

قشنگ حسم اونجور بود :////

کلن آپدیت اینستاهای جونگین خیلی پشم ریزونه😐📌 یبار خیلی میوت سلفی میگیره و اون چال گونه خرش معلوم میشه من اینجا ضعف میکنم یبارم که اینریختی...😐😐😐📌 
بلاگرفته عان تاپ اوو اووو اووو 
😐😐😐😂💝🌈☀️

وااایییی😍😂😂😂😂😂😂 عزیزمممم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 نوه دار شدی😂💝🌸🌈 

مکنه هن مکنه های قدیم 😐💔

ایش😐💔

😂😂😂😂😂😂😂😂💙

 

نوه دار رو که سال پیش شدم🤧

چنوخ پیش هم تولد جیگر مامانبزرگ بود🤧🤧

جررررر😂😂😂😂😂 
چرا یاد تمین میفتم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐🍭🌶🌸🧊🍒💙💃🐻


عه😶 کی؟! چی؟! ها؟! مخم قفل گشته😐🍭💚

هعیییییییی اونم مکنه قدیمه :/

تف :/

فاک :/

اون فوتوهاش برا ام وی جدیده :/

گاد کیل می :/

 

 

 

بچه جونگده رو میگممم😂😂😂😂😂😂💔💙

اصن از قدیم گفتن مکنه ها رو اعتماد نکنین همشون از دم مکنه عان تاپ های مریضین😶😍😂😂😂😂😂✋💙 



هچان؟! 

ایش راست گفتننننن TT😑😂😂😍😍😍😍😶💟

 

اونیییی هچان که هنو بچه‌اسسسسسسس

جونگده

کیم جونگده

چن CHEN

عضو اکسو

پارسال زد دختره رو حامله کرد

بعدم ازدواج کردن

یادت اومد؟؟

😍😍😍😂😂😂😂😂💙


عاها چن😐✋💙 
اره اره یادم اومد😂😂😂

اره دیگه رنجون که سیکس پک رو کرد همون حس رو داشتم🤧😭😐😂😂

جرررررر😂😂😂😂😂😂💅🖤🖤🖤
نکست لول یاحح😎😂😂😂💅🖤🖤🖤

چاکادا چاکادا😎😂🖤🖤🖤

اخ گفتی نکست لول

فقط منم که حس میکنم بلک مامبا خفن تر بود؟؟

😂😂😂💙💙💙
اووو عه اوووو عه😍😍😍😂😂😂 (اینجاش خیلی خوبه لنتی یاده کارتونا میفتم😂😂😂😂😂😂😂)

راستش بنظر منم بلک مامبا از نظر ام وی، دنس، ریتم و اصن همچی تو یه لول غیر قابل مقایسه‌ای بود😍😍😍🖤🖤🖤
 راستش من اول که اموی رو دیدم اصن فک کردم یکی از تبلیغ و تیزر میزرا رو باز کردم بعد دیدم نوشته ام وی دیگه خیالم راحت شد:/ عاخه وسزش یهویی ریتمش یچی دیگه شد😐 یه آواتار دیگه که موهاش کوتاه بود و گمونم بنفش بود:/ ازونجا که میگه ناویس کالینگ :/ کلن انگار زده بودی ترک بعدی😂😂😂 ولی خب همینطوری سر استریم زدنا بدجور این نکست لول و اون اووو عه اووو عه هاش افتاد تو دهنم😍😍😍😂😂😂 یجور که حس میگیرم باهاش جرررممم😂🤦‍♀️ 
حتی عینه احمقا راه میرم دنس براش اختراع میکنم😐✋🖤

😂😍💃💃💃💃💃

 

اوهوم

دقیقااا

بلک مامبا از همه لحاظ چنتا لول بالاتر از نکست لول بود*-* 

ولی اینم خوب بود کراشه :")))💃💃💃💃💃

وای اون دنس اختراعی رو منم دارمممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂👌🖤

برا همه اهنگا یدونه فی البداهه اختراعیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂💃

😂😂😂💅🖤💙☀️

اره واقعا👌🖤
این یه پارتاییش واقعن کراشه ولی...:/ 

واااییی من برای فنتاسیا پارسال دنس طراحی کرده بودم واااییی اصن خوده دنس اصلی رو ول کرده بودم با کوریگرافیه مدل خودم میرقصیدم😍😂😂😂🤦‍♀️ الانم سر این فک کنم اینطوری شه😂😂😂😂😂😂😂😂 

:/👌

 

 

کوریوگرافی های اختراعی نشانه هوش و خلاقیت سرشار ماست😎☝️

بچه چانیلاییم دیگه🤧💙

جررررررر😍😍😍😂😂😂💙💙💙💙 
وح گفتی چانیلا😐🤦 پسره‌ی سوج ما رو کلون کرد تا دو تا عکس آپ کنه تو اینستاخاک بر سر🤦 انقد زجر میده زجر میده زجر میده...🤦🤦🤦
اصن میدونی چیه؟! اسکیز دو تا چان داره😐 یه چانِ چانزروم که خیلی سوییت و گوگولیو بغلیه😍😍😍😍😍 یکی هم چان تئی بابل که تا حرصمونو در نیاره ول کن نیس😐😐😐

عاخخخخ شوکو امروز یچی یافتم😶😶😶 اون ویسی که لینو سره قضیه‌ی اون دوست پیر قبلی شماره 1,2,3,... اینا گرفته بود همه داد و هوار های اینا معلوم بود توش😶😂😂😂 اون. یافتم عرررر شوکو جررر خوردم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

:///////////

قبول دارممممممم

اصن این چان اون چان نیسسسس

چطوررررر میتونه باشهههه

این چان یه چانه دیگسسس

چطور میتونه گاهی انقدررررررررر مهربون باشه و گاهی اونقدرررررررررر خبیث؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چطوررررررررر

گاااد😐😑🔪

 

 

همونی ک همشون اسمشونو عوض کرده بودن؟؟😶

وای داریش به منم بدیش؟،😂😂😂😂😂

😐👌💙🍪🍪🍪
اییششش فوشم نمیگیره به چان بگم هیق😭😭😭🍪 
پسره‌ی بد😭💙🍪


اره 😂😂😂 
میخام ی پست براش بزارم😍😂 رفتم همه پیامای اون روزشونو تو سبو مسیج گزاشتم که پست بزارم😍😂😂😂😂😂😂😂

فوشت نمیاد؟؟😂😂😂

بنظر منم لیدرا حرمت دارن نباید بشون چیزی گفت :"))))💙

 

 

وایییییییی از اوت پست سما میشهههه😂😂😂😂😂

عجیبه نه؟!😍😂😂😂 هی میخام یچی بهش بگم یهو چان چانزروم با اون چشای مظلومش میاد جلو چشمام🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂👑


سم خالصصصصصصص😍😍😍😍😂🥶

+شوکو بیا وب نیزیو آخرین پست🥺😍🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

نه اصلا عجیب نیست چون میدرکمت😂😂😂✋🏻

 

 

+ دیدمممممممممممممچههچثشهپشهپپهششپهشهپشهپهپششهپشهپشهپشهپهپش

😍😂😂😂😂😂😂

+بهتففیفتقسعحسفحقحفنععیرمهبهجیعبعیعجزحعزل عرررررر😍😍😍😍💅🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

عهههه بالای وبووو😂😂😍😍

 عررررر😍😍😍😂🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

سهپهپسهمشمشههچشهچشچشهشهپشهچ

پخپشخچشهشهپپشهشهپپشه

سهمهمشمشهشپهچشهچشههچششهچشهچشهچهچش

پشهشهمشهمهپشپشهپهشهپش

عررررررر

یعیلعفیسلبثعبزایعحعیمازسخففسلززملمزعبعرااماررا
خبسسفعسرلمازامزازهعسسعسفلزیعصثیععیلسازیثلق
هشول پشول😐✋🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

سهچهپپهسسهپپهشپشه.مسههپسهپیسخپ

خپیپهسهپسهپششهپشهج

چبخسهجهمشهجششهچشجههجش

هشول پشول چیهههه😂😂😂💙

والا خودمم نمیدونم چیه ولی وقتی میگمش یاده ازین وضعیت خرتوباقالیایی که نمیشه از توش در اومد و وسط مخمصه افتادی میفتم😐😍😂😂😂😂🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

تونستم قشنگ تصور کنم😂😂😂😂😂😂💙

واایی جرررر😂😂😂😂🥑🍪💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan