پارتنر سایه؟!😶🤦

 

باز شنبه شد و من نشستم بورن عاف بلاد خوندمو الان شبیه خر تو باقالیم😐📌 

نویسندش اسپویل کرد ک سایه قراره در آینده پارتنر داشته باشه ولی...

ولی گفت وقتی بفهمیم پارتنرش کیه قراره آتیشش بزنیم😂😶😐🤦 میگه ما ها هیشگدوم دل خوشی ازش نداریم😶😶😶 شتتتت این فرد ینی کیه😭😭😭😭😭😭😭😭 سایه هم که جنسیت نداره خاک بر سر الان من از کجا بفهمم پارتنرش کیه😭😭😭😭😭 اصن دختره پسره کیهههه😭😭😭😭😭🤦

نویسنده گفت هم تو ناینتین بود هم تو دارکمون😶😐 دل خوشی هم ازش نداریم😐🤦 

شتتتتت کیهههههه؟!😭😭😭😭😭 دارم دیوونه میشمممم😭😭😭 سایه همش منو حرص میده خاک بر سر😭😭😭🤦 

فک میکنم لازمه برم دوباره ناینتین و دارکمون رو یبار دیگه بخونم و فوکوس کنم ببینم کیه که هنوز کاپل نداره، حرصمونم داده تا دلمون بخاد، سایه اسکول هم...🤦🤦🤦 (این سایه اسم داره خاک بر سرم من هی زرت و زرت از همون دارکمون تو دهنم افتاده بگم سایه😐🤦 اسم این بدبخت جمین عه😐✋💙🤦)

...

...

...

ولی ناموسن کی بود هم تو ناینتین بود هم تو دارکمون؟! 😶😐🤦📌💙🌈🌶 

قشنگ دارم رد میدم🤦🤦🤦

مخم نشسته سه ساعت فسفر میسوزونه🤦📌🌈 

ولی این سایه (اهم چیزه همون جمین منظورمه😐) خاک بر سر خیلی هیز عه😐 همینطوریش میشست خاک بر سر چیزای خاک بر سری میدید😐🤦 فقط خداروشکر میکنم نویسندش اهل اسمات اینا نیس 😍😂✋💙 وگرنه سایه بسی پروو بود😂😂😂😂😂😐🤦📌

 

 

شوکویااا تو یادته کی تو دارکمون رو نِرومون بود آیا؟! 😐

کس دیگه ای هست ناینتین خونده باشه؟! (مطمئنم دارکمون رو دیگه نخوندین ولی ناینتین رو کسی بجز شوکو خونده؟! ) 

 

...

 

ها اینم ببینین چیشیه وح سم خالصه😐

این کوفتی دقیقا کی اومد من ندیده بودم؟! 🤦

 

اسکیز رسمن یه پا کیدراما ایه برا خودش😐✋💙🤦🌈

 

 

پ.ن: ناموسن نمیخان" مول کام نوری " رو دیجیتال ریلیز کنن؟! 😐📌

پ.ن 2: LoveStay# 🥺🥺🥺🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

پ.ن 3: من و تئوریای پشت اجراهای کینگدام که با فهمیدنشون هربار خون و کف بالا میارم😐📌🌈

پ.ن 4: هر کی بعده فوتوتیزرای تومارو بای توگدر زندست اعلام کنه😐🥶💙🧊❄🤍 

پ.ن 5: شبتون رو با ناخونای جونگین بلاگرفته زیبا کنین:) 

 

 

  • Bin Bin
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۶ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

اونی راستشو بگم؟

من هیچی نفهمیدم:/

 

روز من در کمی بعد با دیدن فوتوتیزر روی برای سینگلش کامل شد...:)))

ببین حق داری زیرا من فقط داشتم خودمو خوندن یه فیک خالی میکردم جاست دیس😂✋💙🥶🧊

😊🥶🧊❄💙🤍🖤
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۱۰ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عه من فیک فعلا نمیتونم بخونم:/

 

اونی..

خیلییییییییییییییییییییی للنخقلنصقخلنقصل شدههههههههههههههههههه

خیلیییییییییییی

اصن این اون روی بیبی کیوت نیستتتتتت

 تو اونی لاین بود ولی نینی بوددد


یه سوال:"

فنسایت داشتن سخته؟؟؟

بهترین کارو میکنی ولی چ کنم که کل دلخوشیه زندگیه من این فیک لنتیه😍😂💙


کی رو میگی تو؟! در مورد کدوم فوتوتیزرا حرف میزنی؟!😶😶😶 من فک کردم بنگتن رو میگی کع😶💜🧁 توباتو هم امروز بود😍🥶


میخای فنسایت بزنی؟! ببین اولن الان بزار امتحانات تموم شه😐✋💙 بعد هم ببین تا با خودت به این نتیجه و قول نرسیدی که فنسایت برا کسی بزنی که قطعا هیچوقت فنساییتو حتی اگه بازدیداش پایین باشه حتی اگه کامنتاش کم باشه بازم هنوز ادامش میدی و سرش جدی ای و همچنین نت کافی(این لنتی خیلی مهمه😐✋💙) داری خب بزن:) 

خب به نام خدا

اولا که برا چی نویسنده هه اومده اسم پسر قشنگه منو رو یه فرد هیز گذاشته؟؟؟؟😐😑💔

جمین مادر تو به دل نگیر😭😐

(تاثیرات فوتوتیزرای توباتوعه به دل نگیر😭😭😭)

من دارکمون رو که هنو نخوندم ینی وقت نکردم😶

اما تو ناینتین اون زنیکه چندشه که جد مینهو رو میخاست در حد فاک رو نرو من بود ://////////////////////

همون شیطان پلیده که همهههه چی زیر سر عنتر خودش بود :/

 

 

باااورررر کننننن کیدراما رو از رو اسکیز ساختن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای گاد خیلی خوب بود فیلمههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

ج.پ.ن4 : من که نیستم :)

ولی سایه خیلی خوبه😍😂 خیلی بچه باهوشی هم هست😍😂😂😂 تو کار مهندسی و اختراع مختراع هم زیاد داره😍😂👌💙 تازشم😐 بچه فلیکس عه (خودت بعدا منظورمو میفهمی:) ) چانگبین هم پدرخوندش میشه😍💙 در کل سره دارکمون ممکنه ارین سایه زیاد حرص بخوری ولی خب واقعان بعضی موقع سایه خیلی حق داره🥺💙 
انی وی سایه یه نقشی داره که اولا ممکنه ازش خوشت نیاد ولی بعدنا خوشت میاد 😍❤💚💙 
میگم سایه هیز عه ولی سره مومنتای چانگلیکس اینا خیلی فهمیده بود خودش دُمشو میزاشت رو کولش میرفت نبینه😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙🥶 

چرا منم به فکر اون زنه افتادم،؟! 😐😂😂😂 این زنه یادمه تو دارکمون هم همونجاهایی که فلیکس رفته بود دنبال جیسونگ که از اون دنیا برش گردونه:/ اونجا هم بود اره :/ ولی شتتتت زنه سن ار رو داره که😐 سایه سن ظاهریش (جسمش منظورمه) 16 ساله عه خوده سایه هم در اصل 38 سالشه :/ 

والا بخدا😂😂😂😂😂😂🥶🧊❄💙🤍 اصن سونگین شیپ کنیم هممون تا حالا تباه بودیم باو جررر😍😂😂😂😂😂🥶 


ج.ج. پ.ن 4: صیممم😍😍😍😂😂😂🥶🧊❄💙🤍

وای

ینی سایه ادم خوبیه؟؟

هققققققققققققققق :"))))))))))))))

حیعسهجسخچخپسخپسسهچهچسهچسچسهچسهسهچسخپ

ج۶سص۶۶شچش۶چ۶چ۶چشچش۶چس۶۶چسس۶چس۶چ

بچه چانگلیکس؟؟؟؟؟

هققققق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💛💙🚶‍♂️

گفتی جنسیت سایه معلوم نیست؟؟

 

وات سایه دو تا سن داره؟؟

بنظرم صبر کنیم تا بفهمیم پارتنرش کیه TT

 

 

من سونگین هم میشیپیدمم😐💔👌

اخه میدونی وقتی هیونلیکس و مینسونگ بشیپی

بعد ازونور چان و چانگبین رو هم بشیپی

مکنه لاین ناخوداگاه میوفتن بهم😍😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙

سایه قبلن جزوی از فلیکس بوده برا همین بچش حسابش میکنه😂✋💙 
سایه اولاش بد بنظر میاد ولی بعدنا به فلیکس هم کمک میکنه :) 
اره چون از اول سایه ای بیش نبود و بعدنا دارای جسم میشه:) خودش هم به این طرز فکر عه ک جنسیت ملاک نیست:/ لباس ها جنسیت ندارن و خودش هم از فلیکس خاست اسمی براش انتخاب کنه که ازین اسما باشه که هم رو دختر میشه گزاشت هم رو پسر:) 

اره چون سایه از موقعی ای بوجود اومد که فلیکس با ارباب ماه معامله کرد و محکوم شد تا ابد سایه رو بعنوان سایه دوم ای داشته باشه که بتونه با ارباب ماه ارتباط بگیره:) اون موقع که فلیکس این معامله رو با ارباب ماه انحام داد 19 سالش بود و خب پس سایه هم چون تازه بوجود اومده بود 0 ساله بود😂 بعدنا که سایه به لطف فلیکس جسم دار میشه خب سن ظاهری و جسمی دار هم میشه😂 اون موفعا که جسم دار شد تو کالبد یه جسم 16 ساله رفته بود و چون جسمش واقعی نبود نه سلولاش رشد میکنن نه پیر میشن نه... کلن تا ابد جسم یه بچه 16 ساله رو داره😂 ولی خب سن عقلیش که اضافه میشه و الان که دیگه جونگین و هیونجین الان دیگه 10 سالشونه الان سایه 38 سالشه😂💙
(ینی مدل توضیح دادنای خودم از پهنا تو حلقم😐✋💙📌) 

باورت میشه نشستم ناینتین رو از اول شروع کردم بعدشم مبخام دوباره دارکمون رو بخونم ببسنم چیشی میابم😐 الان اونجاهام که مینهو پاشد خودشو مفقود کرد و رفت بیمارستان عه😐✋💙 تا حالا که بجز بی خانمان ها کس دیگه‌ای شخصیت حرص درار نبود😐 

+شوکوووو شوکووووووو اطلاعات جدید😶 گفت اصن بین آدما جست و جو نکنیمش😶 گقت زن هم است😶😶😶😶😶😶😶😶 شوکوووووووو عینه خر فقط دارم به اون زن عه فک میکنمممم😭😭😭😭😭 وااییی شتتتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭💙




منم سونگین خیلی میدوستممم😍😍😍💙💙💙💙💙
جررر 😂😂😂 

ولی جدیدنا میدونی جیشده؟! انقد فیک چانهو خوندم دیگه حالم از جانهو بهم میخوره😐 (مینهو و چان هر دو تاشون عینه خر سوج عن اصن حال آدم گرقته میشه😂😂😂🤦)

ووی چه سوییت و مرموز طور :")

 

 

نه فک کنم گرفتم😂😂😂😂😂😂✋🏻💚💙

 

بیخیااال از اول؟؟😂😂😂

+ وایییییییییییییییییییییییییییی TT 

پس فک کنمممم همونهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

شیپ مینهو فقط مینسونگ هیچی دیگه تو کتم نمیره😐👌(دقیقااااا😂😂😂😂😂😂😂💙)

تو میزان جادویی و مرموز و معمایی بودن ناینتین و دارکمون رو با هم مخلوط کن😐 تادااا بورن عاف بلاد میشه😂😂😂 کلن با اینکه تا حالا سه پارت داشته تو هر بندش جوری مخمون میسوزه و فسفراش ته میکشه که...😂😂😂 اصن جونگین و هیونجین از قبب تولد هم عحیب غریب بودن😂😂😂
پلی یچس بگم؟!😍 جونگین مثه من وسواسی عه😍😂😂😂 عرررر نویسنده عه گفت قراره با جونگین خیلی تو این فیک همزاد پنداری کنی😂😂😂😂😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂💙


اولش گشادیم میومد ولی الان عینه خر با اینکه میدونم تهش چی میشه باز عینه کسایی که منتظر آخرشن دارم حرص میخورم از دست اون بی خانمان ها و اینا😂😂😂😂😂😂😂😂
زنیکه‌ی خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶📌📌📌📌📌📌📌📌🌶🌶🌶🌶🌶🌶


مینسونگ خیلی سوییتههههه هیققق احححح😍😍😍😭😭😭😭💙💖💜💙💖💜💙💖💜💙💖💜 
البته مین مین هم خسلی خره عررر من با مین مین خیلی حال میکنم😍😂 غفیک مین مسن تاحالا نیافتم ولی همون عکسای بعد دکیرا شون برام خیلی سمیهههه😍😍😍😍😍😂💙💙💙💙💙

حس میکنم مغزم قراره ارور بده سر فیکش😐👌😂😂😂😂😂😂😂

وایییی😂💙

عه با نویستده اش حرفیدی؟؟

وای ذوووووووق کردمممممم >_<

 

اون زنه در حد فاک رو مخ منم بوووووووووووووووود😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

 

مین‌مین مگه طلاق نگرفته بودن😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔🚶‍♂️

شوکو ناینتین رو تموم کردم😂🍭🌸 خب الان برم لغات فارسی بخونم مخم ریفرش شه بعدش برم شر دارکمون😍😂💙 
شوکو الان که از قضیه های دارکمون خبر دارم و هم اسنکه ته داستانو میدونستم الان تازه دو هزاریم افتاد چقد نکته و اشاره داشتو من اونموقعا دو هزاریم کج بود😐😂😂😂😂😂🤦💖 
خب حالا فعلن برگردیم سر اون زنیکه😐✋💙 زن عه خوشگل بود، پس احتمالش بیشتر شد وحححح 🤦🤦🤦 

اره بخاطر اینکه دارکمون رو بخونم باید تو چنلش جوین میشدم بعد تو گپ نظر اینا باید میدادیم دیگه خوده نویسندش مستقیم ج میده دیگه:) اسمش اینه Faooti یا همون فاطی:)  


صیمممم😂😂😂✋💙 نمدنم به چ دلیل فاکی ای دارم با اون زنیکه کنار میام😐 


مین مین که کاپل طلاق گرفتس 😂 ولی جدیدنا میگن آشتی کردن و لینو د+گه اونقدرا به سونگمین گیر نمیده😂😂😂😂😂😂💙 دوستن😂👌💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan