🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

روزم پر بود

وقت اضافه نداشتم

چن هفته بود به چانزروما هم نمیرسیدم:( 

از لحاظ روحی واقعا به یه چانیلا نیاز داشتم 🥺

چان توی چانزروم یه فرشتس...یه فرشته واقعی🥺🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️ (ولی چان بابل یه کلون کنیه که😐📌😂) 

امروز که نوتیس چانزروم رو گرفتم با خودم دو به شک بودم که برم؟! نرم؟! درسم چی؟!🤦

گفتم پس حداقل یه سلام میکنم و یکم صداشو میشنوم میام بیرون:) دو دیقه🥺 فقط دو دیقه بودم اونجا...ولی وححح چرا انقد آرامش لنتی ای بهم داد که...🥺🥺🥺😭

 

میخام یه اعترافی کنم:/ پارسال من به استری کیدز و مخصوصا به چان یه قولی دادم:/ پارسال انجامش دادم قولمو ولی امسال نه😔 زدم زیر قولم😔 قولم خوب یادم بودا...دلمن میخاست انجامش بدم ولی...😔 الانم با خودم روراست شدم که دوباره برمو سر قولم بمونم الان تنها امید و تنها کسی که دارم که بهم قوت قلب بده فقط چان عه😊💙 

چانیلااا مرسی که پشتمی و حمایتم میکنی 🥰💙 

 

~•~•~•~•~•~•~•~•~

 

+فلیکس رفته 200 تا کوکی پخته😐🍪 یسوال دارم😐 این بچه میخاست نزری بده این دویستارو؟! یا هیونگاش عینه چی میخورن😐😂😂😂🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

جالب اینجاست فر با لینو مشکل داره و غذای لینو خوب پخته نمیشه اونوقت فلیکس 200 تا کوکیه خوشمزه از توش در اورده😂😂😂🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪 

+چان هم که اومده بابل هی میگه کوکی ها خیلی خوشمزن😐 ما هم اینجا هویج یه تعارفم نمیکنن😐🍪 یکی پاشه برا من کیک براونی و کوکیه شکلاتی بخره دلم خاست😐😭🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪 

ازین کوکی شکلاتیایی که میرفتیم لاهیجان میخریدیم موخاااممم هیققق🥺🥺🥺😭😭😭😭😭🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

 

  • Bin Bin
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۵ پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

(:

 

عرر بیا خودم برات کیک میگیرم😔🤝😂😂

عرررر خیلی دلم میخاد 😍😂😂😂🍪🍰🍪🍰🍪🍰 میسییی😂😂😂😂
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۷ پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

😔🤝😂😂

تازه برات 200 تا کوکیم میپزم😔🤝😂😂

اوخیییی میسی سبا😍😍😍😍🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪
برم پزشو به چان بدم ایشش مرتیکه دل آب کن😂  نمیگه اینجا ما گشنمون میشه😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۰ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

من از دیشب تا الان ماجرا ها داشتم:/

دیشب که میخواستم بشینم فیلم ببینم نتونستم:/

بعدشم که دو ساعتش سر احساس اینکه افسردگی گرفتم و اینا گذشت

سحریم درست نتونستم بخورم

برا امتحان فارسیم بهونه اوردم نمیتونم میکروفون روشن کنم تو همین چت مینویسم:/

همینجوری گذشت و گذشت تا نمیدونم چقدر پیش که خوابیدم و فهمیدم ساعت 11 شبه و بیدار شدم:/(البته یکم بعد افطار)

 

+دلم کوکی خواست هق

من از لحاظ جسمی نیاز به عید فطر دارمಥ_ಥ

 

++اونی:"

فکر کنم دارم با موهام کنار میام:"

ولی شبیه پسرا شدم😐😭

 

+++فوتوتیزر گروهی بنگتنو دیدی؟:")

وااایییی عزیزممم🥺🥺🥺😔😔😔💜💙💜💙 

+منم بشدت الان هوس کوکی و کیک براونی کردم🥺😍😂💙🍪🍪🍪🍪🍪 

++خوبه آفرسن کنار بیا😍 مسدونی الان که موهات کوتاهن بجا غصه خوردن فقط ازشون لذت ببر:) اینکه سریع شسته میشن، سریع سشوار میکشی😂 هر از چن گاهیم یه خوشگل سشوارشون بکش موهای کوتاهو وقتی با حوصله سشوار بکشی خیلی خر میشن 😍😍😍💕💕💕💕💕 من هنوز که هنوزه عکسای دوران موهای کوتاهمو بیشتر از همچی میدوستم:) 

+++من رسما هیچی وقت نکردم ببینم😐 
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۰ پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

جرررر

خواهشمندم

اره برو برو پز بده بگو دسپخت منه

😍😍😍😂
آره میرم پز میدم مماخش بسوزه😍😂🍪🍪🍪🍪🍪🍪

هق من به شدت اعصابم بخاطر هیتا ریدس :(

دلم هم برا ونوس تنگیده :(

(چه ربطی داش اینا رو گفتم نمیدونم ولی حس کردم باید بگم🤧)

 

 

ای جانمممممممممم چانیلا فرشته نجاتههه :"))))))))💙

 

 

منم کوکی میخام😐

ینی چییییییییی

منم میخاممممممم😭😐💔

هیت؟! قضیه چیه؟! هیت به کی؟! من الان چن روزه فقط تو دنیای خودمم و ازش بیرون نیوندم😶🤦‍♀️💙
دل من برا ونوس یه ذره شدهههه🥺 فک کنم امروز اولین امتحان نهاییشون بود عای گس:/ نمدنم:/ طبق چیزاییکه از مامانم شنیدم دارم میگم:/ بیا فقط برای ونوس دعا کنیم که حالش خوب باشه و امتحاناشو با سربلندی بده:) واقعا الان تو شرایط سختیه😊💙 بزار متمرکز باشه اینطوری بهتره😍😊💙


چان واقعا فرشتسسسس🥺😍😍😍😍💙💙💙💙💙 منیع آرامش خالصه این بشر🥺💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 چطور انقد بیبی بوی‌ عه🥺😍💙💙💙💙💙 



منم میخام😐 هیققق بعد چانزروم رفته به اون کوکیا حمله ور شده قشنگ معلومه😐🤦‍♀️🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۱۳ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

جدیدا حس میکنم خوابم به هم ریخته:/

شبا که چند شب بود بیدار میموندم

روزا ام خیلی میخوابیدم هرازگاهی ام عصر شب اینا:"

یه خوبی دیشب این بود که نصفه شبی با یه دوستی که خیلیییییییییییییییییییییییییییییی وقت بود نتونستم بحرفم حرفیدم هیقققققققق انگار دنیا رو دادن بهم رفت

 

+هیقققققق خیلی خوبهههه

 

++خوبیش اینه که از یوتا کوتاه تره😂نمد چرا دوست دارم کوتاه تر از ایدلام باشه:"

یه خوبی دیگشم اینه که دیگه زیاد گرمم نمیشه و کلا تو گرما رو مخم نمیره

همون شبی که کوتاه کردم بعدش سریع رفتم حموم بعدش اومدم بیرون بعد اینکارو کردم قشنگ پف کرد:""

من اصلاااااااااااااا نمیزارم کسی ازم عکس داشته باشههههه

ینی تو گوشی هرکسی عکس از خودم ببینم درجا گوشیشو گرفتم از هرجایی که داره پاکش کردم:/

 

+++برو پست منو ببین هققققTT

*وی با یونگی دعوا داره:///*

واااییی من یه دوستی دارم الان دیگه داره 3 سال میشه ندیدمش باهاش با همین گوشی اینا ارتباط داشتم ظاهرامارشو عوض اینا کرده الان همه راه های ارتباطیم باهش قطع شده😔💙 خیلی دوسش دارم اونم خیدب دوسم داره🥺😍😔😔😔💙💙💙💙💙💙💙💙💙 هیققق خیلی سخته 😭💙 چن ماه پیش یه خاب دیدم با هم هم دانشگاهیی شدیم بعد من تو پارکینگ دیدمش رفتم صداش زدمریدم بغلش میخاستم تو خواب ازش شماره بگیرم😅😂🤦‍♀️ ولی هی  یه موضکعی پیش میومد هی مجبور میشدیم بریم و آخرشم از خواب بلند شدمو شمارشو هنوز بهم نداده بود😂😂😂😂🤦‍♀️💙 

من اگه قضیه عروسیه عموم نبود الان رفته بودم موهامو پسرونه زده بودم وححح خسته شدم یجور برام غیر عادیه موهام بلنده😂🤦‍♀️💙 


+++عای سی
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۳۴ n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)

جرز

ماه هیچی مثل کوکی های فیلیکس نمیشه

اصن دستپخت فلیکس😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

وای عر من ندیدم لایوو-

ینی داشتم خر میزدم نتونستم ببین TT

ولی گزارشارو خوندم :"

هققق بچم نه گفت 😭😭😂 نه فارسی عررر یممژیتمسمسنمض

وای این کوکیا :""" کریستالل داغ دلمو تازه کردی ببین 😭😭😭

هق اینا زن شوهری نشستن کوفتشون کردن جلو چش ما برا مام خاک زیر سینیش موند 😂😭😭 هقق منم مخامممم

هرکی برا کریستال گرف باید برا منم بخره "-"

@ابری‌بادی

منم ندیدم همون شزئروهئع شد یه دو دیقه رفتم فقط هلو چان هلو چان کردم صداشو شنیدم بعدم دیدم دوربین ایندفه عمودی گزاشته هق زدم اومدم بیرون😐🤦 
غصه نخور 😂💙🍀💚 

ها😶😶😶 به فارسی😶😶😶😶😶😶😶 ریلیییییییی؟! عررررررر😍😍😍😍🌶🍬🌶🍬🌶🍬🌶🍬🌶🍬 

باورت میشه دو روز پیش نشستم گفتم مامان هوس براونی کردم 😐 بعد حالا فلیکس میگه کوکی من اینجا دارم غش و ضعف میرم😐 میخاااامممم ازین کوکی شکلاتیا هست توش گردو و کشمش نداره ازین مدلیا خیلی دوستتتتتت😍😍😍😍😍🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪 
همینو بگو😐🤦 البته فلیکس گمونم نخورد:/ ظاهرا قبل هواب نمیتونه بخوره:/ ولی لابد نشسته پیش چان خوردنشو تماشا کرده 😐📌🍪🍬 
بیا با هم نصف میکنیم جررررر😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪
@سبا

هیت به اکسو به ان‌سی‌تی به اس ام

هق فندومای اولم😭💔

بزارم تو دنیای شیرین خودت بمونی یا بگم چیشده؟؟

اوهوم براش ارزوی موفقیت میکنم🤧💙💚

ایشالا که همشونو با موفقیت و سربلندی بده🤧🤧🤧

 

پسرم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙

 

 

😂😂😂

پاشم به مامانم بگم برام کوکی بخره یا درست کنه من کوکی میخامممممممم😭😭😐

😶😶😶 
عزیزم گریه نکن باوشه؟! 😔💙 هیقققق اصن تا کامبک و اینچیزا نزدیک میشه اصن رسمشون شده یه هیت بندازن وسط😐🤦 واد د هل واقعن؟! 
ریلی عای دوپت نوو😐 میخای بگو:/ 

😍💙💙💙💙💙💙 

این چ وضعشه تو یه خط دارم قربون صدقش میرم تو خط بهدی دارم فوشش میدم😐🤦🌶🍀🍬 


عاااخخخ صیممم😍😂😂😂😂 منم باید پاشم یدور بفرستمش دنبال کوکی درست کردنشو نه من بلدم نه مامانم 😂😂😂✋💙🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۴۳ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

منم تو یه برنامه ای حرف میزدم باهاشون مامانم سیم کارتو ازم گرفت دیگه تونستم با یکیشون تو واتساپ بحرفم فقط

بعد به ذهنم رسید گفتینو بزنم به اونی که تو واتساپ بود دادم دوتاشون اومدن

باید ببینی چجوری وقتی اولش حرف میزدیم با هم 

مثلا اون میگفت عررررر شوگولللل من میگفتم عرررر بلههههه😂😂(اونجا بهم میگفتن شوگول:"))

جرررررر من اصن خوابشونو ندیدم😂😂

 

خوبیش اینه دیگه گرمت نمیشه:"

برای اونایی که خیلی گرمایین خوبه

ما خیلی سال با هم دوست بودیم الان یه 9/10 سالی هست دوستیم ما همو از زمان کنکور دوستم ندیدیم (قبلنا با هم کلاس میرفتیم) الانم که دیگه اوضاع معلومه:/ مثلا الان در حد اینکه کدوم دانشگاهه خبر اینا دارم :/ بیابمش عسنه کوالا میچسبم بهش😍😂💙 



من سرماییم😂😂😂✋💙 
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۰۴ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عه:"

راهی نیست بتونی بحرفی ینی؟

مثلا جایی ندیدیش؟

 

من در حد فاخ گرمایی:""

نه🤦 دو تا شماره ازش داشتم هر دو تا خاموش و غیرفعاله🤦 
من میدونم کرونا بره یروزی این بشر رو گیر میارم دیگه 😂 
تو این دو سه سال فقط یبار تو خیابون دیدم از کتابخونه داشت میومد بیرون بعد منم تو ماشین بودم داشتم میرفتم🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦


جررر😂😂😂

نو نو نووو من گریه نمیکنممم🤧

جاست دیروز در حد فاخ عصبی بودم که الان همه چی رو گرفتم طبق معمول به پشمم :/

دقیقااااااا دقیقااااااااااااا دقیقااااااااااااااااا

نه نمیگم :"(

عا ولی خبر ان‌سی‌تی رو دیر یا زود میشنوی پس کنچانا میگم

اس ام میخاد یونیت جدید ان‌سی‌تی بده

ان‌سی‌تی هالیوود :/

مربی و داورای برنامه رقابتی هم اعضای فعلی ان🤧

و حالب اینه که اس ام خبرشو نداده :/

یکی از این خبرگزاریای کوفتی اعلام کرده ://///

چرا؟؟

چون دریم کامبک داره

فرست فول البومشونه

و میلیون سلر شدن

پسسسس یکی باید پاشه برینه به موفقیتشون😑😑😑😑😑😑😑😑😑

 

 

دقیقا خاستم به این موضوع اشاره کنم گفتم بیخیال منم همینم که😂😂😂😂✋🏻💙

 

این خوبههه😂😂😂😂😂😂😂👌🤧💙💙💙

حق داری😐✋💚
اها منم اون خبر یونیت هالیوود رو شنیدم:/ 
فقط خدا کنه باز مارک رو نبرن این بچه به هشت هزار قسمت تقسیم شد وححح🤦🤦🤦🤦🤦 
بنظرم اگه واقعیم باشه اس ام واقعا تو این دوران رونمایی نمیکنه مسلمن:/
میزاره احتمالا همون پروموشنای دریم تموم شه بعد:/ بالاخره فول آلبومی گفتن و اینهمه خرج کرده:/ 

جررررر😂😂😂🌶💚 

اررریییییی😍😂😂😂😂😂😂😂🌶💚🌶💚🌶💚🌶💚🌶💚
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۲۵ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عه

محلی جای ازش نمیدونی؟

همین خوبه دیدیش:"

 

وقتی همه سردشونه من همش میگم گرمههههه گرمههههه

جالب اینه که اگه سردمم بشه هیچ حرفی نمیزنم:"سرما خیلی دوست دارم

نه😔💙 

من عاشقم سرمام😍😍😍 
من همیشه خدا تو خونه یه ژاکت تنمه😂😂😂😂🤦💙

دقیقااا :/

بچم از ده ناحیه حر خورد انقدر همه جا هست :/

دقیقا دقیقاااا دقیقااااااااااااااااااا :////

اره اوفففففف🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 
مارک اوری ور عال اروند د اس ام😂😂😂😂

جعر لامصب این شعار همهههه جا به کار میاد😂😂😂

آره والا😂😂😂🤙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan