مقداری چرت و پرت و خزعبل"-"

سلام؟

اومدم اعلام کنم که من زندم خداروشکر :")

از اخرهفته ها بطرز یونیکی بدم میاد"-" اصن متنففففرم:/

یونو چرا؟ یا میریم بیرون و منه بدبخت مجبور میشم تو اون باغ بلا گرفته بیل بگیرم دستم، سبزی بکارم:/ (اخه من کجا باغبونی کجا؟😐)

بضی وقتام باید بشینم علفای هرزو بچینم:/ (الان دارم فک میکنم مامانم چرا یه پسر نزایید:/🔪)

یاعم اینکه من برای اینکه تو خونه تنها نمونم (موقع رفتن به اون مکان بلا گرفته -_-) باید برم خونه مامان بزرگمینا و کل روزو بی نت:/ خدایا اخه مگه میشههه 😭😭

از یه طرف هر هفته کینگدام از دستم میره 😐 یبار نشد مث ادم بشینم سر ساعت ببینمش"-" حالا شمام هی بگید ما خیلی بدبختیم:/

خب دیگه چسناله بسه:/

چی میخواستم بگم؟:/

اهان میخواستم به محضر شریفتون اطلاع برسونم که امتحانات از رگ گردنتونم بهتون نزدیکتره 😐🔪

۹ روز مونده :""""" زیبا نیست؟:)

و منیکه هیچی نخوندم از اول سال و فعلنم تنبلیم میاد درس بخونم 😂😂😭

هنوز خداروشکر نهایی شدیم

وگرنه امتحاناتو فاضلاب میکردم(نه اینکه همین الانشم قرار نیس بکنم) و مامانم جزغالمو در میاورد:/

ینی الان فیزیک، شیمی، زیست و زمین نداریم خدایا شکرت 😭😭😭 یبار به دعاهامون جواب داد :")

کتاب تکمیلیاهم پر زدن رفتن XD شولولولووو (بقول کریستال😂) xDD

اهان و اینکه حضوری هم شدیم 😐🔪

ولی زیاد بخاطرش حرص نمیخورم

همینکه نهایی شد برامن کافیه :")

طوری حرف زدم حس اون خرخونای شاگرد اول کلاسا بهم دست داد 😐🔪 عوق 😐😐

...
واییی میدونستیم میراکلس فصل چهار چنتا قسمتش و یدونم قسمت ویژه شانگهای اومده؟ 😐 خاک تو سرم من امروز خبردار شدم:/ مثلا یه میراکولر پنج ساله محسوب میشماا:/ شیم عان مییی 😭😭😭

تعریف کنم؟.. خب اینکه... بسیییی عررررر بوودددد

مخصوصا اون قسمت لوکانتی:" (مدیونین فک کنین لوکانت شیپ میکنم 😂😭) و یکیم اونجا که مرینت هویتشو به آلیا گف:" اقا من هنگگگ

شانگهای رو هنوز ندیدم 😭😭 هق ولی چهار قسمتی که اومده رو دیدم :" انگار قسمت پنجم هم ۲ خرداد میاد :" هققق

(حس میکنم دارم برا خودم زر تفت میدم هیچکی میراکس نمیبینه اینجا:/)

اره خلاصه ..و ازونجاییم که هم من و هم خواهر کوچولم میراکلس میبینیم تازه دارم حس میکنم ادم اگه یه خواهر پایه داشته باشه چقد خوش بحالشه... شماهایی که خواهر برادراتونم کیپاپرن، دیگه چی از خدا میخاید آخه؟ :"


خب حالا بریم یه بحث دیگه؟

آقا من دلم برا فنگرلی تنگ شده 😭😭

میدونین چنوخته درس حسابی فنگرلی نکردم؟TT

همش تقصیره این امتحانات **** عه"-"

ولی میدونین؟ از یطرفم همیشه حس میکنم زیادی برا فنگرلی کردن خستم:/

از گشادیه؟ چون من خیلی گشادم؟ چون واقعا خسته شدم؟ یا چون درس دارم؟ 😐

بهرحال، تصمیم دارم بعد امتحانا قشششنگ بشینم یه پا فنگرلی کنم برا فیوام :") اینجام پست میزارم xD

اره خلاصه...

دلم برا هیونم تنگ شده:")

هعییی.. یادش بخیر :)

موقعایی که تو اینستا پست میذاشت و منم هررربار، بدون استثنا هربار تو سیومسیجام ذخیرش میکردم:)

از بس که این بشر انقد دلبره XD

...

هوانگ هیونجین، کی میخای برگردی پیشمون؟

میخوام بدونی خیلی دلمون برات تنگ شده :)

میدونی که چقد دوست داریم مگه نه؟

و اینکه هیچوقت فراموشت نمیکنیم...

هر موقعیم که بیای، حتی اگه صد سال دیگه هم باشه، ما همیشه چشم انتظار از راه رسیدنتیم:)

اینکه ببینیم دوباره روی استیج رپ میکنی

میرقصی و شادی میکنی (مارم تشنج میدیTT)

پست میزاری و هشتگ لاو استیتم میزنی زیرش:)

اینکه ببینیم عشق بین تو، استری کیدز و ما استیا چقدر عمیقه :))

اینکه چقدر بهش باور داریم،

و اینکه ما منتظرتیم :)

هیچوقت یادت نره ؛)

خیلی دوست داریم ... هیونجین عزیزِ ما :) 💜🌙

- استیز

 

(بابت کصدستیام ببخشید -،-)

  • Calico :)
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۸ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عه 

من فکر میکردم فقط خودم میراکولرم:/

اقااااا من فقط قسمت اولو دیدمممم

بقیش چی شددددد

هق منم شانگهایو ندیدم هنوز

ولی خداروشکر نیویورکو دیدم

اونم اصن زبان اصلی بدون زیرنویس:/

نههه لوکانت نه ادرینت:/

ای واییی 😂😂😂 سلام هموطن 😂✋
*ذوق زدن TT*

برو این سایت miraculous.ir همچیشو گذاشته :"
منم ندیدم :"
نیویورکو دیدم
نه من بازیرنویس دیدم 😂😂
من قبلنا ادرینت شیپ میکردم... با لیدرین :"
ولی الان یه چن مدته رو لوکا بسی کراش زدم 😐😂 مرتیکه خیلی خفنههسپیذسپخسصع
بهمین دلیل :"
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۲۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

سلامممم جررررر

 

اتفاقا از همونجا خبر دار شدم

جررررر میخوام بشینم انتقام جویانو ببینم

با روحیم سازگار تره😎😂😂

 

عهههه لوکا اصن کراش هممونه

بات ادرینت فور اور

😂😂🍓🍓

افنر از همونجا هم ببینش 😂😂
اع وا من ندیدم :" *تباه هشت عالم ☺*
خب فک کنم یروز باید بیام ازت اطلاعات بگیرم برم منم ببینم"-"

مسنسدیتصمست عررررر
اره اونکه صددرصده👍
ولی خب... بازم لوکانت خیلی جذابه :" عرررر
(تازگیا چرا فقط اخر جمله هام عر میزنم😐 تاثیرات امتحاناته اینم :")

منم از آخر هفته ها خوشم نمیاد😐 همیشه صبح پنجشنبه ها با استرس وحشتناک بلند میشم و صبحانه خورده نخورده فقط میشینم پای کاغذام تا قبل ساعت 11 گزارش کار هفتگیمو بنویسم  ساعت 12 روز پنجشنبه تازه استرسم میخابه و یکمی زندگی میکنم:/ کلن برنامه درسیمو به عنم حساب میکنمو میشینم پای گوشی و لپ تاب(مامانینا خونه نیستن تا ساعت 14😈) بعد از ناهارم میرم تو اتاقم و منتظر کینگدام:/ ولی خب به نسبت پنجشنبه ها خوبه:/ از جمعه ها اصدن خوشم نمیاد چون آزمون باید بدم و این بشدت رو نِرومه😑😑😑 بعدشم جواب ازینچیزاش و اوف و اوف و اوففف🤦‍♀️

یجورایی شنبه ای که برا همه زجر آوره برا من قشنگ ترین روزه😐😂😂😂💙

انی وی بیخی😂🤦‍♀️💙💕 

یاده نهاییه پارسال افتادم:') هیققق:"') 

دلم برا خرخونی تنگ شده😐 اینو کسی داره میگه که همیشه خدا همه با این لقب مسخرش میکردنو و ازین لقب متنفر بود چون ترجیح میدادم بهم بگمن درسخون نه خرخون:/ ولی الان خودم اعتراف میکنم برا خر زدن دلم تنگ شده واقعن😓💙 

 

واااتتتت 4 قسمتش اومدددد😶😶😶😶😶😶 من قسمت اول فصل چهار رو هنوز کامل ندیدم😶🤦‍♀️ (من لوکا رو خیلی مودوستم عررررر😍😍😍💙💙💙💙💙💙)

 

هیونم🥺😍💙

هیونم🥺😍💙

هیوننمممممم🥺😍💙

عه وای آخی :(( دلم سوخت چینجا TT
هعییی... منم قراره همچین روزاییو داشته باشم نه؟ عررر T-T
الهی TT فایتینگ 😊💜
وای صیم عزفاک🔪🔪🔪 شنبه هارو خیلی میدوستم 😭😭😭

:"""
وای😂😐 میتونم بگم صیم؟ 😐 (اخه منم یه زمانی خیلی درس خون و بچه زرنگ کلاس بودم تقریبا وضعم از الانم خیلیییییی خیلییییی بهتر بود اه اصن دلم تنگ شد برا اون موقه هییق TT)

اره :"""" برو ببین عراتم بیا پیش من باهم بزنیم :"""
منممممممسالساغسعسمسمیتنکسکمطس


:)~
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۳۴ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

ایشالا میبینم😔💚

ارههه بیاااا

ببین اگه اکشن و شتک کنی و بزن بزن دوست داری عمرا اینو نتونی ببینی

پر از داستانای ابر قهرمانیه

با کلی اسطوره زن و مرد

و معمولا اخرای فیلما جنگ پایانیه

 

هیقققق

یسس

ارههههه

اصن جوری که مرینت کنار لوکا احساس راحتی میکنهه

هقققق اصن اخلاق لوکا رو خیلی دوست دارم خیلی اروم و مهربونه

فنگرلی کن فنگرلی کن😔

بشه 😔
ن دوس دارم اتفاقا 😂😂💜👌

دقیقااا TT دخترم :""
هییق TT
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۴۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

افنر😔

عه ایول

تابستون وقت خوبیه که بشینی همه ی فیلماشو از اول تا الان ببینی..فاز چهارش اومده 

 

هیققق کراشم رو جفتشونننن

من نمد گربرو بیشتر از همه شخصیتا میدوستم

هیقققق چه سفیدش چه سیاه روش کراشم

بش (طوریکه حس میکنم امتحانا عین جنگ جهانی میمونه برام ☺)

😂😂😂
صیم باو 😔👍

ولش این نیز بگذرد:/ درسته امسال به معنای واقعی تنبل شدم ولی میخام الانمو دریابم:/ 

ها اره این برا تو هم میاد و میره پس خیلی اعصابتو بابتش خط خطی نکن:) خیلیا ممکنه تو این دوران حرفای منفی بزنن برا همین فقط ازشون دور شو چون روحیت مهمترینه👌💙 

 

عرررر یه سَتِردِی لاور مثه من پیدا شد☹😂💙🌸 جررر😍😂😂😂🤟💙 

 

جوریکه ما دو تا برا خرخونی دلمون تنگ شده واقعا خنده داره نع؟! عاخه کی فکرشو میکرد یروز آدم برا خر زدن و زیرو رو کردن n تا کتاب و کتاب تست دلش تنگ شه؟!😂 فک کنم ما از نادر مخلوقات عجیب خدا هستیم 😂😂😂😂🤦‍♀️💙 

 

فک کنم تابستون شه ببینم 🤦‍♀️ خاهرم میراکل بود منم پیشش نشستم میراکل شدم الان دختره کلن میگه دیگه دوس نداره (خاهر بنده کله خونه رو رفته بود با وسایل لیدی باگ پر کرده بود🤦‍♀️) برا همین فک کنم باید تابستون بشینم قشنگگگ این 4 تا قسگتشو ببینم بیام عر بزنم:/ ها عسلم میاریم اونم میراکل عه😍😂🤟💙

 


LOVESTAY# 🥺😍😍😍🌸💙🌸💙🌸💙



+مامان شما هم ساعت 12 نصفه شب قرص جوشان ویتامین C به خوردتون میده؟! عاخه کی قبل خواب ویتامین سی میخوره؟! 🤦‍♀️ ویتامین سی خودش آدمو شارژ و پرانرژی میکنه بعد الان من یه خواب نیاز دارم واااییی🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂😂😂😂😂

اوهوم:)
خیلی ممنون کریستالیم :" بهم ارامش میدی :" 💜

😂😂😂


وای اره TT جرررر 😂😂

ووییی خواهر توعم؟ 😂😐 وایی عسلم؟ وحح عررر 😍😍


+ نه ولی مامان من یچیز بدترشو میده 😐🔪 آبو می جوشونه بد توش سیر خرد میکنه یکم که سرد شد بخوردم میده :/ اخه من چنوقتیه تنگی نفس دارم از استرس و این چرتا شدش :/ فاکیت-
درکل برو قدرشو بدون 😭
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۲:۲۷ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

یه لحظه نهمی؟ 💚😶

اره؟ چطور؟ 😂

قشنگ ملومه چقدر تحت فشاری فرزندم :"

یادش بخیر منم نهم ازینکه زیست و فیزیک و این چرتو پرتا جدا نبود طبق معمول خیلی ذوقیده بودم TT

نشستم پستتو خوندم نودلم نزدیک بود بسوزه کی پاسخگوعه😐💔😂😂

هیونجین :)

به شدت دلتنگشم :)

خیلی :)

خیلیییییییی.....

معلومه نه؟ هییی :"
😂😂
وای جررر
خو یکی دیگه برات میگرفتم با پست میفرستادم، راضی میشدی؟ 😂😂

...
:)
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۸:۴۱ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

روهی ای؟ اشتباه گرفتم...

موفق باشی ❤️

کنچانا😂
مرسی همچنین^^💛

قربونت نازم😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💙💙🌈 

 

اره اره منو عسل یبار تالار مذاکرات برا میراکلس باز کرده بودیم هی حرف میزدیم 😂😂😂😂😂😂✋💙  

 

+وااییی یا خدا😶😶😶 این خیلی چیز وحشتناکیه😶😶😶 سیر😶😶😶😶🤦‍♀️💙 

بمیرم🥺💙 ازین اسپری ها نداری برا نفست؟! من بچه بودم ازین یارو ها داشتم میزدم😐🤙💙 

خدا نکنه :(( 💜💛

واییی 😂😂😂 چی میگفتین حالا؟ 😂😂

+ خیلی بده :""" اصن عوهققق TT

نه در اون حدم نیستم دیگه:/ 😂 فقط بعضی وقتا (مث الان) استرس زیاد گرفتنی نفس کم میارم (بضی وقتام قلبم یکوچولو درد میکنه"-") اه خلاصه فاکیت :/

کنچانا به قول کریستال این نیز بگذرد :")

 

اره اون موقع مشکلی نبود😂👌

هعییی :"""

اوکی دوکی یو 😂👌 *اهنگه تو مغزش پلی میشود "-"*
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۰۶ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

ببین معمولا تو فیلماشون اولش همه چی عادیه

یا اصن از همون اول با جنگ شروع میشه(مثلا ایج اف اولتران)

و ما همیشه تو جنگا یه صحنه هایی میبینیم که شیش تاشون کنار همن اماده بزن بزن:/

(البته فقط تو انتقام جویانا:/فیلمای دیگه فرق داره)

بعد یه نفری میاد که میرینه به زندگی اونا:/

ادم فضایی روبات هوش مصنوعی ابر انسان کلا این چیزا:/

 

اصن هق

کراشششششش

جررر
خب نمیدونم ندیدم 😂🤷


😂😂😂
ایشالا اگه زنده بمونم بعد امتحانا می بینم:"

خیلی یادم نیس😂💙 نمدنم فک کنم داشت میگفت رو لوکا و جولیکا کراش زده😂💜💙 

 

+واااییی اره تصورشم تنمو مور مور میکنه😶

 

ریلی فاک ایت وححح 😐😐😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌 

وای منم رو این دوتا کراشم :"" د صیم عس 😔

+ :""")

😑😑🔪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan