پشمااااممممم😐😐😐

نمدنم الان باید خوسحال باشم یا نگران ولی داشتم تو وب پشتیبانی  نیزیوم پست پیشنویس میزاشتم واسه روز مبادا بعد خب مگه هر روز محدودیت 20 تا پست نداریم؟! برا من بیشتر از 30 تا پست پشت سر هم شد همش ادامه میدم بازم قبول میکنه😶 ینی ی لحظه فک کردم یکی من نبودم رفته امکانات اختیاری خریده در حالیکه تنها ادمینش منم جرررر😂😂😂 ولی رفتم بازم چک کردم (ذهن مریض😐✋) دیدم نه هنوزم همون محدودیت 10 تا هست ولی نمدنم به کدوم دلیل فاکی ای اصن گیر نمیده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 گفتم شاید وب من خرابه اومدم اسنجا هم امتحان کردم 13 تا پست پشت سر هم پیشنویس گزاشتم الامن این پسته 14 اُمیشونه😂😂😂😂😂😂 واااییی جرررممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙

 

  • Bin Bin
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۰۱:۲۶ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

شوخی که نمیکنی اونی؟؟ 0_0 

من برم امتحان کنم 😐

شوخیم کجا بود الان پشمای خودمم ریخته😐 الان اونور از پست شماره 92 تا 160 همشون پشت سر هم همین الان گزاشتم 😂😂😂 گفتم از فرصت استفاده کنم پیشنویسارو ذخیره کنم برا روز مبادا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
برو ببین برا تو هم میشه؟! برا منکه سذر دو تا وبم شد😂😂😂✋💙
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۰۱:۳۹ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

اونی اونی تازه 12 تا مطلب توی چنج دقیقه تونستم پیش نویس کنم 😐👌🏻 

من برگام 😐🍷

سکوت میکنم که این منطقیه 😐👌🏻

واااییی فک کنم بیان قاطی کرده واااییی جررررممم خیلی خنده داره تو یه روز بالای شصت هفتاد تا مطلب ارسال زدم واااییی خداااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۰۱:۵۱ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

این که فرصت خوبیه منم برم پیش نویس کنم یا انتشار در اینده بزنم *-* 

اره اره ازینا دیگه گیر نمیاد😂👌💙
الان دیدم دیگه اجازه نمیده خخخ😂😂😂😂😂

😂😂😂😂

وقتی نصف شبی پشمات میریزه😂😂😂✋💙
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۰:۰۴ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

یه حسی بهم میگه باگی چیزی باشه

یا اگه نیست

خوش به حالت:"

نمدنم هر چی که بود الان دیگه کازه کوزشو جمع کرد رفت منم 60/70 تا پست بی عنوان الکی گزاشتم جررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۰ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

تو خوش شانسی اونی

باگ خوبی گیرت اومده

 

من که هیچ وبی برام بالا نمیاد

باید با وی پی ان بیام

برا من فقط نبود اون ساعت هه ری هم آن بود گفت را اونم میشد :/


ایییییییی o.o چرا همچین شد #.#
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۴ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

عه

جفتتون خوش شانسین پس

 

اینم شانس ما

غصه نخور فدا *-*
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۹ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اخه وی پی ان بخ بخ همش باید روشن باشه:"

دو ساعتم باید برای لود شدن خرت و پرتا صبر کنم:"

اره خیلی درده T.T

پشمام

چرا بیان همچین شده😐

بیان قاط زده بود وااای شوکو جات خالی 60/70 تا پست بی عنوان گزاشته بودم XDDDDDD
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۵ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

بعد پینترستم میرم:"

پینترست که با قندشکنم کار میکنه که:/
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۶ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اونی یه حسی بهم میگه دوباره پنلا و کلا بیان مشکل پیدا میکنه

اره به نظرم :/
اون از حاضرین در سایت های بشدت زیاد تو یسری وب ها
یکی هم قاطی کردن دیشبش که ما اینطوری شدیم:/
منتظر علامت های دیگر باشیدد XD
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۴۰ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اره کار میکنه ولی خب یکم کند:"

عاو *-*
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۲:۴۵ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اگه یه چیزیش بشه من تعجب نمیکنم:"

میی تووو -_-
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۳:۰۰ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اونی مشکل من حل شد:"

خداروشکر *-*

خوش ب حالت😂😂😂✋🏻

من هنو چیز غیر عادی ای ندیدم ●~●

جرررررررررررواجرررررر 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan