یه پست درهم برهم😂🤙💙💕🌸🎂

 

استودیو 1M برای going dumb رقص طراحی کرده من عرررر😍😍😍😍💃💙 ببین قرتون بگیره ها ها😍😂🤟💙 

 

 

 

مرگگگگگگ😈

پوزخند شیطانیه فلیکس مرگگگگهههههه😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜

ولی شتتت خیلی شبیه منه پوزخندش😐👌💜

من چرا هیچوقت نمیتونم به فلیکس فوش بدم؟! هیققق فرشته زیبای من😍🥰💕💙🌸

 

 

اینم ببینین بخندین خخخ😂💕💙🌈

 

 

 

 

امرپز تولد یه فرشته کوچولوعه😍

تولد دختر سکشیم ریوجین عه😍😍😍

من دقیقا روز تولد ریوجین میدزی شدم و خب الان اولین سالگرد میدزی شدنمه هورااااا😍😍😍💃💃💃💃

خیلی هوشحالم ازینکه میدزی شدم و دختراییو استن میکنم که بهم همیشه میگن نباید بخاطر حرف دیگران خودمو تغییر بدم

عای وانابی می می می😍💃💖💙

تولد ریوجین مبارک💃💃💃💃🎂🎂🎂🎂

 

🌸💙💕 سالگرد میدزی شدنمم مبارک 💕💙🌸

 

 

از لحاظ روحی یک عدد شوتارو نیازمندم باتشکر😍🤙💙

 

  • Bin Bin
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۲۱ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

تولدش شولولولولولوووووووووووووو

سالگرد خودتم شولولولولووووووووووووو

 

شوتارو شوتارو شوتارو شوتارو جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

قلنجقلچصثلنقلمقلفنصقجلخقنلقبملقولقکملوقبقکلمقولقملقنلقمکلنسقلقخلمک

تولد قر قر قر😍😂😂😂
سالگرد میدزی شدنم قریجاااتتتت😍💃💃💃💃

موخام😍💚 گوگول هیققق میخام بچلونمشششششششش🥺😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۲۵ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

دس دس دسسسسسس

 

هقققققققققققققققققق لپاشوووووووووووووو

من این بشرو خیلییییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممممممممممم

انگار همیشه داره لبخند میزنه

هق هق هق هقققققققققققققققققققققق

دس دسسسس😍💃💃💃💃💃💃🤙💙 

بریم یدور بچلونیمش برگردیم؟! 🥺😍😍😍😍😍😍😍💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕 گوگولللییییممممم اوفففف (من الان از شدت سافتی میتونم اکلیل و مارشملو و رنگین کمون بالا بیارم😍💚)
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۱ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

وای اون رقص خیلی خفن بود😍😍😍

 

تولد دختر خوشگلمون مبارک😉😍😍

ارررههه واااییی باشه تابستون میشینم انقد میبینم که یادش بگیرم😍😂😂😂💃💃💃💃💃💃 بعد طراح رقصشم از جمله کراش های جدیدمه (یجی کیم😍💕) عرررر دیگه من....😍😍💃💃💃💃💃💃💃 


تفلد ریوجینی مفااارررککککک😍😍😍😍😍😍🌸💜💖❤
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۳ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

کف کففففففففففف

 

بریم بریمممممممم

هقققققققققققققققق من همیشه اکلیلی ام به خاطر این بشر

امروز داشتم ان سی تی ورلدو میدیدم هققققققققققققققققققق لنتییییییی خیلی بیبی بود توشونننننننننننننن

 

بچگیاششششششششش خدایااااااااااااااااااااااا

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

عرررر کوشولککککککممممممم🥺😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

عرررررر دنسه رو 😍😍😍❤️

 

هولاااااا توفلد اونی قشنگم مبارک 😍😍😍💃💃💃💃💃

من عاشق آرامش این بشرم بخدا 😍😍😍😍😍😍

خیلی دخمل عشقیه #^#

 

 

وای خدااااا لیدر کیوت + ریکشن کیوت اعضا = مرگگگگگ 🤧🤧🤧

 

 

 

اونی خوبی ؟ *ـ*

خیلی باحالللههه😍😍😍💜💖❤💙 تازه طراح دنسشم یجی کیم (کراش جدید بنده😐🤚💙) بوودددد عرررر 😍😍😍😍😍💃❤ 
من عاشق خودش، میم فیساش، عادتای بشدت شبیهش به من😍😂🤚💙 و اصن همچیشم واااییی خداااا😍😍😍😍😍😍🌈🌸💕 


خیلی خنگن واااییی اینو یهویی دیده بودم جرواجر شدم ینی اوففف مخصوصا چان و هیون خیلی جر بودن😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 


میسی خوفم تو چطوری یونیورسم؟!😍💜❤💖
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۴ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

آره منم پایم😍😍😍😍

 

💃💃💃💃

یسس یسسس😍💃 یکمم ورزش میشه این کمرمون اینجا نمی خشکه وح😍😍😍😍
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۷ venus ( سکینه موآ 😶✋)

آری خیلی خفن بود *ـ*

 

عررر عشقه ^-^

 

من جاست برا کیوتیشون مردم 😂😂✋🏻

مکنه 😂😂😂😂

 

 

خداروشکر ^^

منم خوبم عیشگم ^-^

عرررر😍😍😍😍😍 دا دا داد دامب😍💃💃💃💃💃💃💃💜❤💖 


یاح یاححح😍😍😍😂
جونگین که خله ولش کن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


خداروشکر حیححححح😍😍😍😍😍😍💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۲:۵۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

اصلا من با خل بازیای کیوت این بشر عشق میکنم 

دیروز تو یوت بک دور با سرعت دو برابر رو میدیدم اصلا اینقدر این بشر کیوت بود کلا بقیه رو ول کردم فقط اینو نیگا می کردم غش میکردم 😂😂

 

^-^

چیخبرا ؟ *ـ*

واااایییی جررررر😍😂😂😂😂😂😂 همچی بکنار، اینکه جونگین توی حتی جدیترین اجراها میخنده و نیشش تا بناگوش بازه بکنار😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 


هیچی همینطوری نشستیم😂😂😂 تو چ خبر؟! 😂💙
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۰ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اوففف اصلا بدجور با روح و روان من بازی میکنه این بشر 😍😍😂😂👌🏻

 

عه منم همینجوری نشستم دارم با اونیم میحرفم ^^

😂😂

ارررههه جررررر اووووففف فقط جونگینیکه وقتی میخاد بخنده دهنش عینه من نیم متر بازه😐😂✋💙 


جرررر😂😂😂🤟💙
پففف چرا موصوع نمیاد واسه حرفیدن😂😂😂
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۵ venus ( سکینه موآ 😶✋)

آره دقیقااااا من سر همینش میمیرم 😍😍😂😂👌🏻

 

 

اونی بیا پست آخریم #^#

دیفونه میشی میدونم :))

جررررر 
+از لحاظ روحی ظاهرا به فنکم عال این مینهو دوباره نیازمند شدم😐🤦‍♀️📌


آمدمممم😍💕🌸 
جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۹ venus ( سکینه موآ 😶✋)

چیرا ؟ @_@

حالت خوفه ؟ *ـ*

 

^-^

جررر  عاخه هوس کردم مینهو بزنه در کون یکی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اره بابا خوبم 😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۰۰:۲۹ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

هییییییییق چوکاهههههه🤧🤧🤧🤧😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💙

 

چان منگول کریزی جینیِس خودمههه😂😂😂💙

 

اییییح چ دنسش کراشهههههههههه دلم خاست😐😂💃💃💃

 

 

من موقع دیدن کینگدام اسکیز

میرم پیوی رفیقم :

نه نه نههههه

من فلیکسو فوش نمیدم

نه نمیدممممممم

نهههه فلیکس تو لیست سفید منهههههه

رفیقم : باز تو داری کینگدام میبینی 😐

کی تموم میشه این کوفتی😐

جای خالی هیون ب شدت حس میشد :)

 

 

منم شوتارو موخاممممم😭😭😭😭💔

عررررر تفلد دخترمهههه😍😍😍😍 یه میدزی یه ساله هیق حس میکنم خیلی کوچولم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌸🧁💙💕 

جررررر صیییممم چانیلایی که هم خنگوله هم جینیس واایییی واقعا ما به همین چان رفتیم ولا غیر😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤🌸💖💜🧁💙💕🌈🌻 

عررر ارررههه میخام تابستون شد یادش بگیرممم😍💃💃💃🌸💖 دا دا دامب 


من موقع دیدن کینگدام: 😐😍😐😍😐😍😐😍😐😍😐😍😐 
بعد از کینگدام: موندن در چنل بابل اسکیز جهت خالی کردن خود در زیر پست های فلیکس😐😍😂😂😂🤙❤ دیدن آپدیت اینستاها و فوش دادن به استایلیست ها😍😂🤟💙 
من اوندفه با دوستام ویدیوکال بودیم به دوستم گفتم کینگدام میبینی؟! گفت نه:/ براش اسم گروه های شرکت کننده رو گفتم، گفت وححح چقد سختهه انتخاب😶😍😂😂😂😂😂😂 بعد بهش میگم نبین😐 میگه چرا میگم چون الان من زنده نیستم تو بعدنا تموم شد ببین😐😂🤟💙 
ارررههههه خیلللیییی😭😭😭😭😭 دلم براش تنگیدههههه خیلللییی زیاد 😭😭😭😭😭😭😭😭 هیونجینمممم 🥺😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰 جینیریکممممم😍🥰🥰🥰🌈🌻🌈🌻🌈🌻🌈 
من واقعن نمیتووونممم به فلیکس فوش بدم اصن انگار مغزم هیچ فوشی رو بلد نیست وقتی لیکسی رو میینه😶😍🥰💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸💙🌸 


هیققق باید چلوندتششششش اوووفففف گوگولییممم😍😍🥰🥰🥰🥰🥰💚💚💚💚💚
+نمدنم چیشد یهویی هوس فنکم عال این مینهو رو باز کردم😐🤦‍♀️ شوکو من مریضم نه؟! حس میکنم واقعن این یه مریضیه😐😐😐🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۰۴:۲۵ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خخ خداااااا😂😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️

منم دلم خواست 😂😂✋🏻

فک کنم با این وضع هوس کردنم یبار یکی رو دانلود کنم سنگین ترم😐🤙🤦‍♀️ والا🤦‍♀️ هر بار میرم یوت خدایااا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ فک کنم نصف بازدیدای فنکم مینهو از طرف منه😐🤦‍♀️🤟💙🔥🧁 شیر توت فرنگی کوچولو🍓🍼

منم خیلی حس کوچولو بودن دارم :"))))

 

 

دقیقااااااا😂😂😂😂😂هممون بهش رفتیم وگرنه این حجم از باهوشی و خنگولیت همزمان عجیبه😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

جعررررررررر منم دقیقا همینممممممم😂😂😂😂

نه من اینم 😶👇

😐😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐😭😐🤧😑🤧😑🤧😑🤧😑🤧😑🤧😑🤧😐😭😐😭😐😭😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😭😐

 

وای من بعد کینگدام فقط دراز میکشم خون به مغزم برسه 😂😂😂😂😂😂😂😂✋🏻

هق صیممممم  اصن نمبشه به این جوجه فوش داد🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚

 

 

 

پسر کیوتمممممم >_>

+ جعرررررررر کنچانا مرتیکه دویل بانی اعتیاد اورهه یونو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤙💙

واقعن عجیبه جررر😍😂😂😂🤙💙 

جرررر😂😂😂😂😂😂

فرشته‌ی کوچیک من یونگبوکی😍😍😍😍💜❤💖🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️ 


+اره وححح شیرتوت فرنگی😍🥰😂🍓🍼
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۰:۵۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خخ 😂😂

اگه نتشو داری دان نکن *ـ*

بازدید میخوره بهتره *ـ*

جررر نت که دارم ولی نه یروز دان هم باید کنم اصن بسته به جونمه😍😂😂😂😂✋💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan