YOUNGBLOOD say you want me

YOUNGBLOOD

 

با توجه به خبری که امروز اومد خب راستش عرزنون من بدجور باز شد😐✋💙

هرکی منو خوب بشناسه، خیلی خوب میدونه توی دنیا فقط و فقط یه آهنگه که منو تا مرز جنون میتونه شیفته خودش کنه و اونقددددد بهش گوش کنم که آخرش باتری هوده گوشیم تسلیم شه😐✋💙

زمان ریلیز شدن این آهنگ (هق هققق سه سال و.دو روز گذشتتته ازون موقع😍⭐️) من عینه خرتو باقالی که چه عرض کنم عینه چیییی کل اون روز رو این آهنگ روی ریپلی بود😍😍😍 نه تنها خسته نمیشدم بلکه بیشتر و بیشتر میخاستم بگوشمش😍😂✋💙 توی مدرسه همیشه میخوندمش، در حدیکه صدای دوستای صمیمیم در اورده بودم😶✋💙 وسط کلاس میرفتم زیر گوششون شروع میکردم "یانگ بلاد سی یوو وانت می" بعد زرتی میشنیدم که بهم میگفتم کریستال دهنتو ببند عن این آهنگو در اوردی بچه بیخیال ما شو😐✋💙📌📌📌 دیوونه بازی هام در محدوده مدرسه و کلاس خصوصی هامون هم کافی نبود و عن این اهنگو تو ماشین هم در اوردم😐🤦 توی فلشی که همیشه تو ماشینمون پلی میشد اینو ریخته بودمو هر جایی میرفتیم تا به آهنگ شماره 6 میرسید+م من هندزفریمو از گوشم در میوردمو و با آهنگ میخوندم، مامان و بابام که کلافه شده بودن در حد چیییی😶😶😶✋💙 هیچی خلاصه که همرو با این آهنگ من بچوخ دادم😐✋💙📌📌📌 

امروز در عینه بی حسی مطلق،در عینه غرق شدن، دوباره این آهنگ منو نجات داد😍 هیونینگکای این آهنگو کاور کرد و دوباره منه موآی غرق شده رو نجات داد😍💙  هیونینگ کمال کای مرسی😍💙 مرسی که بهم یادآوری کردی کیَم و زندگیم چی بوده😍😍😍 مرسی بابت حال خوبی که امروز بعد از 3/4 روز تونستم بیابمش😍💙 

 

عاااممم یچیز دیگه:/ من هم آهنگ اصلیو براتون آپ میکنم، هم یه ورژنش که لایو خوندن، و هم کاوریکه هیونینگکای رسمن منتشرش کرده:) 

بگوشین قشنگن😍💙

و عااممم یچیز دیگه:/ اگه وقتشو دارین بنظرم گوش کردن کل آلبوم یانگ بلاد هم میتونه روزتونو قشنگ کنه ترکای قشنگ و لیریکای قشنگی دارن آهنگاش عااممم گوش کنین پشیمون نمیشین😊💙💙💙

 

5Seconds of summer - Youngblood

 

5Seconds of summer - Youngblood (Live on the voice of Australia)

 

HEUNINGKAI(TXT) - Youngblood (Cover)

 

 

 

  • Bin Bin
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۴ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

اونیییییییییییی

ام وی کانگ دنیلو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

نه هنوز یوت نرفتم اصن کارام بشدت رو هم افتاده🤦 

وقتی بایست کراشتو کاور میکنه ♡~♡

یانگ بلاد تنها اهنگیه که میشه روش برای یه مدت طولانی کراش داشت وه¤~¤

صیممممم عسللل شدیدددااا الان منو تو صمیجاتیممم😍😍😍😭😭😭😭😭 عسلللل تو تنها فایو ساس فمی هستی که اینجا میشناسم عرررر خیلی خوب الان میدونی چجوری خرتوباقالیم نه؟! 😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭 
یانگ بلاد تنها آهنگیه که هرچی عنشو در بیاری بازم کمه😂😂😂✋💙
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۸ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

وای واقعا مرسی کریستال جونم الان این آهنگ رو بیشتر درک کردم!!

خاهش میکنم عزیزممم😍😍😍💙💙💙 
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۲۹ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اونی *^*

کای همه رو دیوونه کرد 🤧🤧

دلبند منم خل شد 😂😂🤧🤦‍♀️

الان من خودم تو فضا سیر میکنم الانفقط تونستمبهخاهرم بگم کای چیکار کرده همرو دیوونه کرده😍😂✋💙 
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۱۷:۳۱ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

وای اونی نمیدونی چه لنتی بودددددددددددد

هر وقت تونستی برو ببینننن

منم باید بشینم تا شنبه کلی ریاضی تمرین کنم:"

اره بالاخره که میبینم😍✋💛

ارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

میدونم چگونه ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یانگ بلاد سی یو وانت می وانت می

"وی به سمت اهنگ حمله ور شدهههههههههههههههههههههههههههههههه"

عررررررررررررر بیا بخلممممم😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💜💙💜💙💜💙💜💙 
ریممبر د ووردز یو تولد می لاو می تیل د دی عای دای😍 
سرندر مای اوریثینگ کاز یو مید می بیلیو یور مان 😍 
یح یو یوزد تو کال می بیبی نوو یو کالین می بای نیم😍 
تیکز وان تو نو وانز یح یو بیت بی اَت مای اوون دمن گیم😍 
*وی بجز این آهنگ الان هیچ چیز دیگری را زیر لپ زمزمه نمیکند😍😭😭😭✋💙*
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۰۲:۱۸ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

الهیییییییی😂💔

فک نکنم تا شیش ماه دیگه از خر تو باقالیش در بیای😂🤙

6 ماه کمه😂😂😂😂🤟 من روح و روان همرو بازی میدادم با این آهنگ😂😂😂😂😂😂😂 
در حدی بودم یمدت استیکر اون نوشته یانگ بلاد عه که رو کاوره:/ یمدت ایتو ر  همه عکسام ادیت میکردم😐🤦‍♀️📌📚 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۲ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

خب پس میریم تا اخر عمر ایشالا😂😂😂🤙

وای جدا؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂✋🏻💚

یسسسس😍😂😂😂🤟💙 
ارههه واااییی 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan