Happy Birthday HYUNJIN

💙 تولد هیونجین مبارک 💙

 

 

 

 

 

 

 

 

یکم داراماتیک بازی از مستر داراماتیک ببینیم

 

 

 

از سری بدبختی های هیونجین در موزیک کور :|

 

 

 

 

 

خداییش از وقتی اینو دیدم اصن دلم نیومد اینجا نزارم اصن خیلی خرهههه

 

 

 

 

 

 

اینو خیلی دوست دارم ^.^

 

 

بسه یکم سافت شین *-*

 

 

 

یکم تیک تاک ببینیم XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب امروز تولد مستر دراماتیک استری کیدز ینی هیونجین عه

پرنس خنگول دست پا چلفتیه مهربون ^.^

تولدش خیلیی خیلی مبارکهههههههه *-*

پ.ن: دلم میخاست بشینم ادیت درست کنم برا تولدش دیگه ادیته ریده شد کلن بیخیالش شدم -_____-

 

 

 

 

 

 

  • Bin Bin
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۹ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

ووییی چقدد نینیهههههه کویوتتت

تفلدتشش کلییی جوکاههههه گیلیی گیلییییی🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎁🎶🎁🎶

تولد تولد تولد هیون دست پا چلفتی مبارک XD 💃💃💃💃💃💃💃💃🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

مبارکککککککک

 

چقدر خوبه باهاش تو یه روز بدنیا اومدم 🥺😍😍😍

 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

واااااییییییییییی تولدتتتتتههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 عررررررر تولدت مبارککککککککککک😍😍😍😍😍😍❤💜💖❤💜💖❤💜💖
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۸:۱۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

شولولولولولولولووووووووووووووو عرررررررررررررررررررررر

میگم عادیه که من استی نیستم ولی روش بد کراشم؟

قریجاااااااااتتتتتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃❤💜💖❤💜💖❤💜💖

کاملللللللنننننن عادیه😍😍😍😍😍😍 اصن چجور میشه روش کراش نداشت عای مین*-*
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۹:۵۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

هیونکم :")

اولین کراشم تو اسکیز :"))))

تفلدش مبارکککککککککککککککککک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙

اوخخخییییییییی *-* 
تولد دست پاچلفتیمون مباااااااااااررررررررکککککککککککککککککککککککک 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۲۲:۱۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونی خیلی دوسش دارم :")

خیلی :")

خیلی کراشههه😭😭😭

من بار اول رو رپش کراشیدم بعد قیافش😭😭

منممممممم *-*
با اینکه خیلی فوشش میدم
با اینکه باهاش سره بلند کردن مو مسابقه میدادم
با اینکه برا مو سیاه کردنش خودمو جرواجر کردم تا بالاخره سیاه کرد
بازمممم انقده دوسش دارم حد نداره *-*
جینرت کوشول *-* دوست دارم هوانگ بچ هیونجین قشنگم *-* 

من یچی بگم؟! اون اوایل استی شده بودم اول رو فلیکس کراش زدم بعد جونگین شده بود بایس رکرم بعد یمدت جونگین و هیونجین رو با هم اشتباه میگرفتم اصن تباه بودم بعد دو هفته فهمیدم اشتباه میگرفتمشون 😐🤦 چه تباهی بودم من 😐
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۰ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

دقیقاااااااااا :")))))

 

جعررررررر منم ازین تباه بازیا زیاد دارمممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی😨

منم دقیقا سه تا کراش اولم همینا بود😶

اول هیونجین

بعد جونگین

بعد فلیکس

وای پشمام😨😭💙

😍💖💖💖💙💙💙💙💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙


وااااییییییی صیمیجات شدیمممم عرررررر😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan