اصلن کار قشنگی نیست😐📌💙

اصلنننننننن اصلللللننننننننننننن کار قشنگی نیست آقای لی مینهو 😐📌🤦  

تو شیر توت فرنگیه من بودی هیقققققق این دیگه چیشی بود مسموم شدممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🍓🍼💔

 

 

حالا فنمیتینگ امروز : 

شیرتوت فرنگی خالصصصصصصص 186% طبیعی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

 

 

فلیکس مثه پری ها شدهههههههههه واااااایییییی😍😍😍😍😍😍😍 

مای فیری تیل😍😍😍🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️

 

 

ترک جدید استری کیدز با همکاری Alesso 

اینم اسپویلش

(لاک سیاه جیسونگ رو مشاهده کردین؟! *-* هیق عررررررر)

پ.ن: کریستال دیگه شهید شد😐✋💙💚💛⭐️

  • Bin Bin
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۲۱ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

او خوداااااا🤧😍

 

عررررر هیقققققث خیلی لینو اتک بزرگی بود اححححح چشماش وححححح اون تتو عه چیشی بود حزنذیتئرذیگازاکازتث خرررررر😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 مگس کش من کووووووو؟! 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😐✋❤
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۲۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪
خب اینو ویرایش کردم حل شد:/
کنچانا کنچانا😍😂💙
پریییی قشنگمممم
هیققققققق زیادی سافتههههه زیادییییی😍🥰🥰🥰🥰🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

لمیمرکسیمییکسمزی سوتیییییی

😂😂😂🤚💚

عررررررر من بنگ چانم دوست دارم بنگ چاننننننن هموشن خوبننن عرررر

*تشنج*تبنفننرحبحبتبننبنب

من عاشق هر 8 تا اسکلشونم خر تو باقالیا کیوت😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۶ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

وووی خداا اونیم فن گرلی هاش آدم کشه😍🤧😂

مگس کش چراااا😶😶😂

ناموسن انقد وحشتناک فنگرلی میکنم😶 ماییی گاااشششش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍💙

مگس کش برا اینکه بزنم تو ملاج شت نت😐📌💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۵ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

حق دارم خو

من حتی نمیدونم اسم بایسم چیه

اکشال نداره😍💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۸ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

ارههه وحشتناک و کیوت😍😍😍😂😂

اوخ گناه دارن که😶

وااااییییییی جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍓🍼🧚‍♀️🍓🍼🧚‍♀️🍓🍼🧚‍♀️🍓🍼🧚‍♀️
اصلنم گناه ندارن😐 شت نت خر است😐🤚📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۲ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

فقط پونزات😂😂😂😍😍

پونزام اوری ور عال اروند د وورلد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐🍓🍼🍼🍼
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۹ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اونی من اومدم فقط بهت مردم *-*

 

 

# لینو و فلیکسه قاتل :// 

راستشو بخای خودمم اول دیدم پشمام همه پر پر شده بود😶😂😂😂😂😂😂😂😂 اصن سره اجراش دست و پام میلرزید وححح بیشووورای کفاثت و خنگولک خفن😶😍😍😍 
یه استیج میرن مرگگگگگ
بعد فنمیتینگ اون روز رو میبینی انگار چن تا بچه رو با تم یاسی و سفید نشوندی یجا کیوت بازی در بیارن😐🤦‍♀️🍓🍼 شیر توت فرنگی بازی تا چه حد؟! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️


#یه مشت قاتل رو داریم استن میکنیم به جان همین کپکای رو میوه😐🤚💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۲ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

وای خداااا

یعنی ذهنت خیلی خلاقه😂😍😍👌🏻

نبابا فقط یکم تاب داره یونو؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍🧚‍♀️💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۱۲ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خدایی چجوری اینا آدمن ما هم آدمیم ؟ ://

آخه این حجم از خفنیت و کیوتی یه جا چجوری درون این موجودات جا میشه ؟ @_@

یکی بیاد منو قانع کنه :///

 

 

اونی خوب نی اینقدر به کپک های روی میوه قسم بخوری ها 😂😂

فهمیدی بیا منم خبر دار کن😐🤚💙 
هم خفنه😍
هم کیوته😍
هم شیر توت فرنگیه🍓🍼
هم لینو شی خبیثه😂
هم خرگوش کوچوله🐰
هم کسیکه میخاد تو دهن هیونجین دستمال بزاره و بندازتش تو فر با دمای 120 درجه فارنهایت بپزتش😶



نمدنم چرا افتاده تو دهنم 😂😂😂 جررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۶ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خدااااا چرا آخه ؟ 😂😂

هیونجین بچم 😂😂😂😂

 

 

فدا سرت بوگو اصلا 😂😂

هم دلم میسوزه هم بعضی موقعا بهش حق میدم😂😂😂😂😂😂😂😂 
هیونجین کیست؟! شخصی که میاد وسط همه کاپل ها و میرنیه به شیپ ها😐🤚💙😂😂😂😂😂😂😂😂😂 


ایحححح میسی😍😂💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۳۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خخ 😂😂😂

بیمیرم براش *^* 😂

 

خواهش 😂✋

😂😂😂
لایو مینسونگ داریم یهویی هیونجین میاد وسطشون😐 بار چیشی؟! وححح نکن نکن اینکارا آخر عاقبت نداره هوانگ😂😂😂😂😍😍😍😍💙💙💖💙💖💙💙💙💖💙


😻
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۰ venus ( سکینه موآ 😶✋)

عه اونی نگو بچم *-*

به هیونجین بگید مثل کای که با موآها شیپ میشه اونم با استی ها کاپل شه *-* 😂

هیون پرو تر از این حرفاست😂😂😂


یک سری از تصورات مخروب استی ها در مورد کینگدام رو برات شرح میدم: 
استری کیدز میره کینگدام اونوقت 
ما فلیکس رو داریم که برا همه براونی میپزه بچم😍 
هیونجینی که میپره وسط همه کاپل ها و مثلث عشقی میسازه 😂 
لینویی که میره در کون بقیه میزنه و امتیاز هاشو کسب میکنه😂😂😂 
😂😂😂 ینی مغز استی ها😂😂😂 جرواجرررر جرواجرررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

فعلن که چان با ما روز ولنتاین قرار گذاشتو با گل و شکلات اومد😶🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۰۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

ویتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

اون عکی اولیه مال کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اجرای کینگدام امروز😶🤚💙
لینک بدم ببینی؟!
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۷ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اشکال نداره همه ی فندوما دیوونه ان 😂😂✋

هر ویژگی ای که اعضای گروه داشته باشن فنا سه برابرش رو دارن 

حالا هر ویژگی ای که باشه 😂

 

چند وقت پیش یه تیکه از لایو بم بم عضو گات سون رو دیدم ( نمیدونم میدونی یا نه ولی گاتسون هفتا دیوونه و خل و چل و روانین اصلا ... از اونجایی که سونبه ی پسرا هم هستن دیگه خودت بفهم چین 😂😂)

بعد برگشت گفت میدونم که ما خیلی دیوونه ایم ولی ...

شما آگاسه ها دیوونه ترید 😂😂😂

دقیققققننننننن😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙💙💙💙💙🌻💜


ارییییی ارییییییی😂😂😂 میدونم گاتسون چجور عجوبه ایه برا خودش 😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂 
واااااااییییییییی جرواجررررررررر وااااییییییی ارههعههه صیمممم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌🌻❤💛

یونو؟! دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🍗
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

بخدا 😂

الان هر جا یه استی ببین یه دونه خل و چل و دیوونه و نمکی مثل اسکیزه 😂

هرجا یه موآ ببینی مثل پسرا و پایه و شیطونه 😂

هر جا یه آگاسه هم ببینی از ایناییه که یه جوری زدنش تو برق دیگه عمرا بشه کشیدش خخ 😂😂😂

 

 

آی گفتی 😂😂

صیممممممم😍😍😍😍😂✋💙💙💙💙💙💙💙
الان که فک میکنم، من نرمالم🤔 فقط به بچه هام رفتم😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


+ونوس😶 ونوس😶 دست و پام شل شد😶 ونووووسسسسس😶 فردا...یه...ترک...جدید...از...استری کیدز...میاد😶 چقدر...بی خبر😶 ترک..عه...رو...با...یه...خاننده...خارجکی...خوندن...عرررر... خودم...خاننده...عه...رو...نمیشناسم... ولی...تو...چنل...نوشته...بود...معروفه:/ عرررررررر ترک جدیددددددد عررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 پس فردا هم ترک جدید ایتزی میاد که برا میدزیا خوندن😍😍😍😍😍😍😍😍 منو اینهمه خوشبختی محالهههه محالهههههه ترک جدید گوشیدن مثه خاب و خیالللهههههه خیالههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻😻😻💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃


👇
- آرتیست Alesso سینگل ترکی به نام ' Going Dumb ' با همکاری استری کیدز منتشر کرده؛ 👑
+ این ترک برای کشور ما فردا در دسترس خواهد بود.
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۱۹:۵۰ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خخ 😂😂😂

 

عععععععععععععععععععععععع *-*

چرا ؟ وای ؟ چرا آخه ؟ چرااااااا ؟ 

لعنتیا چرا اینقدر خوشتون میاد یهویی شوک وارد کنید خو #^#

دو روز قبلش نمیشد خبر بدین هیق *^* 

 

 

میخوام #^#

اونی وقتی منتشر شد به منم میدیش ؟ #^#

میترسم تا صبح یادم بره آخه ـ-ـ 

خیلی خیلیییی خیلللیییییی یهویی بود خیللللللییییییییییییی😶😶😶🍗😶😶😶😶😶😶
پوسترش و اسپویلشو اضافه کردم اینجا:) 
عادت کرذن سکته بدن بخدا😶✋💙



باش باشه برات میفرستم😍💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۰:۰۴ venus ( سکینه موآ 😶✋)

خیلی #^#

اوه جووون چه آهنگ خفنی هم هست *-*

خوششون میاد :/

اینا اینجوری ایسگا میکنن احتمالا 😂😂✋

 

 

میسی *^*

یاده هلو استرنجر میفتم نمدنم چرا😍😂💙
اصن از سکته دادن لذت میبرن یونو؟! وحححح😍🌻🌻🌻


قربون مماخت≧ω≦

میگم اون عکس اول  برای کینگدام نیست ایا؟! 

 

اره همون استیج فاکی تو فاکیه😐💙💙💙
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

ا..او...نییی

داری باهام شوخی میکنی اره

امروز کینگدام بود و من نمیدونستم؟؟

ار یو کیدینگ می؟

تو لو خدا بگو شوخیهههههههههه *اشک اشک*

اره لینکو بده هق

از هر گروه یه عضو سولو دنس داشت که من بسخصه طبق معمول فقط با استیج جویون و لینو و ایتیز(مشخصه اسمشو نمدنم یا چی؟!😂) به فاکیجاااات رفتممم😍😍😍😂😂😂💙

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

وححححح

فک کنم اگه هیونجین بود اون میرفت :)

 

نههههه من تحمل ندارممممم😭😭😭😭😭

منم همین فکرو میکنم:/


شوکو اون گووینگ دامب رو اضافه کردم دیدی؟! *-*
سائطفغنطلتدلف
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۱:۵۲ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

نه به کجا اضافه کردی؟؟

اصن چی هست؟؟

میانه اونی من الان خستم مغزم رد داده😂

تو همین پست همون پستر سبز عه :)

کنچانا کنچانا 😂😂😂
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۱:۵۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اندراحوالات یه استی:

عه بازم کامبک😐💔

نه کامبک نیست ترک عه:/
شوکو باورت نمیشه امروز چقد تنم بخاطر اسکیز هی میلرزید وحححح تا مرز سکته رفتم😐

پ.ن: اندر احوالاتتو دوست دارم *-* XD
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۲:۱۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

هرچی من کامبک میحسابمش 🤧🤧🤧

اصن مگه به هرگونه برگشت کامبک نمیگن 😐💔😂😂

فقط بگین هیون نیست تا پاشم جر بدم ج‌و‌پ رووو ://

 

ج.پ.ن : جدا^^😍😍😍😍💙💙

جرررر عاشقتم *-* 😂😂😂😂😂
دیگه یه ترک اونقد کامبک حساب نمیشه که😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
راستش اگه رنگ مو هاشونو نگاه کنی معلومه قبلنا هیون بوده ضبطش کردن:/ ولی چرا هیون نبود تو این تیزر اسپویله؟! :/ نکنه پارتشو حذف کرده باشن O.O بخدا اگه ازین گوها بخورن میرن از 8 نایه جرشون میدم -__________________________________-


ج ج پ.ن: اررررررررهههههههههههههههههههههههههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۲:۲۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

#ج‌و‌پ خر است و تمامممممم

اگه اینکارو بکنه این ترکو جزو کراشام حساب نمیکنمممم😑😑😑😑😑(وجی : اون هفتای دیگشون که هستن....من: ساکت وسوسه ام نکن)

۸ عدد مقدسیه😂😂😍😍😍😍

 

 

ج.ج.ج.پ.ن : وایییییی تنکسسسس😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

صیم عز فاک -_-
منم قلبم نمیتونه قبول کنه اینجور چیزارو ولی لنتی اون 7 تا بچه چه گناهی کردن قربانیه این بازیه کثیف بشن T.T
عای بیلیو این اوتی 8 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


ج ج ج ج پ.ن: 😍😍😍🌻🌻🌻💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

من فقط ماله جویون رو دیدم عر ...

زت،بعبیغغقنغیظغقم

 

کیحتث شهقدارخیمیاذ
من اصن این ریختی بودم: عرررررررررر جویون جویوووونننننن ایییییی داره راه میره زیر پاش ازون یاروعا روشن میشه😐😂 بعدم استیج خوده جویون که خرتوباقالی گشتم باهاش *-* یهویی بعد از نشون دادن لوگوی دبویز، استیج لینو بود من خیلی عادی داشتم میگفتم بح بحح این یارو دودی هارو که یهویی پشمام ریخت-___- مرتیکه رفت یه لنز فاکی گذاشت بعد -________- ایشششش لینو شی خبیث اح اح -_____- بخدا سکته زدم اصن اون تتوی مزخرف و اون لنز مزخرف تر رو دیدم -___- من از فیلم ترسناک ها نمیترسم نمدنم چرا ازین چیزا میترسم فاک
بعدشم استیج ایتیز بود اونو هم دوس داشتم (هر چند هنوز نمیشناسمشون:/ )
ولی راستشو بخای برا بقیه هم تا آخر نشستم دیدما ولی بنظرم هیچی مثه همون 3 تا استیج اول اتک دار نبود *-* نمدنم شاید اصن بخاطر اینه که دوسشون دارم یا چی:/ ولی نمیدونم ولی بنظرم قابل مقایسه نبود:/

جرررررر ... اصن جویون جویون جویون .................  للطنففظظففطنمغب

میدونی من لینو رو خیلی میدوستم •-• بنطبهیهژطهقژهنژبنلژ 

ایتیز رو درست نمیشناسم ولی بایس دارم اما اسمشو نمدونم 😊😂💔

به نظر منم  Z لاین (دبویز ، اسکیز ، ایتیز ) از بقیه گروه ها بهتر عمل میکنن 

چون کلا این سه تا از اولش هم مقابل هم قرار گرفته بودن و این رقابتشون رو جذاب تر میکنه 👀....

 

 

تماذلربیزقسثطیزلاتهنخمنتداذغلفرزقثطرذدتئهن (قلط خوردن رو کیبورد:| )
هم شیر توت فرنگیه برام هم لینو شی خبیث 😐 بخدا دست خودم نیست فوش خورش ملسه 😂😂😂
من هنوز بایس نَ انتاخبیدم:/ ینی یکم گشادیم میاد برم یاد بگیرم 😂
صیم تفکر *-*
ارررییییییییییی دقیققققننننننن اصن دلیل داشته که اول اینا اسپویل شدن بعدن اومدن اونارو جدا گفتن:/
+هیچ کار شت نت بی دلیل نیست 😐


+راستی مینا خوفی؟! خوشی؟! سلامتی؟! دلم برات تنگیده بود *-*

جررررررررررر 

به نظرم این دوتا لقب برازندشه 😂 ککککککک

خدایی بیماری گشادی خطرناک تر از کروناست امیدوارم مسئولین رسیدگی کنن 😂💔

اخخخخخ میخواستم دقیقا همینو بگم ... قطعا یه منظوری داشته که یهویی فقط اون سه تا رو گفته ...( دوباره یاده اون اجرا افتادم و عر ...مردم )

 

+ thanQ (تشکر کردن به روش دبی ای ...کیو...تنکیو)

خوفم ،خوشم ،سلامتم تو چطوری ؟! 

عرح منم دلم میتنگولید برات  (زبان فارسی را به چوخ دادم ... میتنگولید ! )

😂😂😂💙💚💛⭐️🌻
😂😂😂 اصن لقباش عینه خودشن وح😂😂😂💚
اره واقعن امیدوارم رسیدگی کنن جرررررواجررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌💙
صیم شت😐✋💙 منم چن روز پیش داشتم به زندگیه نرمالم رو میکردم که یه بنده خدای تازه استی اومد یه گیف نشون داد کفت اینو ببین😐 میناااااااا مینااااااااااااا اصن تنم یهویی یخ کرد بعد داغ کرد بعد ترک برداشت وححححح😐 اصن یادش میفتم تشنج میکنم فاک😑📌❤


+مینا یچی بگم؟! چن هفته پیش رفتم از کمد مبارکه کتاب زمین شناسیمو در اوردم یه نیم نگاه کوتاه بندازم که برا کنکور عذاب وجدان نگیرم که چرا نخوندم و اینا یجا بود نوشته بود فرمول محاسبه دبی آب رودخانه *-* میناااااااا هیق عررررررر 😍😍😍🌻💜💙💛⭐️
میسی دُلم منم خوفم ایح ایح ≧ω≦ 
گودددوووووو😍😍😍😍😍😍😍 (منکه خیلی وقته تن و بدن فردوسی رو تو گور با کلماتم میلرزونم😐✋🤦📌💙)
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۰۶:۴۸ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اون هفتا ... ببخشید هشتا ... درواقع نه تا (:/) خیلی مظلومن😢😢😢😢🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

هیققققق 😭😭😭✋💜💜💜

پارهههههههههه ....😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

خوبه زنده موندی  ... عررر😂💔💔💔

 

+ ایظباظواپقظقظکلهفخغمظظفمفمفطمفطفمنطنطفتقغکسفهقظفنطلنط ...عررررررررررر.... اصن ادم این چیزا رو تو کتاباش میبینه ذوق میکنه امززغغژخغخژغبخ T~T💔

نیو را شکرررر •-• 

واییییییی جررررررررررررر بیچاره فردوسی 😂😂😂😂😂💔

😂😂😂😂👌💙
جرررر یسسس😂😂😂😂😂💙🐰

+دمداهعلبفیفغبرعذندمدحدححدتلبیفزا ترنمذکپگمجمتنلنره (تا 5 ساعت قریجات میرفتم😍😂😂😂) 💃💃💃💃💃💃💃💃😻😻😻😻😻😻💃💃💃💃💃💃💃💃💃😻😻😻😻😻😻😻💃💃💃💃💃💃💃💃😻😻😻😻😻😻😻😻
من عاشق زمین شناسی عم *-* 
😂✋💙🌻💖 روحش شاد😍 یادش گرامی😍✋💙

ککککککک 😂😂😂😂

😂💃😂💃😂💃💃💃💃💃💃💃💃😂😂💃(کمی همراهی کردن)

زمین شناسی هم عاشق توعه 😊😂

بلی روحش شاد 😂😻💔

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
واااایییی جررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙
🙏😍💙😂😂😂😂😂😂😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan