چالش 30 روز آهنگ (روز نهم)

چالش 30 روز آهنگ (روز نهم)

آهنگی که رقصشو بلدی:/

 

(لینکا رو اسم آهنگ لینک شدن:/ )

 

ITZY - WANNABE

 

ITZY - It'z Summer

 

TOMORROW X TOGETHER - New Rules

 

Dino(Seventeen) - ZERO 

 

 

البته الانا یه نمه یادم رفته چون خیلی وقته تمرین نکردم:/

  • Bin Bin

عوووو اون تی ایکث تیه ثختههههههه افریننن 

اکلیل با اثتعداد😂😂😂💃💃💃🎉🎉😻😻🤗

واااایییییی من انقددددده دنس میو رولز رو دوست دارم که حد نداااارررههههه😍😍😍😍😍😍 از همون هفته اول موآ شدنم شروع کرده بودم دنسشو یاد بگیرم😍😂😂😂✋💙💚💛 قبلنا چ خوب از بدنم کار میکشیدما🤔 الان هینه تخته چوب گوشه اتاقم افتادم وح😐🍗

جررررر😂😂

عووو من همیشه ثعی کردم کاور کنم ولی اثن بدنم به درد رقث نمیخوره خشکه

تثمیم گرفتم همون ببینم بیشتر به نفعمع😂😂😭😭

من کلن دنسم خوبه(االبته بیایم تعریف از خود حسابش نکنیم:/😂✋🥕) من چون ژیمناستیک اینا میرفتم بدنم کلن نرمه ولی الانا یه 5/6 ماهیه چپیدم گوشه اتاق کتاب دستمه همش کلن از جامم بزور بلند میشم وااایییی دیروز بابام یه عالمه حرف زد که بچه داری درس میخونی یه کش و قوسی به اون کمرت بده قوز میشیا😐✋💙 
خلاصه که باید جزو اهداف سال جدیدم تکون دادن بدن مبارکه را به لیستم بیفزایم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررر

عافریننن یه‌تکونی به خودت بده😂😂✊✊✊

تو میتونی فایتینگ

 

تکون بده اوو اوو😂😂😂😂😂✋💚

یس یسسس قر قر قر قر😂😂😂😂😂😂✋💖💙💜

دروغ چرا به زمانی همه دنسای توایس رو بلد بودم

الان هیچ کدوم رو یادم نمیاد

تو رقصای بنگتن هم فقط نات تودی را بلدم😐

اونم نصفه نیمه

خیلی دوس دارم برم این چالشو 

وه؟

منم تنبل شدم یه زمانی میشستم حتی طراحی دنسم میگردم وححححح😶 حالا😐 عینه یک عدد میکروب افتادم گوشه اتاق😐✋💚🌱 
عه😍😂😂😂👌💙 به من شوکو گفت بشرکتم😂😂😂 میخای بیا تو هم بشرکت😍😂😂😂 هوم؟! :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan