Happy Birthday J-HOPE

 

 

 

تولد جی هوپ مبارککککک

کسی که همیشه بهمون خوشحالی و امید داده 😍😍😍💜💜💜💜💜💜

هورااااا همه برقصیییینننن😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃

💃💃💃💃💃 قر قر قر 💃💃💃💃💃💃

🎉🎉🎉🎉🎉 دستتتتتت 🎉🎉🎉🎉🎉

 

 

  • Bin Bin

سان شاین قشنگ 😍😍😍😍😍

 

بیا وسططططططططط💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖🖤💖

شولولولولولولولو برقصین قر قر قر قر 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃



+شوکوووووووو قفلی زدم رو چیکا بوم بوم بدجوری قفلی زدم درم بیاررررر T.T

قر قر قرررر💃💃💃💃💃

 

 

 

+شتتتتتتت اونی تواممممم؟؟؟

جالبه بگم منم😐✋🏻😂😂😂😂

البته من همزمان رو لیپ استیک و چیکا بوم بوم و گیمی گیمی همزمان :///

بدجوووووررررررر قفلیم روشوووون 😭😭😭😭

 

 

+عه بازم دستکاری قالب😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍫

قر قر قر



+ اوفففففف ارههههه لیپ استیک هم خیلیییی عررر عهههه اوففففف *-*
ولی اصن چیکا بوم بوم اصننننننن عرررررررر برام ازون قفلی هاست که تا یه ماه از دهنم نمیفته اوففففف خیلللللییی عرررررررررر داررررررررررهههههههه *-*


+اره منتظرت بودم گفتم عه شوکو کجاست لو برم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عادت کردم به بودنت جررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

+دقیقاااااااااااا

وای

منکه ذهنم همش اینه

چیکا بوم بوم💃💃💃

چیکا بوم بوم💃💃💃

جالبه اسما عم میگف روش قفلی زده😂😂😂😂

 

+ جدی😂😂😂

اره دیگه ما اینیم😎😎😎😎😎😂😂😂😂😂😂

 

میخای تمشو ابی کنی؟؟ *-*

ریلی *-*
عررررررر اصن بهت بگم گذاشتم رو ریپلی هی میخونه باز اول اوففففف عینه میک یش و باس روش قفلی زدماااا اصن این ترک بهشتی کجا بود تاحالا هیقققق T.T


+ ارههههه خخخ اصن تو نباشی دیگه قالب زدن حرام است  XD


بک گراند همون لیمویی خوبه بنظرم ولی اره میخام ازون سورمه ای ها استفاده کنم بیشتر چون قرمز خیلی توذوق میزنه برا همین کمتر ازش استفاده کردم :/
رنگای این کامبک از لیمویی و قرمز و سورمه ای استفاده شده منم میخام ازینا استفاده کنم:/

مهیمیهسعنشعمشعممشعشمعسمهسهم

دقیقااقاقاقا😂😂😂😂😂

چیکا بوم بوم

چیکا بوم بوم

 

 

+ دقیقا😂😂😂😂✋🏻

 

اره توجه کردم بهش

خیلی به عکس هدر هم میاد بنظرم *-*💖

در کل

واقعاااا خیلی بهتر از موقعی شده که قرمز بود😍😍😍😍

سورمه ای و لیمویی ترکیب جذابیه😍😍😍😍😍😍

چیکا بوم بوم
چیکا بوم بوم
چیکا بوم بوم
چیکا بوم بوم


+دقیقن برا همین بود ازونیکه الان اونوره اصن خوشم نمیاد:/
مخصوصن بکگراندش که به اون قبلی صورتیه میومد نه به این یکی :/ واقعن رو اعصابم بود میخاستمم برش دارم قالب کلن پخش زمین میشد یه وضع ناجوری :||| خلاصه که تحملش کردم با بدبختی -___-
اره واااییی خیلی خوبه *-* ق مز کم باشه ولی قاطی توش باشه یجاهایی از خشکی درش میاره واقعن خوبه من عاشق تم کامبک ایندفه شدم *-*

قر قر 💃💃💃💃

 

 

+ اوهوم حق داشتی

صبرت زیاده پس😶😂😂😂😂😂😂

عاره عاره دیییقاااا *-*

خیلی ناز شده😍😍😍

قر قر (بقیه قر در پست بعدی :/ )

+الان چطوره؟!
بجز هدر که بنظر زیادی بزرگ شده بقیه گمونم اوکی عه نه؟!

(اوکی😂😂)

 

 

+ عالیههه

نه هدر عم سایزش خوبه

اندازه قرمز و لیمویی و سرمه ای عم تناسب داره

XD


+نه هدرش میخام اندازش مثه اینیکه اونوره باشه :/
اره اره الان در مورد رنگاش آرامش دارم خداروشکر 😂😂😂

+ عاو گرفتممم

 

اونییی

فاککککک

اون شویی بود ک یونجون شرکت کرده😨

یانگ یانگ عم شرکت کردهههههههه فااااعککککک😨😨😨😭😭

اوهووومممم منم فک کردم اول اشتباه میگن ولی بعدششش... یانگ یانگم هیقققق دیدی؟! T.T لباسش قرمز بود عررررررر T.T
چرا میخان منو بکشن؟! عررررر هیققققققق

من عکساشو پیدا نکردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم عکس ندیدم برو تو یوتیوب همون در مورد یونجون رو سرچ کنی خودش یه فیلم کامله یانگ یانگ هم توشه ولی چیزاشون فرق داره مثلن ماله یونجون تمش سیاه اینا بود:/ ولی برا یانگ یانگ یادمه قرمز بود :/

تعف بر این لایف -______-

تفیجاااتتتتت 😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan