ونوووووووسسسسسسسسس

برا مشاهده کلیک ^.^

 

≧ω≦

≧∇≦

≧ω≦

  • Bin Bin

من خیلی پروام که تا میبینم کریستال ونوس رو یا ونوس کریستال رو صدا میکنه میپرم وسط😐💔😂😂😂😂😂

اوخیییی خداااااا😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

😂😂😂 عزیزمممممم😍😍😍 این چ حرفیههههه😍😍😍😍😍😍 قدمت رو چشمامون😍😍😍😍😍😍💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙

لاو یو اونی😂😂😂😂😍😍😍😍😍🍩🍩🍩

لاب یو توووووو😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💚💛⭐️💙💚💛⭐️💙💚💛⭐️

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

ونوس مرد 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

 

هق اونی 

سرنگهه سرنگهه سرنگهه سرنگههههههههههههههههههههههههه 😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💃💃💃💃💃🤗🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💃💃💃💃💃🤗🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💃💃💃💃💃🤗🤗🤗🤗❤️❤️❤️❤️

 

اونی 

بیا همیشه و تا ابد با هم باشیم ؟ باشه ؟ 🥺🥺🥺❤️❤️❤️

وای تف نمیدونم چرا بغضم گرفت 😅😅😅🤧🤧🤧

ینی بالاخره من تونستم این پست رو منتشر کتم وااایییی😂😂😂😂😂😂 باورت میشه چن بار هی تاریخشو عوض میکردم؟! 😂😂😂😂😂  دیگه منتشر شد آخیشششش برم قهومو بنوشم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


باز تو ازین حرفا زدیکه😐 خدانکنه عه😍💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💖💖💖💖💖💖

سارانگههههههههه ترررررر تررررررر ترررررررر😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸


حتی اگه بیان هم خراب بشه بریزه رو سرمون ما باز هم با همیم🥰💜💜💜💜💜💜💜💜
ایییی گریه نکن لابلی😍🧚‍♀️🌸🧚‍♀️🌸⭐⭐⭐

شوکو یه بار دیگه از این حرفا بزنی خودت میدونی ها 😶😶🔪❤️❤️

اره شوکو منم پونز دستمه 😐📌
😂😂😂😂😂


شوکو

هق خیلی خوب بود 

بزار به شیوه ی خودت ابراز احساسات کنم 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

 

یو آر مای سولمیت فور اور 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

 

قطعا 

حتی اگه یه روزی فراموشی هم بگیرم 

مطمئن باش قلبم هنوزم دوست داره ^-^

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

نه اهل گریه نیستم خیلی 

بغض بود 😂😂❤️❤️

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🏙🌃🌌🌃🏙🌃🌌🌃🏙
🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜🧚‍♀️💜
❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸❤🌸
🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌🌠🌌
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
 میسی عزیزمممممممم😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

فور اور اند عالویز 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐


می توووووووو🥰🥰🥰🧡🧡🧡🧡🧡🧡🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈


🤗🤗🤗🤗🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🥰🥰🥰💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖💚💖

😍🤗❤️💞

 

کاش یه روز بتونم ببینمت 🥺😭🤧🤧

میبینیم مطمئنم😍😍😍😍😍💜💖🧡💜💖🧡💜💖🧡
قراره بریم یونبین مسافرت واقعی ها! یادت نره یوقت😍😂😂😂🌸💛🌸💛


+اگه یروز همو ببینیم تو ریکشنت چیه؟! 😂
من آدم نیستم کلن اسکلم یکیو میبینم از آشناهام خندم میگیره😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂 همیشه همینم دوستام و خانواده هاشونو هم یجا ببینم اولش 5 دیقه خنده ی غیر قابل کنترل دارم😐😂😂😂😂😂😂
تو ویدیو کال هم همینم یریز اولش بجا سلام میخندم هی دست تکون میدم😂😂😂😂😂😂😂😂 
(الان ونوس میگه این دختره خل و چل چرا گیر من افتاد 😐🤦‍♀️)

بلیم 🥺🤧

 

جررررررررر نه الان ونوس داره جر میخوره چون خودش هم همینجوریه 😂😂

خدایی خنده ی غیرقابل کنترل رو خوب اومدی خخ 😂😂😂😂😂

 

فکر کنم روزی که ببینمت اول که میپرم بغلت قشننننننگگگگ میچلونمت 

بعدشم از اول تا آخرش نیشم مثل چی بازه هی حرف میزنم هی میخندم 😂😂😂😂😂

😂😂😂😍🥰🥰🥰🥰🥰✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈


واااایییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜
همه از دست خنده های من روانی شده ان اصن یه وضعی🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


نه ببین من اول دستمو میچسبونم تنه دهنم بعد دستامو تکون میدم بعد انگار رو ترمپولینگ باشم، اونجوری بالا پایین میپرم بعد همینشکلی میپرم بغلت 😂😂😂😂 بعد دیگه خنده های منو خودتون باید بتحملین صاری دست خودم نیست😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

واااایییییییی من فک کنم برات مخ باقی نزارم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نترس اونی من مثل خودتم 😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 دیگه فک کن چه شود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

@اونیا

چمش😐☝️😂😂😂😂😂💗

ونوس

چشمت بی بلا😍💖🌸💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan