چالش اعتراف

اعتراف مینمایم هر وقت غمگینم میام اینجا یه مشت شر و ور مینویسم بعد میزارم پیشنویس یا میحذفم😐

اعتراف مینمایم دلم برا آری تنگ شده💔

اعتراف مینمایم هر وقت کالیکو اینجا میاد من از خوشحالی جیغ میزنم 

اعتراف مینمایم سندروم همه کامنتا باید تایید شن دارم😐

اعتراف مینمایم از کساییکه میان وبه نیزیو عر الکی (نه از روی فنگرلی بلکه از روی اینکه با من دوس بشن عر الکی راه میندازن ) بدم میاد 😐📌 

اعتراف مینمایم دلم میخاست یکم سنگ دل تر باشم

اعتراف مینمایم کلاس زبان بدونه دوست صمیمیم مساوی است با مرگ😭💔

اعتراف مینمایم ازینکه خواهرمو استی و میدزی کردم پشیمونم 😶 (وی دودستی چسبیده به تومارو و نیزیو و انسیتی و دبویز تا دیگه به اینا دست درازی نشه😐💔)

 

 

 

 

وح چقد اعتراف کردم😐

تو اتاق اعترافم انقده اعتراف نمیکنن که من کردم😐🤦

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

عه منم کالیکو سر و کلش پیدا میشه خرذوق میشم😂😂😂✋🏻

 

چرا پشیمونی ک خاهرتو فن کردی؟؟؟؟🤔

 

اون سندروم رو منم دارم😂😂

انقد این بچه کم پیداس دیگه حسرت به دلمون گذاشته🤦😂😂😂

چون رو مخه😑 نمیزاره من از فنگرلی هام لذت ببرم😭😭😭💔💙💙💙

جررر سندروم بدیه لهنتی😭😭😭😂

وای جدی خاهرت نمیزاره

مشتاق شدم

یه کوشولو بتعریف🤔😁

ببین خاهرم عنه همچیو در میاره😐
قبلن که فقط زندگیش بود توایس، تو خونه راه میرف چپ میرفت هی میگف توایس، بعدن اون موقع من میشستم چیزای دیگه میگوشیدم و اینا به عنشم نمیگرفت ( اصن براش مهم نبود😐) منم راحت با خیال راحت و بدونه مزاحمت فنگرلی میکردم و اینم مزاحمم نمیشد راحت😌 که ...
دوستای دهن لقش تو واتساپ بهش بی تی اس و بلک پینک و اینا نشون میدادن😐 ( درحالیکه قبلن دسته من اینارو میدید توجهم نمیکرد! ) و هیچی دوستاش رفتن رو مخش کار کردن که اره اینا معروفن و فلانو بساط اینم رفت فنشون شد و منم برای اینکه خودش نره گند کاری نکنه خودم براش آهنگ ریختم و گفتم برو بچه😂
چن بارم دستم ایتزی دید رفت رو مخم که اسمشونو بگو بگو بگو من نه گمشو بچه، نه گمشو بچه، که آخرش دوستاش رفتن بهش گفتن😐 حالا اون موقعا خاهرم: عای سی دت عایم آیسی😐💙💔 
هوممم اون دوران بازم حالا بد نبود تا اینکهههه😶😶😶 منه احمق حدودن دو هفته بعد از اومدن بک دور شیطون گولم میزنه میرم ام ویه بک دور رو تو فلش میریزم میزنم تو تی وی ببینم😐🤦🤦🤦 هیچی چشمت روزه بد نبینه ،منم که میدونی جوگیره دو عالم ( دیگه خل بازیای منو اگه سان کنیو و همراهشون میرقصیدمو هم فاکتور بگیری ) این بچه هم گفت عه آهنگش قشنگه😶 منم خنگووول رفتم ام وی گت کوول و دنس پرکتیسای مخصرشونو نشونش دادم😶🤦 اینم همونجا سره دنس پرکتیسه گت کول رو اینا کراش زد هیچی همون روز تمامه موزیک ویدیو های اسکیز رو براش زدم شبشم براش فایندینگ زدم ( این چه گوهی بود من خوردم خودمم نمی دونم😐) اره اینم جر خورد از خنده و بلا بلا بلا...
بعدن دوباره رگه آرمی بودنش زد بالا هی بی تی اس، بی تی اس میکرد و میشست ران میدیدو اینا:/ 
( بماند که توایس همچنان فندوم اصلیشه)
بعدن الان انقده عنه همچیو در اورده که مامانم بی تی اس و توایسو میشناسه😶 پشمااالممن من جرئت نداشتم در مورد کراشام سخنی بگویم اونوقت ...
الان این دختره احمق میخاد بره اسکیز رو هم به مامانم بشناسونه😶😶😶 من ناموسن چجوری به مامانم گند کاریای هیون بچ بچیو بقبولونم؟! شما باشین چه میکنید؟!!!

الانم تی اکس تی و انسیتی و نیزیو رو در حد اسم میشناسه ( فعلنا من فنگرلی میکنم ولی با احتیاط✋😂)

الهیییییی بگردمممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای ام وی تو تلوزیون خیلییییییی مزه میدهههههههه ععررررررررر

عام کریستال با این اوصاف میشه نذاری نزدیک بر و بچه های ان سی تی بشه😐😂

وای فنگرلی کردن با احتیاط خیلی رو مخه

من در حالی ک گوشی دستمه یهویی : وایییییییی پسر قشنگمممممم ععررررررر

خاهرم : ها؟؟🤔منم ببینمممم

من : هیچی با محمد سبحان ام (داداش یه سالو نیمم)😐😂

خاهرم : عاهاا😐👌

من *ی نگا ب عکس مارک میندازم* خب مارک هم پسرمه دیگه😐😂😂😂

😂😂😂😂💙💙💙💙
ارههههه لنتیییی😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔😍😍😍💙💙💙💙💙💙
دارم تمامه سعیمو میکنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
جررررررر😂😂😂 مثه منی😂😂😂 منم دارم یچی میبینم دسته خودم نیس بزور جلویه قهقه هامو میگیرم ولی آخرش لو میرم چون لبم بصورت بسته داره میخنده😂😂😂 بعد خاهرم😐😶 مشکوک میزنی!😶 چی داری میبینی؟!( در همین حین داشتم مثلن اسکیز تاکری چیزی میدیدم خو✋) من فک کن در کسری از ثانیه یه ام وی از یه گروهی که این نمشناسه پلی میکنم و وانمود میکنم دارم تنظیماته صداشو دستکاری میکنم😐😂😂😂😂 بعد میاد یه دید میزنه منو یه نگاه میکنه بعد میره میگه هنوزم مشکوکی😐 من: گمشو برو مگه تو درسو مشق نداری😑😑😑📌

اخخخخ صیمممم

ینی من اونقدری ک خاهرم میاد بالا سرم دسپاچه میشم و تبا رو میبندم   واسه بابام اینطوری نیسم😐😐😐

یکی نیس بشون بگه اخه ب شما چ

اح اح دلم پره هاااااا

باز قبلا فیک میخوندم خیالم راحت بودم نمیتونه بخونه

اما الان همش میترسم بیاد بالا سرم تیکه اسمات فیکا رو بخونه😐😂😂

وایییی اره دقیقننن 😂😂😂😂😂😂😂

واییی اره منم قیلن این هنوز کلاس اول نرفته بود راحت موبایلم دستم بود چت میکردم وی از وقتی باسواد شد 😐 بچه انقده پرروعه میگه عه فلان دوستته؟! سلامه منم برسون😐😐😐📌حالا چن سال خیالم بابت چیزایی که به انگلیسی بود راحت بود که این چن سالی که کلاس زبان رفته لنتی همچیو میخونه😐 (فک کنم باید به یک زبان دیگه رو بیارم 😐)

اخ اخ اخ گفتیییییییییی

میاد بالا سرم چتامو میخونهههههههههه

وای بچه به تو چه اخه

وای خدا رو شکر هنوز زبان یاد نگرفته ازون بابت راحتم😐✋🏻😂😂

بیا بریم کره ای یاد بگیریم هم از دست اینا راحت شیم هم کلییییی به دردمون میخوره😐😂😂

مشکل اینجاس کره ای هم میخاد یاد میگیره😐 من در حد خوندن نوشتن بلدم، اینم دیده من بلدم میخاد بره یاد بگیره😐

شت مشکل تو دیگه خیلی حاده😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂✋💙💚

ها ها دلتون بسوزه من تک فرزند شدم هیچ کس تو خونه نیست چکم کنه 😂😂😂😂

ولی وقتی میان خونه میخورنم ://// 

😂😂😂😂 جررر😂😂😂😂

(کیبور؟م باز چوخید

بدجورم چوخید اونی 😂😂😂

میخ$م درست بنویسم نمیش۸ که حودش پاک میکنع 
بزورم میاد اوفف۵

واییی جررر😂😂😂

فدا سرت من میفهمم چی میگی 😂

جججرررررر وا جررررر😂😂😂
😂😂😂😂 روزانه 3 بار آینطوری میشه آوففف خستم کرده الان کیبوردم با برنامه ماله خوده گوشیم اوردم بالا هممم ببینم این خوبه:/

😂😂

آره این خوبه *-*

من که با لپ تاپه همه چیزم 

یه دلبند دارم کیوردش مرگه 😂😂

سوبین رو مینویسه سومین 

تهیون رو مینویسه تهران 

تهگیو رو مینویسه تهدید 

یعنی نصف چتامون فقط داریم میخندیم 😂😂

😂😂😂
واااییییی جررررر
پریدیکشنشو ببند:/ 
ماله من اونیکی پریدیکشنش بستس الان این‌یکی کیبوردم پریدیکشنش بازه رو مخه  باید برم ببینم میتونم خاموشش کنم یا نه😂😂😂 عرررر آخیش خاموشش کردم🥳
جررررر سومین😂😂😂 تهران😂😂😂 تهدیددددد وااااییییی این اصن عالی بوووووردددد😂😂😂😂😂😂😂 ینی تهگیو یه تهدید حساب میشه😶😂😂😂

مال من که نیست ولی اوکی بهش میگم ببنده 😂😂😂

ولی خدایی حال میده ها 😂😂😂

بخدا حالا جدای از اینا اینقدر بعضی وقتا کیبورده سوتی میده که از بحث خارج میشیم کلا 😂😂😂

سوپر جونیور رو یه بار نوشته بود سوپر جمهور :/// 

 

آره دیگه تهگیو خودش یه نوع تهدیده 😂😂

مثلا من میگم اگر خیلی اذیت کنید براتون مومنت تهگیو میزارم *-*

عاووو😶
جرررر چیچیش حال میده😂😂😂 من بودم روانی میشدم😂😂😂😶 من زر زرامو همیشه تند تند مینویسم وقتی اینطوری باشه باید پنجاه بار بپاکم دوباره بگم😶😂😂😂 بعد حالا دوستای منم همه عجول هی میگن زودباش زودباش داری چ غلطی میکنی یه ساعته ایز تایپینگ ای😂😂😂😂😂😂
جررر😂😂😂 سوپر جمهور واااایییییی کیبورده کلن فرهنگ لغت دهخدارو گذاشته تو جیبش😂😂😂😂😂

وااایییی تهگیو ایز عه تهدیددددددد😶😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤭🤭🤭

برا اونایی میخونن جالبه 😂😂

دلبند منم همینجوریه 😂😂😂😂😂

مثلا وسط بحث میبینی یه ساعته ایز تاپینگه 😂😂

بخدا 😂😂

 

آره من میتونم به عنوان تهدید استفاده ش کنم 😂😂

راستی اونی ... یه آهنگ آروم و سافتلن داری پیشنهاد بدی ؟؟ 

خواننده ش مهم نی 

یه چیز آرامشبخش *-*

😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌💙💚💛
من یه دوست دارم همیشه خدا ایز ریکوردینگه😐😂😂😂 باورت شاید نشه ولی تو چار پنجم ویساش فقط داره صداهای عجیب غریب در میاره و میخنده😐😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررر😂👌
سافتلن هومممم زیاده 
ولی من خودم الان دلم میخاد اینو گوش بدم ولی نمیتونم تو بجای من بگوش 
( میدونم الان میای منو میزنی😐) 
هیونجین =‌>little star
میتونی ازینجا دانش کنی اینجا کامله آهنگش ولی تو استری کیدز وورلد کاملشو نزاشته:/ کلیک

پ.ن: آهنگرو برا سگش که قبلنا مرده خونده☹ دلم کباب شد


باز اگه خاستی بگو من میرم شام میخورم باز بهت میگم:)))

من از این دوستا هم دارم 😂😂😂

آره دقیقا 😂😂

 

اوه خیلی سافتلنه *-*

اوخیی بیمیرم #^#

 

نیمیدونم فعلا نت دارم پیشنهاد داری بده *-*😂😂

😂😂😂 عالین اصن ۴ دیقه ویس فقط صدا خنده یا میگه دوپس دوپس😐😂😂😂😂😂 اصن خنگوله خودمه این (همونیکه گفتم داره میره از اینجا یونو؟! )

هققق خیلللییی😍😍😍 من فهمیدم میتونم واسه ووکالشم جون بدم😍😍😍
عه چینجا عا اوکی اوکی
ببین اینیکی غمگین نیست ولی جزو سافتلنامه خیلی دوسش دارم اصن این آلبومش همه آهنگاش حس خوبی داشت😍😍😍 yooA _ far 
یچی بگم یهویی یاده این افتادم😍🤩🤩😍😍😍 من با این آهنگ کیپاپر سدم 🤩😍😍😍😍😍 عرررر عشقه منه این آهنگ عررررر seventeen _ dont wanna cry 

آینم آو اس تیه قشنه😍😍😍 seventeen_sweetest thìng

دیسیکس هم خیلی این آهنگش موده😍😍😍day6_ i need  somebody
یه چن تا انگلیسی هم هستن اهنگآش قشنگه اگه مئخای بهم بگو آونآرم بدم😊😊😍😍😍😍😍

دقیقا 😂😂

هوم :))

اوه مرسی اونی نه فعلا همینارو بگوشم سافتلن شم *-* 😂😂😂

😂👌💙
باشه فدا سافتلن طلایی خوش بگذره 😍💙💚💛💙💚💛⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جررجرجر

چرا من از کل اعترافاتت فقط اونی که درباره دبویز بود رو گرفتم 😐😂💔خخخخخخخخخخخخخخ

برم تو وبت بگردم 😎👻

جرررر 😂😂😂😂😂😂😂😂 چون مینایی دیگه کیوتک😍😂😂😂💙💙💙💙💙💙

😂😂😂 همرات خوردنی ببر حوصلت سر میره از بس چرتو پرت نوشتم این تو😂😂😂😂💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan