نامه ای به کریستال 80 ساله

سلام کریستال 80 ساله،  عااام نمدنم واقعن چی باید برات بنویسم ببین فقط میخام چن تا چیزو دوباره یادآوری کنم

هیچ وقت برا چیزی که گذشت غصه نخور مث همیشه رو به جلو حرکت کن

خانواده و دوستایی که همیشه پیشت بودنو هیچ وقت فراموش نکن

به حرف مردم گوش نکن چیزی که تو دوسش داری و هدفته خیلی با ارزش تر از اینه که بخاطر 4 تا کلمه ازش دست بکشی

از صداهای منفی خودتو دور کن

هیچ وقت یادت نره تو اون دورانیکه تک و تنها بودی و تو تنهاییت عزا گرفته بودی کی اومدو نجاتت داد، کی دستاتو گرفت، کی بهت امید داد ...

عمرتو تلف نکن و ازش استفاده کن

هر از چن گاهی مسافرت برو 

از خانواده و دوستات احوالشونو پیگیر باش شاید کسی منتظر باشه که تو بیای

...

...

...

و در آخر، این نیز بگذرد...

 

💙ممنون از ونوس جونی که منو دعوت کرد 💙

💚شروع چالش از اینجا 💚

💛منم از شوکو جون دعوت میکنم ( عزیزم درساتو خوندی بعدش بیای انجام بدی، قربونت😘) 💛

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

چ جذاب😍💚💛

ایشالله همیشه موفق و خوشحال باشی کریستال جونی💙💜

≧ω≦
ممنونم اونی جون قشنگم همچنین شما گلم😍💙💖

واو اونی چه سخنان گوهرباری 😂

به نظرت تا اون موقع میتونیم با هم باشیم ؟ @_@ 😂

یهویی کلن نمدنم چم شد ازینا گفتم:/ 
اوهوم، هیچ چیز نشد نداره😍💙

واااییی من الان دیدمممممم

چشمممم میشرکتم😍

خخخ باشه  موفق باشییی (منکه گفتم درساتو خوندی بعد😂😅💙💙💚💚💛💛)

(عه عه قالب لو رفت😅😂😂😂 شوکو هیششش🤫 این رازه، قرارع روز دبیو دخترام رونمایی کنم ازش پیش کسی نگیاا😂😂😂😂 منم برم قالبو برگردونم🤦💙)

عاره دیدم مرسییی پری 😍😍😍😍

 

چش راز بمونه ولی خعلییی خوشملههههههه❣❣❣❣

قربونتت عزیزمم😍💙💙💙

افرین افرین🥰🥰🥰 ارهههه عررررر تازه باز اونور بره خوشگل ترم میشهههه😍😍😍😍😍

عارههه عکس دخترات بیاد روش😍😍😍😍

اصلن پستا بهش جون میبخشه اون اسکرین هارو برا ونوس فرستادم دیدی خخخخ اسپویلش بود😂😈


عاخ عاخ عاخ میبینی توروخدا امروز تولد داریم من هنوز وقت نکردم پست بزارم فااک🤦 هپی برثدی تو چُنلُه و ووزی عزیزم 
شوکو پاشو بیا برقصیم لللیلیلیلیی لللیلیلی💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💙💙💙

عه اسکرینا رو ندیدم

وایی من اسپویل میدوستم😍😍😍😍😍

 

واااااییی تفلد چنلو 

اومدممممممممممم وی گو اپ بزار😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃❣❣❣❣❣❣❣❣

چنلو جزو اولین کراشام تو ان سی تی بود😍😍پسره ی لنتی صدا قشنگ

من نمیدونستم امروز تولدشه ولی از صب ک بیدار شدم همش وی گو اپ تو ذهنم بود😍😍

اینا کلیک  کلیک
😍😍😍🌈🌈🌈

ها ها همین الان رفتم پ"ی کردم تو هم بزار با هم حال کنیم😂💙💙💙
تو چرا هر کی رو من نام میبرم میگی اولین کراشت تو انسیتی بود؟😂 مطمئنی یدفه ای رو همشون با هم کراش نزدی؟! من بعید میدونم اولی ای وجود داشته باشه😂💙💙💙

💃💃💃💃💃💃💃💃🎂🎂🎂🎂🎂💃💃💃💃💃💃💃

واییییییی خداااا چقدررررر رنگین کمونیو ناناسهههههههههههخههطهتیدلدینرفنزهتطنزحدعت😍😍😍😍😍😍💙💚💛💜🖤💟❣❤💙💚💛💜🖤💟❣❤

 

پلی کردم😀😍

براووو به هوشت اونی چقدررررررر تو خوبی😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍خودم تا حالا ازین زاویه با حقیقت رو به رو نشده بودم😂😂😂😂

ولی واقعا چنلو جزو اولیاش بود

حداقل تو یونیت دریم اولی بود😂😂😂😂😂

ارههههع🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 (ادمین روانی شد🤦)🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

امروز کنسرت اسکیز بووودددد و فاااکککک ای کاش پولی نبیده بود😑😎😑💔 ولی میدونی چیه دارم همه اجراهارو دان میکنم ها ها😍😍😍💙💙💙💙



بزن بریم😂💚💚
اره دیگه 😂😂😂😂😂 چشمانت را بر حقیقت روشن نمودم😂😂😂😂😂😅
عاو باشه باشه قبول😂💙💙
خخخ😂💙💙
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

اشکال نداره ادمین روانیش خوبه😂😂😂😍

 

واقعا کاش پولی نبود فاک😐😒

اگه پولی نبوووووددد.....

فک کن

من یسره سر کنسرت آنلاین بودم😍😍😍😭😭😭😭😭

خخخ😂😂😂💛🧡❤💖💜💙💚🌈🌈🌈🌈🌈


هوفف فاک فقط فاااککک🤦🤦🤦
خخخ😂😂😂
تموم شد یعسس برم ببینم هورااااااا💃💃💃💃💃 عررررر wow هم اجرا کردن وووویییی من زنده نیستممم😭😍😍😍💔💔💔💔💔💔💔

هق برو ببین😭😭😭😭😭😭

خوش بزگره با پسرام 😭😭😭😭😍😍😍😍

مگه میشه ادم اسویز ببینه خوش نگزره😂😂😍😍

واااااییییییی شوکوووو جای همتووونووو خالی کردم ببین عالی نبود محششششررررررر بووووددددد اصن یه وضعی واااییی من اگه اینو امروز نمیدیدم شاید یه کاری دست خودم میدادم اخر 

وااایییی ببین شوکو اگه وقت نداری همه اجراهارو ببینی این چند تارو حتمنننن ببین چون عالی تریننن و هایلایت ترین بودن از نظر من😍😍😍

M.I.A=> خب این اهنگ دنس نداره خیلی عادی داشتن میخوندنش ولی باید بگم قیافه هاشون😂😂😂 واااایییی هیونجینو یکی بگیره من انقد این بچرو دیدم روحم سافت گشت که دیگه نمدنم چی بگم
WOW => خب من از خفنی این آهنگ هر چی بگم کمه دیگه فقط برو ببین😍💔💔💔
mixtape 4 => خب نمدنم چی بگم واقعن دکوری که برا استیج این اهنگ گذاشتن کاملنن با لیریک جور بود و حالا دنسشم که اصن😍😍😍 گااد من سالم نیستم
blueprint => ببین هر چقدر سر ام ویش سافت شدی رو فراموش کن دنسش که اصن نگم عالللییی ولی خدایییششش این شیطون بازی هایی که در میارن منو یه استی دیوونه کرده😍😍😍
god's menu => ناموسن هر اجرایی رو از دست دادی اینو به هیچ وجه از دست نده اصن اسپولشم نمیکنم چون تا کامل نبینیش منظورمو نمیگیری😍😍😍
all in korean ver => خب ها ها کره ای ورژنشو خوندن، نمدنم ولی اگه وقت داری نگا کنیش هم خوبه، نتونستی هم فدا سرت
we go => این... منو... به ....فاک...داددددد💔💔💔💔😍😍😍😍😍😍😍💔💔💔💔💔💔
 my pace => جیسونگ رو یکی بگیرررهههه خدااااا😂😂😂
back door => بک دور که اصن لجندریهههه خودش، فقط صدارو زیاد کن برو حالشو ببر (پی نوشت: ای من فدای چان بشم هِی میگفت استیز اوففف فدااااااااشششش😍😍😍)
hellevator => خب هلویتر واقعن اهنگ مقدسیه برام و اعتراف میکنم داشتم اجرارو میدیدم گریم گرفت عاااممم فقط ببینش دیگه عالی بود، هست و خواهد ماند
 ta => اینو به عنوان اخرین اجرا گمونم اجراش کردن و ینییی ببین اگه صدارو زیاد میکردی رسمن خودتو وسط کنسرت میافتی عالی عالییی عالللییییی بووودددد دنس + شیطونی هاشوننن😍😍😍 ینی هر کسی با این اجرا عاشق استری کیدز میشه واااییی اون حوله مخصوص کنسرتو میگرفتن بالا میچرخوندن اصن وااایییی😍😍😍💔💔💔 اجراش بشدت حال خوب کن، انرژی بیار، و جذاااب بود😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙
وح باز من زیادی فک زدم🤦ولی ناموسن god's menu و ta رو نبینی کل زندگیت به فنا رفته حتمنننن ببینشون😍😍😍

هق هق خدااااااااا چرا من نمیتونم ببینم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولی حالا ک اینطوره بالاخره یروزی میبینمش😐🔪

حالا کامل نه ولی اینایی که معرفی کردیو عاره

 

وااایییی کریستال تو چقدرررررررر شبیه من عر میزنی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍

وای خدا منم دقیقا همینم

دیروز من همه آپلودامو منحل کردم فقط بخاطر کنسرت😂😂😂
ببین همشم ندیدی حتمن گادز منیو و تا رو ببین بعدن برو سر این لیسته بلند بالای من بعدن دیگه خیلیییی سرت خلوت شد برو همشونو ببین ولی واقعن میگم گادز منیو و تا عالی بودن😍 
عااخ برا دوستم همین گادز منیو و تا رو فرستادم بهش گفتم زوری نیس ولی اگه دوس داشتی ببین خیلی عاخه قشنگ بود و ها ها رفت دید انقده خوشش اومد که دیگه نگو😍😍😍
فایتینگ😂💙💙



خخخ من تو عر زدن وحشی عم یهویی میام داستان مینویسم تو عر زدن😂😂😂 ترمز ندارم که آخر باید یکی بهم بگه بتمرگ بچه😂😂😂 والا😂😂😂

ها ها ها حالا باید برم این کالیکو رو ببینم چشه سالمه، دیدش ندیدش وای این بچه کلن ناپدید میشه🤦 آری هم که باز وبشو بی سر صدا بسته 🤦🤦🤦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan