سافتلن شیر توت فرنگی

من تصمیم گرفتم کلن این هفته فقط فقط سافت استن باشم😊

بخدا قلبم ترک برداشت از هارد استنی، حس میکنم یکم استراحت نیاز دارم😂

در این هفته از الفاظ هارد استنی عه من بی بهره خواهید ماند😐😂😂

اره جاست سافتلن😂😂😂

≧ω≦

 

حالا بیاین چن تا سافتلن طلایی نشونتون بدم 😍

 

 

 

و رونمایی میکنم از سافتلن شیر توت فرنگیم😍

بله😍 لینو ایز مای شیر توت فرنگی😍😍😍😍😍😍

🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

 

حالا یکمم مینسونگ خونمون نیفته😍

مینسونگ بخور، سرما نخور 😍🥰🥰🥰🥰🐱🐿

 

 

  • Bin Bin

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع 

اونی من میرم بمیرم کاری نداری ؟ 😶

 

فقط ... آیا میدانستید شیر توت فرنگی شما بایس من تشریف دارن ؟😶😂

😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼
نههههههههه کارت دارممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍  تو باید پیش خودم بمونی جم نخوری 😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

اوه مای گااااششششش پیشول مینهو اوخیییییی😍😍😍😍😍 شیر توت فرنگیه خوردنی 😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼
جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۲۲:۰۶ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

وووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییی سوبینووو بومگیووو سوبینن چیرااااااااااااااااااااا چیرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اینقدددددددددددددددد گشنگنننننننننننننننننننننننننننن@_____________________________@

 

ینیی بیگ هیتو باید با گلابیام یکی کنم بخاطر این همه ارتیست کویوتت سکشیههه ویژواللل خوشگللللل همه چیی تمومممم @______________@

کثافاتتتتت @___________@

ههقققققققققق#^#

چراااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍🍓😍😍 من میخاپ فداشون شممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭
لپای گوگولیه و چال لپ خوردنیش 😍😍😍😍😭😭😭😭😭
مو های پریشون بومگیو که با قلبم بازی میکنه😍😍😍😍
تهیون و یه عالمه خنده های کیوتکییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭
مگه قلبم چقد ظرفیت داره 😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

بیا با هم بریممممم😍😂😂😂😂😂😂😂 
ایححححح ایححححححح برم در گوشه اتاقم عکساشونو ببینم اشک بریزم عرررررر 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ , ۰۱:۰۸ saba (اونیه اون یکی سبا/:)

یا خدا اونییییییییی

عهههههه

عههههههههههههههههههههه

چرا همچین موکونیییییییییییییییییی

عرر بمبنعینعنیعیم5یح5یجعحسعحسعحسعحسعس

آخره شبی قندم افتاااد

خاب بسه دیه

یو نو الان مینهو رکر بایسم بیده*-*

یو نو الان میفتم میمیرم*-*

اونی یونو؟

اونیییی=_=

شبم فاکی شد خدا رحم کنه فقط=_=

 

شیر توت فرنگی بخور قندت نیفته 😂😂😂😍😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼
عای نو  😍😍😍😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼💛
🥰😂😂🥰🥰😂😂😂🥰😂😂😂😂🥰😂😂🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

چیکارم داری ؟ *-*

چشم *-*

 

آری آری شیرتوت فرنگیه اونی و بایس من 

به به چه سعادتی 😶😂😂

باید بیشتر ازینا سکتت بدم یوهاهاها😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐💙
آفرین دُلم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


شیر توت فرنگی برات میخرم قشنگم😍😍😍😍😍😍😍😍🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

جرواجرررررر

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

لیا زیادی ام سافتلن نیستا😐😂😍

از همین تریبون اعلام میکنم

بالاخره بایس ثابت پیدا کردم

ایححححح داشتم اعلام میکردم

به جیسونگ دست بزنید جیغ میزنم ازین بفشااااااا

😍😍😍😍😍😍😍😍😍
لیا؟!  چرا هست 😍 عکساش براپ جزو سافتلن تریناسسسسسس😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ولی در کل من همیشه نصفم سافت لستنه اون نصف دیگم هارد😍💔
الان چیش؟! بایست جیسونگ شد؟! 😶😶😶
مبارکه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

اونی .. 

بزار یه روزم من سکته ت بدم *-* 😂

شب یه چیزی میزارم بیا بیبین ^^

 

آخجون بریم ^-^

باشه تو هم  سکتم  بده 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
باشه باشه😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


دستمو بگیر تو خیابون گم نشی😍💙💚💛⭐

به جبران دیشب 😂

و اینکه خیلی وقته موآ کمپ پست متفرقه نزاشتم *-*

 

چشم *-*

😍😍😊

😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙
یاااااااا😶😶😶 نهههههههه ازینکارا نکن😶😶😶😶😶🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


چشمت بی بلا😍🥰
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼

همین الان بزارمش ؟ * خنده های شیطانیه یونجونی *

شب منتظر باش اونی ..موهاهاها😈

 

منم مثل بیان زد به سرم 😂😂

نه نههههههه من الان دارم میرم🥺💙
خونه برق رفته وسط پذیرایی دارم درس میخورنم اتاقم اصن نور نداره 
همون شب بهتره👌👌😂😂😂💙💙💙💙💙💙


بیان که...😐😐😐💙🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

آره خودم هنوز آماده نکردم چیزی رو 😂😂

شب با هم میریم اون دنیا *-*

 

لیده :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

😂😂😂😂😂🍓🍼
اره باهم میریم خخخ😍😂😂😂🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓


خیللللللیییی وح 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🍓🍼

یسسسسسسسسسسسسس جیسونگ بایس ثابتمه

بایس رکر ثابتم هم چان بیدش 

اییییی کریستال یکجوری معده ام درد میکنه نگم برات 😭😭😭😭😭

😍😍😍😍😍😂👌👌👌
مبارکه جینگیل بلا اوفینا😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖👌🍭
ای وایییی🥺🥺🥺 عسل جونم چیشدددههههه؟! 🥺🥺🥺🥺🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan